نکات مشاوره ای

راه های موفقیت در کنکور 1401

راه های موفقیت در کنکور 1401

راه های موفقیت در کنکور 1401 : هر دانش آموزی که برای کنکور هدف داشته باشد حتما خواهان این خواهد بود که در کار خود موفق شود. بنابراین یادگیری آسان برآن شد تا با طراحی روش های آموزشی برای دانش آموزان در سراسر کشور این مشکل را حل کند.

 

در موسسه ی یادگیری آسان هرساله دانش آموزان زیادی داریم که موفق می شوند و با تلاش و کوشش بالا و با کمک اساتید یادگیری آسان و مشاوران بسیار خوب و زحمت کش به آنچه که می خواهند می رسند. راه های موفقیت در کنکور 1401

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین. راه های موفقیت در کنکور 1401

برای موفق شدن فقط به این شکل نیست که شما تنها یک معلم خوب و یک مشاور داشته باشید و موفق شوید بلکه باید خودتان هم تلاش کنید معلم یا مشاور و کتاب ها و دی وی دی های آموزشی راه حلی می توانند باشند برای موفقیت شما در کنکور پس سنگین ترین وزنه ی کنکور روی دوش شما دانش آموزن است که باید با هدف و پشتکار و برنامه ریزی درست سعی داشته باشید در این مسیر گام های بزرگی بردارید.

برای موفق شدن در کنکور 1401 شما با تکیه بر توانایی های خود می توانید به هر چه که می خواهید برسید. خودتان را دست کم نگیرید و هوش و استعداد خود را تماما برای کنکور 1401 بگذارید،

منابع ریاضی1401 یادگیری آسان
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

هر دانش آموز توانایی خودش را برای درس خواندن دارد پس مقایسه کردن را کنار بگذارید و به فکر این باشید با چه برنامه ایی جلو بروید، برنامه ایی که مختص خود شماست. راه های موفقیت در کنکور 1401

طعم خوب موفقیت را چشیدن!

1_برنامه ریزی

برنامه ریزی یکی بهترین و مهم ترین راه های موثر برای درس خواندن شما محسوب می شود تا بهترین روش های آموزشی را روی درس خود پیاده سازی کنید دروستان را خوب بخوانید زیرا مهم ترین منبع درسی شما کتب مدرسه است.

شاید درس خواندن خسته کننده به نظر برسد اما یادتان باشد که در عین کسالت آور بودن  گاهی میتوانند شیرین هم باشند. یادتان باشد مهم ترین گزینه علاوه بر مطالعه روزانه دروس، تست زدن است،

مخصوصا تست های زمان دار. بررسی آزمون‌های زمان دار برای دروس عمومی سرعت عمل شما را افزایش می‌دهد و باعث افزایش دقت شما در مواجهه با تست در کنکور سراسری می‌شود.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

از طرفی اگر در آزمون‌های زمان دار برای دروس در نظر داشته باشید بهتر می توانید مدیریت زمان را بیاموزید. کنترل زمان یا مدیریت زمان خودش در کنکور خودش یه آپشن به حساب میاید و شما را به جلو می اندازد.

برنامه ریزی کنکور با اوج یادگیری می تواند شما را چند پله جلوتر بیاندازد زیرا با برنامه ریزی ریتم بهتری به درس هایتان می دهید و برایتان کار ساز است.

2_ _ اهدافتان را مشخص کنید

یادگیری آسان درباره ی اولویت بندی ها و اهداف با ما صحبت کردند. همه ی انسان ها با خواسه ها و هدف هایشان زندگی می کنند. که شما باید اولیت هدف هایتان را بدایند.

یعنی وقتی شما اولویت های خود را بدانید، بهتر می توانید برای رسیدن به اهدافان برنامه ریزی کنید. افراد با انگیزه برای خودشان هدف هایی مشخص می کنند.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

که شاید شما تا سال ها صبر کنید اما روزی بعد از سال ها تلاش به اهدافتان می رسید. قطعا تلاش و ممارست شما برای رسیدن به این هدفی که در ذهن شما نقش بسته است، بسیار مهم و حیاتی است. بنابراین این شما هستید که می توانید با قدرت ذهنتان خودتان را از منجلاب زندگی بالا بکشید.

گام اول تدریس استاد مسعودی چیست؟
ادامه مطلب

3_ اولویت بندی داشته باشید

شما برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید که اولویت بندی کنید این برای شما بسیار مهم است زیرا راحت تر بهتر می توانید اهدافتان را پیدا کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید بنابراین اگر بخواهید بدون برنامه ریزی و اولویت بندی به جلو بروی تمامی هزینه و وقتی که برای آن گذاشته اید به هدر خواهد رفت البته که می دانیم در زندگی افراد با انگیزه اهداف زیادی دارند و خواسته هایشان پایان ناپذیر است،

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

اما خب می دانیم که در چنین مواقعی همه چیز به راحتی در دسترس ما قرار نمی گیرد. قطعا مهم ترین چیز برنامه ریزی است یعنی برنامه ریزی که بتوانیم به آن عمل کنیم و بهتر برای رسیدن به خواسته هایمان تلاش کنیم.

برای موفقیت در کنکور 1401 یکی از نکاتی که نیاز دارید برای موفقیت به آن توجه کنید قطعا اولویت بندی اهدافتان می باشد. راه های موفقیت در کنکور 1401

4_اعتماد به نفس

برای موفقیت در کنکور 1401باید اعتماد به نفس کافی داشته باشید. در واقع یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشت اعتماد به نفس است. باید کمی اعتماد به نفس داشته باشید تا بتوانید بر نکات منفی ذهنتان یا اطرافیانتان غلبه کنید و همین قضیه، باور به خود را ایجاد میکند یعنی من میتوانم بر نکات منفی و کلمات نامناسبی که اطرافیانم برای من به کار میبرند غلبه کنم.

یادگیری آسان برای موفقیت در کنکور 1401توصیه دارد که در ابتدا به این نکته فکر کنید و با تمرین روزانه اعتماد به نفس خودتان را بالا ببرید فقط کافی است کمی مطالعه در این زمینه داشته باشید تا بتوانید اعتماد به نفستان را در خود تقویت کنید.

اعتماد به نفس و بالابردن روحیه حتی از درس خواندن هم بسیار می تواند مهم تر باشد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

5_ اهمیت به خود

یکی توصیه های یادگیری آسان برای موفقیت در کنکور1401 این است که به خود اهمیت دهید. که از نظر روحی خیلی میتواند تاثیر گذار باشد. اگر به خود احترام بگذارید بقیه هم به شما احترام میگذارند،

بنابراین یکی از مهم ترین رکن ها در این زمینه این است که خودتان را دوست داشته باشید؛ زیرا این قضیه بر روحیه ی شما و ذهن شما تاثیر گذار خواهد بود.اگر خودتان را دوست داشته باشید با اعتماد به نفس بالا می توانید در برنامه ریزی ها و در روش های درس خواندن و تست زنی موفق شوید.

بنابراین یکی از مهم ترین نکات برای کنکوری ها رسیدن به درجه ی خود باوری است. راه های موفقیت در کنکور 1401

نتیجه گیری

برای کنکور نیازی نیست همیشه استرس و ماتم گرفته باشید زیرا کنکور تنها یک آزمون است با کمی برنامه ریزی درست شما هم می توانید جز نفرات برتر باشید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *