نکات مشاوره ای

یادگیری درس ریاضی با مشاوران برتر کنکور آسان است

یادگیری درس ریاضی با مشاوران برتر کنکور آسان است

یادگیری درس ریاضی با مشاوران برتر کنکور آسان است : بنابراین پرداختن به مفاهیم ریاضی یکی از وظایف این گروه  برتر مشاوران کنکور آسان است می باشد که بهارین راه کار هایی آموزشی را به دانش آموزان ارائه میدهد.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای پکیج آموزشی درس ریاضی شامل چه مواردی است؟ادامه مطلب
میزان درصد قبولی کنکور پزشکی 1401
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای یادگیری بهتر و زود فراموش نکردن دروس چه راه کارهایی دارد؟ادامه

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای بهترین کتاب های تستی زنی دروس کدام اند؟ادامه مطلب

یادگیری درس ریاضی با مشاوران برتر کنکور آسان است : بنابراین پرداختن به مفاهیم ریاضی یکی از وظایف این گروه  برتر مشاوران کنکور آسان است می باشد که بهارین راه کار هایی آموزشی را به دانش آموزان ارائه میدهد.

این درس برای دانش آموزان تجربی نیز همین است. ممکن است ریاضیات لزوماً یک رشته اصلی در رشته های تجربی تلقی نشود ، اما مفاهیم ریاضی لازم است. بسیاری از دروس را بفهمید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

بنابراین برای دانش آموزان داشتن معلمی که بتواند این مفاهیم را به بهترین شکل ممکن آموزش دهد بسیار مهم است. کنکور یکی از مهمترین وقایع زندگی هر فرد است که تحصیلات و کارهای آینده آنها را شکل می دهد. از این رو، لازم است سخت کار کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

بهره مندی از حضور معلمین حرفه ای و باتجربه یکی از مزایایی است که دانش آموزان می توانند برای قبولی در کنکور و دریافت بهترین رتبه از بهترین معلمان ریاضی داشته باشند.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

مشاوران برتر کنکور آسان است

اساتید کنکور آسان که از بهترین معلمان و مشاوران کنکور هستند بهترین آموزش و مشاوره کنکور را با بهترین کیفیت ارائه می دهند. می توانبد در ابتدا نمونه تدریس ریاضیات استاد امیر مسعودی را از تلویزیون یا در سایت تماشا کنید. به راحتی می توان فرض کرد که چند دقیقه را صرف مشاهده آموزه های وی کرده اید.

یادگیری بهتر و زود فراموش نکردن دروس چه راه کارهایی دارد؟
ادامه مطلب

آنها حرفه ای هستند ، که هر کس را فارغ از موضوع ریاضیات خود و یا غیره جذب می کند. در حقیقت ، این رمز موفقیت دانش آموزانی است که از این آموزش ها بهره مند شده اند.

استاد امیر مسعودی ، که درس ریاضی و فیزیک تدریس می کند ، در واقع یکی از بهترین مشاوران مجموعه است و سالانه تعداد زیادی از بهترین رتبه ها را به بهترین دانشگاه های این منطقه ارائه می دهد.

شما می توانید تنها با ثبت سفارش های خود دی وی دی های مورد نظرتان را به خوبی تهیه کنید و از دیدن آموزش های این اساتید عزیز لذت ببرید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

1_ یادگیری

اولین کار و مهم تریم کار، یادگیری است در این مرحله باید به خوبی مطالب را دریابید و به نکات مهم توجه کنید. با آشنایی با پکیج انتشارات گیلنا می توانید این درس را فرا بگیرید.

یادگیری درس ریاضی با مشاوران برتر کنکور آسان است می تواند بهترین ها را به شما ارزانی دارد.می توانید مسائلی که برای شما مهم به نظر میرسد را روی کاغذ بنویسید،

نوشتن فرمول ها و سرفصل ها در ذهنتان جای می گیرد. البته بعد از یادگیری باید تست بزنید و به خوبی به بررسی بپردازید.

یادتان باشد حواستان را هنگام یادگیری جمع کنید در ابتدا خوب و درست یاد بگیرید تا بتوانید تست هایتان را به خوبی پاسخ دهید  در ضمن هرگز دست به حذف مباحث ریاضی نزیند که بیشتر باعث خراب شدن کنکور و تستتان می شود.

مباحث ریاضی به یک دیگر ربط دارند تا مباحث اولیه را خوب نیاموزید نمی توانید مباحث بعدی را بیاموزید زیرا همه ی مباحث برای شما و برای یادگیری و تست زدن شما بسیار مهم می باشد.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

2_ حل تست

بعد از خوب درس خواندن مطالعه ی بسیار بهتر است تست بزنید، تست زدن هم نکاتی دارد مخصوصا برای دروس حل کردنی چون ریاضی. شما برای حل تست نیاز به یک راهنما دارید استاد امیرمسعودی عزیز یکی از استادانی است که با خلاقیت و یادآوری نکات مهم به شما به خوبی درس میدهند و میتوانید از تجربیات ایشان استفاده کنید.

پیکج های آوزشی تست زنی هم برای شما قرار داده شده است شما با یادگیری درس ریاضی با مشاوران برتر کنکور آسان است به راحتی تست زنی را بیاموزید.

ثبت نام در موسسه کنکور آسان است
ادامه مطلب

ما به تست زنی اعقاد داریم زیرا با تست زنی خیلی نکات را می آموزید وقتی که درس راخوب یاد گرفتید و خلاصه نویسی هم کردید باید برای تثبیت و تسلط مطالب و نکات و بالا رفتن سرعت تست زنی چند تست تمرینی حل کنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

نمونه تدریس امیر مسعودی

شیوه تدریس استاد مسعودی کاملا مفهومی بوده که بسیاری از دانش آموزان با شیوه ی درس دادن ایشان آشنایی دارند و میدانند ایشان بسیار استاد خلاق و خوبی است،

امروزه بسیاری از دانش آموزان را میبینیم که سعی میکنند تا به هدف خود نزدیک شوند حتی هزینه های بسیاری برای کلاس های کنکور هم می دهند اما شاید نتیجه ی پیشرفت را نبینند،

دانش آموزان عزیز شما میتوانید با کمک استاد امیر مسعودی بهترین نتیجه را در کنکور داشته باشید. ایشان سال ها سعی کردند و تلاش کردند تا روش های نوینی را برای تدریس درنظربگیرند، ایشان یکی از بهترین اساتید درس ریاضی هستند.

شما حتما نیاز یک معلم خوب را حس میکنید پس دست به کار شوید و پکیج آموزشی درس ریاضی را سفارش دهید استاد امیر مسعودی با دلسوزی کامل و محبت به دانش آموزان نکات را یاد آور میشوند.

چنین روشی، تداعی کننده کامل کلاس های خصوصی برای دانش آموز بوده و تفاوت بسته های آموزش استاد امیر مسعودی، آن است که دانش آموز علاوه بر بهره مندی از تدریس بهترین استاد ریاضی کشور، در صورتی که در یادگیری مبحث خاصی دچار مشکل شود،

می تواند مجدد و یا حتی چندین بار تدریس استاد را با کیفیت صدا و تصویر بالا مشاهده کرده و از یادگیری کامل و تسلط بر کلیه مباحث بهره مند می شوند.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

یادگیری درس ریاضی با مشاوران برتر کنکور آسان است می تواند بهترین ها را به شما ارزانی دارد زیرا استاد مسعودی به سادگی در دی وی دی آموزشی درس ریاضی را برای شما با بهترین کیفیت ارزانی داشته است دانش آموزان این فرصت را داشتند.

که از درس ریاضی و روش های تست زدن برای هر موضوع به طور جداگانه استفاده بیاموزند. همانطور که می دانید درس ریاضی باید مورد مطالعه و تمرین بسیار قرار گیرند. شماره تماس:09121967648

02122130931

دروس ریاضی را به درستی و اصولی  باید تمرین کرد که بهترین روش های آموزشی را استاد امیر مسعودی به شما ارائه داده اند.

بسیاری از دانشجویان به دلیل حجم زیاد دروس ، در تست زنی مشکل دارند و بعضی از مباحث دروس را حذف می کنند. در حالی که در همین دوره ها تعداد قابل توجهی سوال در کنکور وجود دارد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

استاد مسعودی در دی وی دی های کنکور آسان است. بهترین تکنیک آموزش حل مسئله و ریاضی را ارائه داده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *