نکات مشاوره ای

برای تست زنی درس فیزیک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

تدریس فیزیک دوازدهم با امیر مسعودی

برای تست زنی درس فیزیک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ می دانیم یکی از موضوعات خیلی مهم برای کنکور تست زدن می باشد، شما اگر دانش آموزان دهمی باشید که دارد این متن را می خواند یک توصیه داریم آن هم این است که در سال های دهم و یازدهم دروس اختصاصی را به خوبی بیاموزید و در سال دوازدهم فقط تست بزنید.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای خرید پکیج آموزشی مجموعه ی کنکور آسان استادامه مطلب
اوج یادگیری دروس تخصصی با کنکور آسان است
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای اوج یادگیری دروس تخصصی با کنکور آسان استادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای قبولی کنکور 1401 با مطالعه تابستانی اساتید برترادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای اوج یادگیری دروس تخصصی با کنکور آسان استادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

اگر رشته ی تجربی هستید و می خواهید پزشکی قبول شوید باید از حالا سعی در یادگیری و تست زنی کنید. یعنی دانش آموزان دهمی عزیز شما باید از همین حالا شروع به خواندن کنید.

اگر می خواهید در آینده رشته ایی خوب قبول شوید. ابتدا باید به شما بگوییم رشته ایی مانند رشته ی تجربی بسیار سخت و فضایی رقابتی ایجاده شد بنابراین شما از سال دهم باید شروع کنید حداقل برای یادگیری مباحثی دروس یعنی باید بتوانید این مباحث را به خوبی یادبگیرید.

اگر سال دهم و یازدهم را به خوبی بیاموزید بار بسیار عظیمی از کنکور از دوش شما برداشته می شود و به خوبی می توانید در سال دوازدهم به دروس دوازدهم بپردازید و همچنین تست زنی بیشتری را آغاز کنیدو همانطور که گفته شد تست زنی یکی از مهم ترین مسائل می باشد شما در وحله ی اول باید سعی کنید تست بسیار بزنید و با تیپ سوالات آشنا بشوید.

روش های پاسخ دادن به کنکور با مشاوران برتر
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

برای تست زنی درس فیزیک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

پس چقدر بهتر است که از همان پایه شروع به تست زدن و درس خواندن و فهم مباحث کنید اگر همه ی این ها بگذارید برای سال دوازدهم قطعا رسیدن به همه ی این ها کار سختی خواهد بود و وقت شما اندک است و برای گرفتن مدرک دوازدهم هم جدا باید تلاش کنید پس وقت اندک است.

می توانید در سال دهم و یازدهم با برنامه ریزی و هدف پیش بروید چون حجم مباحث کمتر می باشد بهتر برنامه ریزی جواب میدهد فکر کنید سال دوازدهم هستید و میخواهید برای کنکور بخوانید و با برنامه ریزی دروس دهم و یازدهم و دوازدهم مواجه شوید!

این همه درس های انبار شده را چه کسی می تواند در 9 ماه بخواند و به خوبی تست بزند؟ آن هم در فضای رقابتی مثل رشته ی تجربی؟ پس توصیه می شود به جای انبار کردن و پشت گوش انداختن حتما از همین سال دهم شروع کنید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

اگر شما سال یازدهمی هستید اشکال ندارد از یازدهم شروع کنید. اما شروع کنید. تا بتوانید در سال دوازدهم به خوبی درس بخوانید و تست بزنید. تا با تیپ سوالات کنکور درس فیزیک آشنا شوید و بهتر بتوانید نتیجه ببینید.

یک توصیه ی دیگری که برای شما داریم این است که شما را پکیج آموزشی استاد امیر مسعودی آشنا کنیم، زیرا در این پکیج می توانید هم تست بیاموزید هم مباحث آموزشی دروس را.

میتوانید با روش های نوینی که استاد امی مسعودی ارائه می دهند آشنا شوید و با نکاتی که توصیه می کنند بهتر در جلسه ی کنکور حاضر شوید. با ما در ادامه همراه باشید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

تست زنی و درس خواندن

تست ها معمولا درجه بندی خاص خودشان را دارند باید از قبل با تیپ سوال های فیزیک آشنا باشید تعداد تست هایی که می توان از درس فیزیک طرح کرد زیاد است اما در کنکور های اخیر تیپ های طرح تست فیزیک زیاد تغییری نداشته اند لذا کافیه تیپ تست های مختلف فیزیک را خوب کار کنید تا بتوانید به هر تستی را پاسخ دهید. توصیه می شود تست های استاندارد و از کنکورهای اخیر باشد.

روش مطالعه ی درس عربی برای کنکور
ادامه مطلب

سپس به سراغ یک کتاب تست معتبر و استاندارد برای تست زنی بیشتر بروید. با زدن تست های آموزشی و آزمونی زیاد می توانید ضریب خطا خود را به شدت پایین بیاورید و از طرفی سرعت العمل شما به طور چشم گیری افزایش خواهد یافت .

در کنکور سراسری برای پاسخ گویی به هر یک از مسائل درس ریاضی و فیزیک جای بسیار کمی خواهید داشت برای عادت کردن به این امر بهتر است در منزل و در آزمون هاس آزمایشی نیز در فضای کمی به سوالات پاسخ دهید تا در روز کنکور آمادگی کافی داشته باشید و گیج و سردرگم نشوید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

1- متن کتاب، درس‌نامه یا جزوه را ابتدا روزنامه‌وار بخوانید تا با موضوع و مفهوم کلی بحث آشنا شوید.

2- وقتی یک درس‌نامه را روزنامه‌وار خواندید، سپس برگردید و مطالب را عمیق‌تر بخوانید، این نکته را اکثر مشاوران به دانش آموزان تذکر میدهند. فرمول‌ها را روی کاغذ بنویسید و واحد‌های هر کمیتی را به طور دقیق بررسی کنید. سعی کنید برای هر فرمول بدانید که کمیتی که محاسبه می‌کنید با کدام کمیت‌ها رابطه‌ی مستقیم و با کدام‌یک رابطه‌ی عکس دارد.

3- تا جایی که امکان دارد به جای حفظ کردن فرمول‌ها و نکات تستی، محاسبات خود را سریع کنید. تمام فرمول‌های تستی از یک فرمول مادر (اصلی) به دست می‌آیند.

اگر به دنبال اثبات فرمول‌های تستی فیزیک بروید می‌دانید که فرمول‌های تستی از اعمال شرایط خاص که مسئله بر اساس آن طراحی می‌شود در فرمول اصلی و انجام محاسبات بر اساس پارامترها به دست می‌آیند. اگر محاسبات شما سریع باشد می‌توانید با استفاده از فرمول اصلی و داده‌های مسئله به راحتی به جواب برسید.

4- پس از این‌که مبحثی را خواندید، بلافاصله به سراغ حل تمرین و تست بروید. نباید این تست‌ها و تمرین‌ها را برای سنجش یادگیری خود حل کنید، بلکه باید آن‌ها را برای تثبیت فرمول‌ها و موضوعات مطالعه‌شده در ذهنتان و آشنایی با نحوه‌ی استفاده از آن‌ها در طراحی مسائل استفاده کنید.

5- تعداد تست‌ها و تمرین‌هایی که بلافاصله بعد از خواندن درس‌نامه حل می‌کنید نباید خیلی زیاد باشد. وقتی احساس کردید این فرمول برای‌تان شفاف شده به سراغ مبحث بعد بروید.

تمام این 5 مرحله فقط برای آشنایی با مبحث و تثبیت آن در ذهن شماست. پس از آن باید به فکر کسب مهارت حل مسئله در آن مبحث باشید که بهترین و راحت‌ترین راه ممکن، حل تمرین‌ها و تست‌های متنوع برای سنجش یادگیری خود است.

نتیجه گیری

برای تست زدن باید بسیار تلاش کنید تا بتوانید خودتان را به پای سوالات کنکور برسانید. چاره اش این است که سوالات  ده ساله ی کنکور را نگاهی بیاندازید و سعی در حل کردن و یادگیری آن داشته باشید تا با تیپ سوالات بیشتر آشنا شوید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

شماره های تماس :

09121967648

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *