نکات مشاوره ای

نکات طلائی قبولی در کنکور 1401 با یادگیری آسان

کنکور 1401 با برنامه ریزی یادگیری آسان

نکات طلائی قبولی در کنکور 1401 با یادگیری آسان : فقط این مهم نیست که درس بخوانید و موفق شوید بلکه باید برای پیشرفت برنامه ریزی و هدف داشته باشید در واقع اولین قدم و مهم ترین قدم برای پیشرفت شما هدف گذاری می باشد. نکات طلائی قبولی در کنکور 1401 با یادگیری آسان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای قیمت پکیج های تخصصی دروس چقدر است؟ادامه مطلب
نکات طلایی درس فیزیک
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای کنکور آسان است یا حرف آخرادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای آزمون های آزمایشی خود را حتما بررسی کنیدادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای یادگیری درس ریاضی با مشاوران برتر کنکور آسان استادامه مطلب

 

از نظر یادگیری آسان باید با داشتن اطلاعات کافی وارد میدان عمل شوید. برای قبولی در کنکور 1401 باید غذا را با کیفیت و کمیت بیشتر میل کنید . از غذاهای پروتئینی مثل گوشت و لبنیات بیشتر استفاده کنید. نکات طلائی قبولی در کنکور 1401 با یادگیری آسان

حبوبات گرچه پروتئین دارند ولی ، به علت ایجاد نفخ و ناراحتی گوارشی در مقادیر زیاد توصیه نمی شوند. بگذارید، بنیه جسمی شما تقویت شود .از منابع طبیعی ویتامین ها ، مثل میوه ها و سبزی ها و در صورت تمایل به صورت کمکی از قرص های ویتامین ، مثل ب ، آ، ویتامین ث و مولتی ویتامین می توانید استفاده کنید،

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

نکات طلائی قبولی در کنکور 1401

اینها ویتامین های محلول در آب هستند و حتی در صورت مصرف اضافه ، دفع می شوند و اثر مضری نخواهند داشت، در عوض به شما نشاط و نیرو می بخشند و پس از مدتی ، احساس می کنید اساساً سرحال و با حوصله تر هستید.

به پیشنهاد اوج یادگیری، در ابتدای صبح و در صورت تمایل عصرها ، کمی ورزش یا پیاده روی داشته باشید زیرا ورزش نشاط می آورد و همچنین برای توانمندی، ذهنی و فراگیری شما بسیارموثراست.

خرید پکیج آموزشی کنکور آسان است
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی دروس باید به گونه ایی باشد که شما به آن مسلط باشید مثلا باید بتوانید از پس درس خواندن تست زدن بربیایید. اگر خودتان نمی توانید برنامه ریزی کنید میتوانید به یک مشاورتحصیلی مراجعه کنید که اوج یادگیری فکر همه چیز را کرده است و بهترین مشاوران را در اختیارتان خواهد گذاشت.

نکته ایی بسیار مهم است این است که برنامه ریزی دروس اختصاصی با دروس عمومی بایکدیگر فرق دارد باید توجه کنید به این مسائل و بهتر بتوانید به برنامه ریزی بپردازید و درس بخوانید. نکات طلائی قبولی در کنکور 1401 با یادگیری آسان

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین. نکات طلائی قبولی در کنکور 1401 با یادگیری آسان

کنکور را چگونه پشت سر بگذارم؟

اصلا نگران نباشید زیرا با کمک بهترین مشاوران و بهترین معلمان در یادگیری آسان می توانید موفقیت بیشتری کسب کنید، کنکور با سرنوشت ما گره خورده است اما این یادگیری آسان می باشد که می تواند به شما کمک کند،

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

که قبولی در رشته ی مورد نظرتان می تواند برایتان کاملا شیرین باشد. با شروع مطالعه برای کنکور سراسری باید برای خود هدفی در نظر بگیریم.

که مثلا در فلان رشته در فلان دانشگاه قبول شوند. در ابتدای امر با توجه به انگیزه های شخصی و انگیزه هایی که از سوی خانواده و مشاورین و دوستان صورت می گیرد می توان با روحیه بالا و همچنین با انرژی شروع به حرکت  کنید.

ولی در طول مسیر با پیش آمدن مشکلاتی از قبیل جا ماندن از برنامه مطالعاتی که به دلیل نداشتن انعطاف در برنامه آنهاست و یا خراب کردن آزمون های آزمایشگاهی روحیه دانش آموزان کمی خدشه دار می شود و به همین ترتیب ممکن است دانش آموزان چندین هفته را از دست بدهد و با مقایسه کردن خود با رقبا خود را شایسته هدفی که در ابتدای امر برای خود در نظر گرفته بودند ندانند.

بنابراین نقش یک مشاور می تواند برای یک دانش آموز بسیار موثر باشد. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره ی قبولی در کنکور صحبت کنیم.

برنامه ریزی کنکور باید دارای چه ویژگی هایی باشد

1_ پیوند مباحث و دروس به یکدیگر:

ربط مباحث به یکدیگر را باید بدانید. به عنوان مثال کدام مبحث در کنکور پرتکرار است باید آن درس ها و آن مباحث مرتبط را بدانید و در برنامه ریزی درسی خود بگذارید. نکات طلائی قبولی در کنکور 1401 با یادگیری آسان

آزمون های آزمایشی خود را حتما بررسی کنید
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

2_چیدمان دروس برای مطالعه:

در یک روز 4 تا درس اختصاصی سخت را برای خود نگذارید بلکه در بین این دروس سخت، حتما دروس عمومی را هم بگنجانید. یا مثلا در یک روز 4 تا درس عمومی را نخوانید اینجوری برای شما خسته کننده میشود و درس خواندن کسل کنند میشود و چیزی برای یادگیری دستگیرتان نمیشود.

مثلا اگر در رشته ی تجربی هستید اگر فیزیک را ساعت 8 صبح تا 10 صبح خوانید بعد از کمی استراحت یک درس عمومی مثل ادبیات انتخاب کنید. نکات طلائی قبولی در کنکور 1401 با یادگیری آسان

تا باعث تلطیف روحیه ی شما بشود بعد از ظهر یک چرت 45 دقیقه ایی بعد از ناهار میچسبد بعدکه بیدار شدید دوباره یک درس اختصاصی دیگر انتخاب کنید.

3_ مرور از نان شب هم واجب تر است!

بعد از درس خواندن مرور یادتان نرود. مرور دروس برای شما از نان شب هم واجب تر است. باید زمانی را برای مرور دروس انتخاب کنید، این نکته مهم است که مرور درستان چه زمانی باشد. بنابراین این بهخودتان بستگی دارد که چه تایمی را برای آن مشخص کنید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

کنکور 1401 را به کنکور آسان است بسپارید

کنکور آسان است همیشه در هر زمان پشت شما می ایستد و به شما کمک میکند تا بهترین روش های اصول تست زنی را برای سال 1401 پیاده کنید و کنکور را به خوبی پشت سر بگذارید.نکات طلائی قبولی در کنکور 1401 با یادگیری آسان

راه حلی گذاشته شده پیش پای شما برای بهتر کردن نتایج کنکور میتواند موسسه ی کنکور آسان است باشد.

در کنکور آسان است شما از مشاورین و معلمین بسیار خوبی برخوردار میشوید که به خوبی میتوانند هم شما را با تیپ سوالات کنکور آشنا کنند و هم درباره ی دروس مشاوره به شما بدهند. بنابراین کنکور 1401 را به کنکور آسان است بسپارید تا کنکور برای شما آسان شود.

نتیجه گیری

قدم اول برای موفقیت در کنکور هدف داشتن است زیرا ما بدون هدف نمی توانیم موفق شویم. قدم دوم انگیزه ی کافی است یعنی با ممارست بالا باید برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم همین نیاز به انگیزه دارد تا بتوانیم در مسیر درست گام بنهیم.

قدم سوم برای موفقیت برنامه ریزی درست می باشد زیرا همین می تواند ما را به خوبی به جلو بیاندازد، بنابراین برای موفقیت تنها لازم است  یک برنامه ریزی درست در دستمان داشته باشیم و برای آن تلاش کنیم.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

قدم چهار تجربه گرفتن از اشباهات است اگر جایی و یا روزی اشتباهی داشتیم اصلا ایرادی ندارد زیرا همین می تواند برای ما منبع تجربه باشد. تا موفق شویم.

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *