نکات مشاوره ای

چگونه رشته ی مورد نظرم قبول شوم؟

چگونه رشته ی مورد نظرم قبول شوم؟

چگونه رشته ی مورد نظرم قبول شوم؟ لازمه ی قبولی داشتن پشتکار و هدفمندی و انگیزه است، بنابراین توجه داشته باشید که باید بسیار برای آنچه که می خواهید تلاش کنید.

 

بهترین راه برای موفق شدن قطعا برنامه ریزی صحیح است، شما با کمک مشاورین و معلمین و اساتید خود می توانید بهترین برنامه ریزی را داشته باشید تا بتوانید راه و مسیرتان را مشخص کنید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین چگونه رشته ی مورد نظرم قبول شوم؟

هدف:

یکی از مهم ترین مسائلی که باید آن را در نظر داشته باشید هدف است؛ برای قبولی در رشته ی مورد نظر خود باید سعی داشته باشید یکی از بهترین و نزدیک اهداف زندگی خود را که به ذهنیت شما بسیار نزدیک است را انتخاب کنید و برای رسیدن به آن هدف برنامه ریزی صحیحی داشته باشید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی کنید:

میدانید که برنامه ریزی یکی از اصل مهمی است که هر انسان باید به آن توجه داشته باشد یعنی ابتدا با برنامه ریزی باید هدفتان را پیگیری کنید. چگونه رشته ی مورد نظرم قبول شوم؟

هدف از برنامه ریزی این است که همه چیز به صورت منظم پیش برود و شمایی که می خواهید در رشته ی مورد نظرتان قبول شوید بهتر است برنامه ریزی صحیحی را دنبال کنید، برنامه ریزی شما باید به گونه ایی باشد تا بتوانید به آن عمل کنید، عمل کردن به برنامه ریزی از خود برنامه ریزی مهم تر است. باید هدفتان را بشناسید و برای تحقق آن برنامه ریزی کنید.

نمونه تدریس ریاضی با اساتید برتر کنکور آسان است
ادامه مطلب

اعتماد به نفس داشته باشید:

شروع هرکاری ملزم به داشتن اعتماد به نفس است حتی برنامه ریزی برای قبولی در رشته ی مورد نظر باید اعتماد به نفس انجام آن کار را داشته باشید. اعتماد به نفس را در خود جست و جو کنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین. چگونه رشته ی مورد نظرم قبول شوم؟

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

یعنی در ابتدای هرکاری شما باید کمی اعتماد به نفس داشته باشید تا بتوانید بر نکات منفی ذهنتان یا اطرافیانتان غلبه کنید و همین قضیه، باور به خود را  در ذهن شما ایجاد میکند همین باور به خود به شما کمک می کند تا بتوانید بر نکات منفی ذهنی خود و دیگران غلبه کنید.

زیرا وقتی شما کاری را آغاز می کنید همیشه افرادی هستند تا بیایند مانند مشاور به شما راهکار هایی بدهند که 99 درصد مواقع هم همه اش اشتباه است.

شما اگر اعتماد به نفس داشته باشید می توانید به خوبی بر آن غلبه کنید. با اعتماد به نفس هدفتان را مشخص کنید با اعتماد به نفس برنامه ریزی کنید و با اعتماد به نفس به آن عمل کنید تا بتوانید به زودی در رشته ی مورد نظر خود قبول شوید.

پذیرفتن شکست:

پذیرفتن شکیت بسیار سخت است و کار آسانی نیست اما شدنی است. شما باید از خود راضی باشید حتی زمانی که موفق نشدید.

اگر با هر چیزی بخواهیم پا پس بکشیم واقعا چیزی از ما باقی نمی ماند برعکس رو به زوال می رویم و ناامیدی در پوست و گوشت و استخوانمان رسوخ خواهد کرد.

پذیرفتن شکست به این معنی نیست که شما ناتوانید بلکه خودش کلی بر تجربه ی شما می افزاید. متاسفانه اکثر افراد وقتی در کاری شکست میخورد ناامید میشوند و به دنبال آن نمیروند و این قضیه به نظر درست نمی آید چرا که شکست سرمایه ی پیروزی است باید شکست را پذیرفت و جنبه ی آن را داشت.

اگر روزی هم در آن شکست خوردید دنیا به آخر نرسیده است میتوانید از آن شکست ها درس بگیرید و دوباره بیاستید و دوباره تلاش کنید هرچه بیشتر تلاش کنید.

برای موفق شدن در رشته ی مورد نظرتان بهتر است بسیار تلاش کنید وقتی که دست از کار بردارید و بعد از گذشت چند سال بر میگردید به خود می گویید کاش بیشتر تلاش می کردم…!

نکات مهم کنکور ریاضی دوازدهم با اوج یادگیری
ادامه مطلب

یا اظهار پشیمانی می کنید ایرادی ندارد زیرا می توانید با تجربه کسب کردن شکست خود را پوشش دهید. برای موفق شدن در رشته ی تحصیلی تلاش کنید هیچکس با یکبار تست زدن رتبه 1 کنکوری نشده است شما باید سعی و تلاش داشته باشید تا بتوانید موفق شوید.

در صورت شکست خوردن می توانید آن را تجربه ی کار خود کنید و شکست خود را پوشش دهید. تکرار می کنم شکست خود را پوشش دهید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین چگونه رشته ی مورد نظرم قبول شوم؟

تلاش و پشتکار:

برخی دانش آموزان می گویند اگر تلاش کردم و موفق نشدم چه می شود؟ اول اینکه شما تلاشت را بکن اگر در مسیر درستی تلاش کردید حتما جوابش را می گیرید. مثلا می خواهید زبان بخوانید روز اول که نمی توانید مانند آمریکایی ها صحبت کنید بهتر است کم کم جلو بروید، یک روز لغت، یک روز اسپیکینگ، یک روز لسنینگ و… تا بتوانید خودتان را بالا ببرید.

بنابراین تلاش باید شمرده شمرده آهسته آهسته باشد و در مسیر درست و هماهنگ پیش برود. شما هدف گذاری میکنید و سپس برای آن تلاش میکنید در این مسیر شاید بعضی اوقات با شکست مواجه شوید ولی با پشتکار بالا و تلاش میتوانید بر شکست غلبه کنید شکست خودش بر تجربه می افزاید و نباید پا پس کشید.

هر فرد موفق برای رسیدن به هدف هایش تلاش کرده است و پشتکار داشته است یعنی یکی دیگر از مهم ترین راه رسیدن به هدف میتواند تلاش و پشتکار باشد. این قضیه را در خود تقویت کنید و به فکر بهتر شدن در زمینه باشید.

برای موفق شدن و قبول شدن در رشته ی مورد نظر بهتر است تلاش کنید و درصورت عدم موفقیت همچنان تلاش کنید.

بلند پروازی ممنوع!

در هر دوره از زمان بلند پروازی نمی تواند جواب بدهد بهتر است بلند پروازی را فراموش کنید و در یک مسیر درست گام بردارید. بلند پروازی به شما اعتماد به نفس کاذب می دهد و خدای نکرده یک آن کله پا می شوید این عمل را کنار بگذارید و واقع بینانه جلو بروید و در رشته ی مورد نظر خود قبول شوید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

برای موفق شدن باید برنامه و هدف و انگیزه و اراده ایی باشد یادتان باشد این شما هستید که می خواهد درس بخواند و این شما هستید که می خواهد آینده اش را بسازذ در نتیجه زرنگ باشید و سعی کنید و با تلاش و پشتکار بالا به پیش بروید، سعی کنید نکات منفی را در ذهن خود بروز ندهید و ذهن خود را مثبت نگه دارید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین چگونه رشته ی مورد نظرم قبول شوم؟

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *