نکات مشاوره ای

معرفی بهترین منبع های تست کنکوری

معرفی بهترین منبع های تست کنکوری

معرفی بهترین منبع های تست کنکوری : البته کنکوری شدن به معنی نیست 20 تا کلاس کنکوری برید و 100 تا کتاب تست کنکوری بخرید. بهترین منبع درسی شما کتاب های درسی شماست که باید به دقت همه ی مسائل را بفهمید.

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

اما برای این کار شما به یکسری کتاب های کمکی نیاز دارید. اگر درس را بلد نباشید راه حل دی وی دی های یادگیری آسان است تا بهتر با تست ها و نکات آموزشی آشنا شوید.

برای تست زدن و تمرین تست هم از همان ابتدا باید تست هایی را کار کنید که به سوالات کنکوری نزدیک باشند مانند تست های جامع کنکوری. با یادگیری آسان همراه باشید تا بهترین ها را برای شما معرفی کنیم.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

منبع تست کنکوری رشته ی انسانی

سوالات کنکوری سطح بالایی دارد و شما هرگز نباید خودتان را به سوالات رده پایین عادت بدهید بلکه باید سعی کنید سوالات متوسط و سخت را تمرین کنید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

ادبیات:

درس ادبیات بسیار درس مهمی است در این رشته و باید دانش آموزان به خوبی تست های این درس را بزنند. برای مطالعه درس فارسی برای کنکور رشته انسانی، دانش آموزان بهتر است از کتاب های موضوعی نشرالگو که بهترین کتاب ادبیات کنکور است، استفاده کنند.

تست زنی ریاضی با کنکور آسان است
ادامه مطلب

کتاب قرابت معنایی نشرالگو، تست های قرابت معنایی را به صورت درس به درس برای شما آورده و شما با بررسی این تست ها به همراه مطالعه پاسخ نامه، می توانید به راحتی در این درس پیشرفت کنید.

اگر می خواهید در آرایه ی ادبی پیشرفت کنید این کتاب می تواند کمک کننده باشد.این کتاب دارای ویژگی های بسیار خوبی است. یعنی شما می توانید به راحتی تک تک آرایه ها را با مثال و تست یاد بگیرید.

تست های ساده و متوسط و سخت را در این کتاب می بینید.که  برای هر تیپ تعداد زیادی تست دارد. شما می توانید هر شب از هر تیپ تعدادی تست حل کنید و خودتان را در تست زنی قوی کنید.

منبع تست کنکوری رشته ی تجربی

زیست:

یکی از کتاب های قوی برای تست شما در درس مهمی مانند درس زیست می تواند کتاب خیلی سبز باشد، این کتاب بسیار کامل است و درسنامه کاملی هم دارد که توصیه می کنیم  دانش آموزان این کتاب را تهیه کنند و به صورت جدی آن را بخوانند.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

چون این کتاب حجم بالایی دارد توصیه می کنیم این کتاب را از همان اول سال تهیه کنید، اگر این کتاب را در دوران نزدیک کنکور تهیه کنید تمام کردنش بسیار سخت خواهد بود.

منبع تست کنکوری رشته ی ریاضی

اگر می خواهید یک کتابی داشته باشید با درسنامه های مفید و مفهومی و تست های آموزشی، دسته بندی شده و فصل به فصل ما کتاب مهر و ماه  را به شما به عنوان بهترین منبع اعلام میکنیم.

این کتاب تالیف عباس اشرفی، وهاب تقی زاده و علیرضا نداف زاده می باشد. توضیحات کاملی در این کتاب برای دانش آموز وجود دارد و مفاهیم دروس را به خوبی توضیح داده است. برای تست زدن نیاز دارید مفاهیم را خیلی خوب دریابید و در این کتاب با توضیحاتی که ارائه می دهد به شما کمک می کند بهتر از پس تست ها بربیایید.

درواقع بعد از مطالعه کامل درسنامه ها و یادگیری مفاهیم اصلی، با تعداد مناسبی تست آموزشی مواجه می شوید که پاسخ تشریحی دارند و حل آن ها باعث رفع اشکال و بهبود وضعیت شما در درک مفاهیم ریاضی می شود.

در پایان هر فصل مجموعه ای از تست ها با موضوع فصل وجود دارد که از نظر موضوعی تقسیم می شوند. علاوه بر این، یک سری آزمونهای دشوارتر و مفهومی تر برای قوی تر شدن دانش آموزان وجود دارد که می تواند تاثیرات خوبی را بر روی دانش آموز بگذارد. در پایان هر فصل هم جمع بندی خواهید داشت.

بهترین زمان برای خواندن درس‌ها
ادامه مطلب

پاسخ کلیدی و پاسخ تشریحی قسمت آخر هر فصل وجود دارد. در پاسخ تشریحی از روشهای مناسبی استفاده شده است، از جمله روش حذف گزینه ها که یکی از روشهای سریع و کارآمد در کنکور سراسری است هم در آن آموزش داده شده است.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

 دروس عمومی

دین و زندگی

درس دین و زندگی  بسیار درس مهمی است و در کنکور از ضریب بسیار بالایی برخوردار است. کتاب سفیر خرد هم بسیار کتاب معروفی شده است و دانش آموزان برای کنکور این کتاب را می خوانند و بسیار راضی هستند.

این کتاب منبع خوبی برای کنکور شما خواهد بود در این کتاب تست های تالیفی وجود دارد و بهتر است این کتاب را همراه دی وی دی هایی که استاد احمدی ارائه می دهد بخوانید. اگر منبعی درست می خواهید این کتاب کتاب خوبی برای منبع تستی شما خواهد بود.

از ویژگی این کتاب این است که ابتدا کلمات کلیدی هر آیه را، با رنگی متفاوت مشخص کرده است و از بقیه متن متمایز شده است تا شما از طریق اون کلمات با مفاهیم اصلِ آیه ارتباط برقرار کنند و به سهولت اون مفاهیم رو به خاطر بسپارند.

در مرحله بعد پیام تمامی آیات و روایات، تا حد امکان به ‌صورت «جامع و کامل»، «به زبانی ساده و قابل فهم»، «مطابق با متن آن درس» و «متناسب با موضوع آن آيه» بیان شده تا پاسخ‌گوی سؤالات دشوار باشد.

در ادامه، بخش «ارتباط‌ ها»، «مشابهت‌ها» و «تناسب معنایی‌ها» که در آخر پیام آیات و روایات بیان شده است، کمک زیادی به یادآوری و دورهٔ مطالب و موضوعات مهم دین و زندگی میکند.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

عربی

یکی دیگر از دروس مهم عمومی درس عربی است که بسیاری از دانش آموزان دنبال منابع تستی می گردند. که عربی جامع خیلی سبز می تواند کتاب بسیار خوبی برای دانش آموزان برای تست زدن باشد تا بتوانند بهتر این دروس را تمرین کنند.

نتیجه گیری

بهترین منبع برای درس شما همان کتاب های درسی شما می باشد اما دی وی دی های آموزشی یادگیری آسان برای دانش آموزان تست ها و نکات تستی و کنکوری را باز می کند و روش هایی را می آموزد تا بهتر بتوانید در کنکور شرکت کنید.

بنابراین کتاب هایی که در بالا نام بردیم فقط برای تمرین شما می باشد تا بیشتر تست حل کنید یادگیری آسان مانند یک مدرسه است تا شما را بالا بکشد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *