نکات مشاوره ای

شروع مطالعه برای کنکور 1401

زمان بندی تست زنی باید چگونه باشد؟

شروع مطالعه برای کنکور 1401 : اگر هدفتان از کنکور دادن رسیدن به موفقیت است بهتر است از همین حالا برای کنکور شروع کنید. برای رسیدن به موفقیت همیشه باید هدف داشت و برای رسیدن به هدف برنامه ریزی کرد. می دانیم که امسال سال فرصت ساز شما برای رسیدن به نقطه ایی از موفقیت است.

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

در نظر داشته باشید یکی از مهم ترین کار هایی که باید کنید این است برای رسیدن به اهداف خود اراده داشته باشید و با صبوری و تلاش به آنچه که می خواهید برسید. برای کنکور 1401 از الان باید تلاش کنید و برای پیشبرد اهداف خود با سعی و تلاش به آنچه که می خواهید برسید.

کنکور 1401

آیا کنکور 1401 سخت است؟ روزی چند ساعت باید درس بخوانم؟ چقدر باید تست بزنم؟ کدام کتاب ها در اولویت است؟ برای اینکه بدانید چگونه باید برنامه ریزی داشته باشید،

بهتر است با یک مشاور در میان بگذارید تا مشاور با دادن راهکار ها و ایده های بسیار خوب خود شما را از درس خواندن به درستی مطلع سازند. در صورت درس نخواندن با پیشرفت در دروس شما را بهتر کنترل کنند و با تشویق کردن و دادن راهکار های مناسب و جدید به شما کمک های فراوانی کنند.

دریافت ریز نمرات دیپلم
ادامه مطلب

برای موفقیت در کنکور نیازی نیست در روز خودتان را خسته کنید بهتر است ابتدا به فکر سلامت روح و جسم خود باشید و برای موفق شدن مسلط شدن به روح خیلی مهم است.

حتی مهم تر از کنکور. اگر فردی استرسی هستید و نمی دانید که چگونه باید این مسئله را در خود حل کنید بهترین روش رفتن پیش مشاور و درمیان گذاشتن مسئله برای اوست تا با دادن راه کاری به شما کمک های بسیاری کند.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

یادگیری آسان

برای شروع مطالعه بهتر است از همین حالا شروع کنید البته ما توصیه کردیم برای تجربه کسب کردن بهتر بود از ابتدای تابستان شروع کنید اما نگران نباشید هیچوقت برای شروع دیر نیست.

از همین حالا شروع کنید و با برنامه ریزی پیش بروید. حتی اگر دانش آموز زرنگ مدرسه هم بودید باید از همین الان شروع کنید و خوب درس بخوانید کنکور ربطی به دانش آموزان زرنگ و تنبل ندارد و شیوه ی مطالعاتی آن با مدرسه فرق دارد.

اگر اولین ازمون تستی را دادید و درصد و تراز خوبی بدست آوردید نباید به خود مغرور شوید که من در کنکور حتما رتبه ی زیر 1000 میاورم.

در یادگیری دروس اگر مغرور شوید با سر به زمین می خورید.

اگر درستان هر چقدر هم خوب باشد مغرور شدن باعث افت شما می شود. پس اگر آزمون های اولیه را خوب دادید یا مشاور از شما رضایت داشت این خوب بودن خود را بالا ببرید یا در همان حالت تثبیت نگه دارید هرگز نگذارید پایین تر بیاید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

روش مطالعه کردن

مغرور شدن مساوی است با افت تحصیلی. دانش آموزی درموسسه ی یادگیری آسان در حال گرفتن مشاوره و برنامه ی مخصوص تحصیلی از مشاور بود.

و با حالتی که انگار خیلی اعتماد به نفس کاذب داشت با مشاور حرف میزد مشاوران قهار یادگیری آسان در همان نگاه اول متوجه ی غرور و اعتماد به نفس کاذب دانش آموز شدند و در همان روز با دیگر اساتید و مشاوران جلسه ی مهمی قرار دادند و موضوع را به خانواده ی دانش آموز اطلاع دادند.

دانش آموز دانش اموز زرنگی بود و همیشه در مدرسه نمره ی 20 می گرفت و حتی در آزمون های تستی هم خوب پیش می رفت رفته رفته غرور در او بیشتر شد.

نکات طلائی موفقیت در کنکور
ادامه مطلب

و در نتیجه به جای اینکه روزی 8 الی 10 ساعت درس بخواند درس خواندن خود را به روزی 3 ساعت رساند و رفته رفته افتد کرد.

تا به خود بجنبد و بخواهد ایرادات وارده را جبران کند عید شده بود و دیگر از دست کسی کاری برنیامد به جز اینکه دانش آموز از دی وی دی های آموزشی اساتید استفاده کند و برنامه ریزی جدید را پیگیری کند کار دیگری به ذهنمان نرسید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

مطالعه کردن

البته که دانش آموز را هر روز چک می کردیم و از او پلن می خواستیم. با این حال آن دانش آموز روزهای سختی را بد از عید پشت سر گذاشت و با کمک مشاوران در عرض 3 الی 4 ماه پیشرفت کرد و در تیرماه امتحان کنکور داد و خدا را شکر می کنیم که رتبه ی مورد نظر را برای رشته اش آورد.

البته این دانش آموز شانسی که آورد حرف مشاوران را گوش کرد و با پلن مشاوران و اساتید پیش رفت والا معلوم نبود چه می شد. در هر صورت برای شروع هرگز دیر نیست از همنی حالا برای درس خواندن شروع کتید و راه های جدید را برای خود در نظر بگیرید هر روشی که می تواند به شما کمک کند را در نظر بگیرید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

قبل از مطالعه داشتن بهتر است با دعا شروع کنید و در ادامه این دعا را میگذاریم حتما پرینت بگیرید و همیشه بخوانید. این دعا باعث تلطیف قلب و روح شما شده و استرس را از شما دور نگه می دارد.

اللهم اخرجنی من ظلمات الوهم و اکرمنی بنور الفهم، اللهم افتح علینا ابواب رحمتک و انشر علینا خزائن علومک برحمتک یا ارحم الراحمین:

خدایا، مرا از تاریکی‌های وهم و خیال باطل خارج نما و با نور فهم مرا گرامی بدار. خدایا، درهای رحمتت را بر ما بگشا و خزانه‌های علومت را برای ما منتشر ساز، سوگند به رحمتت ای مهربان‌ترین مهربانان..» به ایجاد آرامش در امتحانات کمک می‌کند.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

دعا برای تقویت حافظه از امام علی

سُبْحانَ مَنْ لا یعْتَدی عَلی اَهلَ مَمْلَكَتِةِ، سُبْحانَ مَنْ لا یاْخُذُ اَهْلَ الْاَرضِ بِاَلْوانِ الْعَذابِ، سُبْحانَ الرَّؤُفِ الرَّحیمِ، اللهُمَّ اجْعَلْ لی فی قَلبی نُوراً و بَصَرَاً و فَهْماً و عِلْماً، اِنَّكَ عَلی كُلِّ شَیئٍ قَدیرٌ

نتیجه گیری

اگر تاکنون درس خوب نخوانده بودید یا نمره و درصد خوبی بدست نیاورده بودید هیچ ایرادی ندارد همیشه راهی برای جبران کردن وجود دارد.

و شما می توانید خیلی کار ها انجام دهید دوران کنکور در آن لحظه شاید سخت به نظر برسد اما وقتی دانشگاه قبول شوید و میبینید که چقدر خوب نتیجه ی کار خود را دیده اید و برایتان خاطره می شود. سعی کنید جوری درس بخوانید که راحت تر هستید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *