نکات مشاوره ای

پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401 بااوج یادگیری

پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401 بااوج یادگیری

پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401 بااوج یادگیری : دانش آموزان عزیز شما موظف هستید تا با داشتن بهترین ها در کنکور به موفقیت برسید پکیج آموزشی اوج یادگیری به شما کمک میکند تا با سوالات کنکور آشنا شوید. پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401 بااوج یادگیری

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

و با دادن مشاوره های درست توسط مشاورین به نام و قهار و همچنین اساتید خوب اوج یادگیری به شما کمک می کنند تا بهتر درس بخوانید. برای بهتر شدن شما باید در طول روز وقت برای درس خواندن و تست زدن و مرور بگذارید.

و اگر درست پیشروی کنید موفق می شوید. برنامه ریزی درست برای شما از نون شب هم واجب تر است با توجه با توانایی های شما و حجم کتاب باید برنامه ریزی صورت بگیرد.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

مهم ترین مسئله در کنکور تست است و متاسفانه در مدرسه حرفی یا سخنی از تست زده نشده و اصلا چیزی درباره اش به ما نگفته اند. بنابراین اوج یادگیری بسیار سخت و تلاشگرانه پیشروی کرده است و با دادن راه کار هایی به ما کمک میکند برای بهتر شدن در درس و تست و قبولی در کنکور.

پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401

باتوجه به آنچه که گفته شد درباره ی کنکور؛ بسیاری از دانش آموزان از داشتن استرس رنج می برند و نمی توانند انگار آن را مهار کنند. شما وقتی می بینید نمی توانید کاری انجام دهید تا استرس را از خود دور کنید بهترین روش این است که حتما با یک مشاور صحبت کنید.

نکات طلایی برای موفقیت در کنکور سراسری
ادامه مطلب

ذهنی آرام و سالم داشته باشید، به اندازه کافی بخوابید، کمبود خواب یکی از عواملی است که می تواند سطح استرس شما را افزایش داده و عملکرد شما را کاهش دهد. پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401 بااوج یادگیری

این ها یکی از مهم ترین توصیه های اوج یادگیری برای شما بود. یکی از بهترین روش ها برای آمادگی در آزمون، شرکت در تست ها به موقع پس از خواندن هر مبحث در زمان توافق شده است.

آزمون ها را در زمان مقرر انجام دهید سرعت یک عمل مهم است زیرا هر چقدر هم خوب بخوانید و آن را تسلط داشته باشید. بنابراین از روز اول تست زمان را یاد بگیرید. پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401 بااوج یادگیری

با یادگیری استفاده از وقت و اطلاعات خود، آزمون های ورودی تأثیر بسزایی در مهارت شما در آزمون ها خواهد داشت.( بهترین آزمون شبیه ساز کنکوری البته آزمونی است که بصورت ماهانه برگزار می شود)پس بخاطر داشته باشید که یکی از مهمترین وظایف در کنکور، تمرین تست است.

فراموش نکنید که در هر فرد برای موفق شدن باید بسیار تلاش کند و با هدف و برنامه ریزی درست گام های بلند بردارید، تمرین کنید. معلم خود شوید؛ شما باید جوری درس بخوانید که برای خود آن قسمت هایی را که بلد نیستید توضیح دهید و در ذهن به تحلیل بپردازید. پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401 بااوج یادگیری

سوالات کنکور 1401

به خود همه چیز را توضیح دهید تا بهتر تثبیت شود. مثلا بعد از تست زدن باید یه روشی در نظر بگیرید برای یادگیری تست ها. تست ها را اگر درست یا غلط زده اید باید آن ها را بخوانید تا بهتر بتوانید در ذهن خود آن را بیاموزید.

باید دفتری در نظر بگیرید و نکات را بنویسید. برای تست زدن هم باید از تست های جامع استفاده کنید. تست هایی مشابه با سوالات کنکور تا با تیپ سوالات آشنا شوید.

مطالبی که در گذشته خواندید با کمک برنامه ریزی با اوج یادگیری آن را مرور کنید و دوره کنید. هرآنچه که در گذشته تست زده اید را در زمانی مشخص دوره کنید. این کار به تثبیت بیشتر مطالب در ذهنتان بسیار کمک میکند. اوج یادگیری با دادن راه کار هایی به شما دانش آموزان خوب همیشه بهترین ها را برای شما می خواهد.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

اساتید درس ریاضی و فیزیک یادگیری آسان
ادامه مطلب

تست زنی در کنکور

برای تست زنی گفتیم باید نکاتی را بدانید که با کمک اوج یادگیری می توانید بهترین روش های آموزشی را بیاموزید بی آن که دغدغه ایی داشته باشید فقط کافی است که در سایت اوج یادگیری در قسمت فروشگاه محصولات پکیج آموزشی را سفارش دهید. پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401 بااوج یادگیری

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

1_ تحلیلی درس بخوانید

شما باید جوری درس بخوانید که برای خود آن قسمت هایی را که بلد نیستید توضیح دهید و در ذهن به تحلیل بپردازید. به خود همه چیز را توضیح دهید تا بهتر تثبیت شود .

مثلا بعد از تست زدن باید یه روشی در نظر بگیرید برای یادگیری تست ها. تست ها را اگر درست یا غلط زده اید باید آن ها را بخوانید تا بهتر بتوانید در ذهن خود آن را بیاموزید.

باید دفتری در نظر بگیرید و نکات را بنویسید. برای تست زدن هم باید از تست های جامع استفاده کنید. تست هایی مشابه با سوالات کنکور تا با تیپ سوالات آشنا شوید.

2_تست ها با هدف سنجشی زده شود!

باید خود را بی آزمایید و با درصد گیری متوجه ی عملکرد خود در تست زنی شوید تست ها در حد 50 تا باشد و درس به درس جلو بروید. تست ها حتما مطابق کنکور سراسری باشد  نت برداری یادتان نرود. پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401 بااوج یادگیری

3_ مرور

مطالبی که در گذشته خواندید با کمک برنامه ریزی با اوج یادگیری آن را مرور کنید و دوره کنید. هرآنچه که در گذشته تست زده اید را در زمانی مشخص دوره کنید. این کار به تثبیت بیشتر مطالب در ذهنتان بسیار کمک میکند.

5_تست های زمان دار

تست های زمان دار به شما کمک میکند بهتر بتوانید زمان خود را در کنکور مدیریت کنید، گفتیم باید برای تست زدن مدیریت زمان را بیاموزید و بهترین روش های تست زنی را هم در کنارش پیاده کنید تا زمان کم نیاورید. برای این کار می توانید در خانه تمرین کنید. در زمانی مشخص تعدادی تست زماندار انتخاب کنید و در زمان مشخص تست بزنید.

یادتان باشد درس با درس با توجه به سوالات کنکور با یکدیگر فرق دارند باید زمان های آن را بدانید و بیشتر برای آن تلاش کنید. تست های زمان دار به شما کمک میکنند تا مدیریت زمان را به خوبی بیاموزید و بهتر بتوانید در کنکور زمانتان را مدیریت کنید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری:

اوج یادگیری با دادن راه کار هایی به شما دانش آموزان عزیز همیشه بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورد تا با شرایط کنکور و سوالات کنکور آشنا شوید. برای موفقیت کافی است کمی تلاش کنید و به حرف معلمان و مشاوران خودگوش فرا دهید. پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401 بااوج یادگیری

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

1_ پاسخ به سوالات کنکو 1401ر با اوج یادگیری

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *