نکات مشاوره ای

یادگیری زمان بندی استاندارد تست زنی با یادگیری آسان

زمان بندی استاندارد تست زنی با یادگیری آسان

یادگیری زمان بندی استاندارد تست زنی با یادگیری آسان : گفتیم مهم ترین چیز در کنکور ذخیره ی زمان است که بتوانیم به تست ها به خوبی پاسخ دهیم. شما باید بدانید در کنکور برای تست هر درس چقدر وقت دارید و جوری تمرین کنید و درس بخوانید که هرگز وقت کم نیاورید.

 

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

شاید در ابتدا خیلی سخت به نطر برسد اما با تمرین کردن به خوبی یاد میگیرید چگونه برای زمان خود برنامه ریزی کنید نه سیخ بسوزد نه کباب بنابراین نکته ایی که حائز اهمیت است، تست زنی به صورت زمان دار است.

اگر در خانه تست تمرین میکنید تست های زمان دار را کار کنید. خیلی از دانش آموزان را می بینید که می گویند برای کنکور زمان کم آورده اند و نتوانسته اند به خوبی تست بزنند. این درس عبرتی می تواند باشد برای شما تا بیشتر برای زمان برنامه ریزی کنید و زمان را حتما در نظر داشته باشید تا وقت کم نیاورید.

برای اینکه روش های صحیح تست زنی را بیاموزید یادگیری آسان همیشه در کنارتان می ماند تا بتوانید بهترین عملکرد را برای درس خود داشته باشید. با یادگیری آسان همراه باشید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

تست زنی در کنکور!

یادگیری آسان توصیه دارد تست زیاد حل کنید زیرا تست برای قبولی موفقیت آمیز در کنکور، به خوبی شناخته شده است که طبق برنامه ریزی کنکور عمل کردن و یادگیری کافی نیست، موفقیت این آزمون بزرگ به عوامل متعددی بستگی دارد، یکی از این عوامل تست است. زمان بندی استاندارد تست زنی با یادگیری آسان

روش درست مطالعه کنکور در تابستان
ادامه مطلب

در حقیقت، تست ها مکمل مطالعه، شرکت در امتحانات، نوشتن چکیده و … حتی می توان گفت مطالعه برای کنکور بدون آزمون کاملاً بی فایده است. اگر تست با مطالعات همراه باشد، می توانید نقاط قوت و ضعف را مشاهده کنید.

شما با خواندن پاسخ ها یا مطالعه بیشتر دروس یا حتی تغییر منابع دروس و بررسی چندین بار و تقویت نقاط قوت خود بیش از گذشته و عدم پاکسازی ذهن و تبدیل شدن به ضعف خود می توانید به راحتی خود را شناسایی کرده و از این طریق نقاط ضعف خود را برطرف کنید. زمان بندی استاندارد تست زنی با یادگیری آسان

تست زنی همان مرور است که در تست زنی می توانید میزان عملکرد خود را ببنید. با مرور تست هایی که اشتباه و درست زدید، می توانید قسمت زیادی از مطالب دروس را مرور کرده و خطاهای خود را به حداقل برسانید.

بسیاری از بهترین داوطلبان کنکور در مصاحبه های خود گفته اند که در تست های زیادی شرکت کرده اند، اما چیزی که دوبار به آنها کمک کرده نحوه مرور آن تست ها بوده است. بهتر است شما حتی پاسخ تست هایی را که در پاسخنامه ها دارند را بخوانند تا پاسخ سوالات به درستی به خاطر سپرده شود.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

1_ تست زنی آموزشی

برای اینکه یاد بگیرید و با ماهیت تست ها آشنابشوید بهتر است در ابتدا بدون زمان گذاشتن تست بزنید. پس از 5  تست متوالی، پاسخ ها اعم از صحیح و نادرست را بخوانید. اگر چیزی نمی دانستید،

آن را در حاشیه کتاب خود بنویسید تا بعدا بتوانید آن را مرور کنید.نیازی نیست در این تست آها درصدگیری کنید، می توانید این نوع تست ها را با فاصله ی کمی بعد از مطالعه تست بزنید. زیرا هدف آموزش است تا با تست ها آشنا شوید. زمان بندی استاندارد تست زنی با یادگیری آسان

2_سنجشی

در تست های سنجشی زمان اهمیتی ندارد اما درصدگیری مهم است، می توانید این تست ها را تعداد 50 تایی انتخاب کنید، برای پاسخ دادن در ذهن خود تحلیل کنید. با فاصله ی زمانی بالا تری بعد از مطالعه تست بزنید. از نظر میزان سختی هم بهتر است در حد کنکور باشد.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

نمونه سوالات کلیه دروس کنکور با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

 3_ دوره ایی

این نوع تست بیشتر حالت مرور دارد مثلا در گذشته تست های سخی را کار کرده اید و بلد نبودید چه کار کنید تا آن را پاسخ دهید،

می توانید بعد از گذشت 1 ماه آن تست ها را دوباره مرور کنید. بنابراین در برنامه ریزی درسی خود در نظر داشته باشید این روش تست خیلی کمک کننده است و می توانید به خوبی درس خواندن را بیاموزید و روش های صحیح مرور کردن را به یاد داشته باشید.

4_زمان دار

تست ها درجه بندی دارند در واقع تست ها به درجه ی آسان، متوسط، سخت تقسیم می شوند این نوع تست ها باید منطبق با کنکور باشد. بهتر است از نیمسال دوم سال تحصیلی و به خصوص از ماه های اسفند و فروردین به بعد در زدن این تست ها بپردازید زیرا این نوع تست زدن بسیار می تواند برای شما خوب باشد.

5_ چالشی

تست زدن یعنی به چالش کشیدن شما باید خودتان را با تست زدن به چالش بکشید. در واقع 20 تست دشوار را در ۲۰ دقیقه بزنید یا ۳۵ تست متوسط را در ۲۰ دقیقه بزنید. زمان بندی استاندارد تست زنی با یادگیری آسان

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

دروس عمومی

آزمونهای این دوره ها، که معمولاً به خاطر سپرده می شوند، نباید بلافاصله پس از خواندن انجام شوند، زیرا این کار به حافظه بلند مدت شما منتقل می شود و این آزمونها بلافاصله پس از خواندن از حافظه کوتاه مدت شما استفاده می کنند این مفید است.

بنابراین شما باید آزمون های دروس عمومی را روز بعد از تحصیل برنامه ریزی کنید.

دروس اختصاصی

یادگیری آسان توصیه دارد که تست این دروس ها را که عموماً مفهومی هستند (برخلاف دروس عمومی)شروع کنید، بلافاصله پس از خواندن دروس، این امر مفهوم را در ذهن شما محکم می کند. زمان بندی استاندارد تست زنی با یادگیری آسان

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

برای اینکه این دروس را به خوبی در ذهن شما تثبیت شوند این گونه توصیه می شود تا بتوانید بهتر و با عملکرد بالایی تست بزنید. برای دروس اختصاصی البته دانش آموزان بیشتر از دروس عمومی وقت می گذارند به گمان خودشان این دروس مهم تر است.

البته هر دو دروس مهم هستند و برای هر دو باید وقت بگذارید و با برنامه صحیح درس بخوانید اما این دروس برای تثبیت بهتر اینگونه تست زنی توصیه می شود.

اگر می خواهید از روش آموزشی بهره بگیرید می توانید این دروس را بخوانید و بلافاصله بعد از درس خواندن به منظور آموزش تست بزنید.

نتیجه گیری

تست زنی لازمه ی کنکور است باید سعی کنید در این کار بسیار قهار شوید و با روش های صحیح درس خواندن بتوانید در زمینه ی تست زدن موفق باشید.

برای تست زدن بهتر است زمان را در نظر بگیرید زیرا زمان بسیار در کنکور مهم است. با یادگیری آسان همراه باشید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *