نکات مشاوره ای

نکات طلائی تست زنی درس فیزیک با استاد مسعودی

نکات طلائی تست زنی درس فیزیک با استاد مسعودی

نکات طلائی تست زنی درس فیزیک با استاد مسعودی : شاید خیلی از دانش آموزان درباره ی روش های درس خواندن و روش های تست زدن درس فیزیک سوالاتی داشته باشند.

 

اما سوای درست درس خواندن و یا تست زدن خیلی از دانش آموزان با روش های خودشان درس می خوانند در واقع دانش آموزان خودشان به هر سبکی که راحت تر هستند،

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

مثلا خیلی از دانش آموزان با یک بار گوش دادن به درس معلم در مدرسه درس را می آموزند و نیازی به تمرین ندارند برخی دانش آموزان نیاز به مرور دارند، برخی دانش آموزان نیاز به مرور بیشتر.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

بنابراین توانایی هر دانش آموز در گیرایی هر درس متفاوت است زیرا استعداد ها یکسان نیست و دانش آموزان باید برای موفقیت خود تلاش کنند، البته اهداف هر دانش آموز با یکدیگر متفاوت است،

هر کس در ذهن خود می خواهد کاره ایی بشود یا در رشته ایی درس بخواند، قرار نیست همه ی تصمیمات دانش آموزان مانند یکدیگر باشد، بنابراین روش های درس خواندن با توجه به اهداف دانش آموزان یکسان نیست.

شما اول باید به این بیاندیشید که چه می خواهید؟ چرا می خواهید درس بخوانید؟ چرا فلان دانشگاه؟ شما در دورانی از زندگی سپری میکنید که دارید مهم ترین تصمیمات زندگی آیندتان را می گیرید پس باید حتما خوب و درست تصمیم بگیرید.

راه های موفقیت در کنکور 1401
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

تست زنی درس فیزیک

بنابراین برای درسی مانند فیزیک اولین چیزکه در یادگیری شما تاثیرگذار است علاقه ی شما به این درس است زیرا شما تا علاقه نداشته باشید نمی توانید مگر می شود درسی را دوست نداشت اما خواند؟

برای اینکه در کنکور موفق شوید اگر این درس را دوست هم ندارید سعی کنید دوست داشته باشید زیرا آش کشک خاله است، باید خوب این درس را بفهمید و خوب تمرین کنید و تست بزنید.

این درس مانند دیگر دروس نیست که بخواهید بخوانید بلکه یک قلم باید در دست داشته باشید و روزی چند ساعت تمارین مختلف را حل کنید. برخی دانش آموزان از دروسی مانند فیزیک بسیار لذت میبرند شوق حل کردن تمارین را می توان در چشمانشان دید، بنابراین این دانش آموزان قطعا موفق تر خواهند بود زیرا علاقه دارند .

علاقه شرط پیروزی است. برای یادگیری بهتر می توانید با یادگیری آسان همراه باشید و با کمک بهترین معلمان و بهترین مشاوران بهترین نمره را برای قبولی در کنکور به دست بیاورید.

نکات طلائی تست زنی

استاد امیر مسعودی برای موفقیت شما  بسیار تلاش می کند و این استاد عزیز و مهربان آرزوی بهترین ها را برای شما دانش آموزان نخبه و خوب دارد.

با کمک استاد امیر مسعودی نکات طلائی تست زنی و نکات خوب درس خواندن و سرعت عمل و غیره را می توانید بیاموزید و در کنکور با روش های نوین بتوانید سوالات را پاسخ دهید و استاد امیر مسعودی فارغ التحصیل رشته ی مکانیک هستند.

و خب می دانید رشته ی مکانیک پر از دروس و پیشنیاز های فیزیک می باشد و استاد امیر مسعودی عزیز با چشم های بسته می تواند سوالات کنکور را پاسخ دهد زیرا سختر از این ها را درس پس داده اند و می توانند بهترین معلم برای شما دانش آموزان رشته ی ریاضی و تجربی باشند. بنابراین می توانید نکات طلائی تست زنی درس فیزیک را با استاد امیر مسعودی پشت سر بگذرانید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

تست زنی درس فیزیک

پکیج آموزشی استاد امیر مسعودی را تهیه کنید و سعی کنید با درس های استاد جلو بروید هم درس را بیاموزید و هم از نکات تستی آن برخوردار شوید.

برای قبولی در کنکور چگونه باید تست بزنیم؟
ادامه مطلب

به توصیه ی استاد امیر مسعودی برای خواندن درس فیزیک باید نکات زیر را رعایت کنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

1- متن کتاب، درس‌نامه یا جزوه را ابتدا روزنامه‌وار بخوانید تا با موضوع و مفهوم کلی بحث آشنا شوید.

2- وقتی یک درس‌نامه را روزنامه‌وار خواندید، سپس برگردید و مطالب را عمیق‌تر بخوانید، این نکته را اکثر مشاوران به دانش آموزان تذکر میدهند.

فرمول‌ها را روی کاغذ بنویسید و واحد‌های هر کمیتی را به طور دقیق بررسی کنید. سعی کنید برای هر فرمول بدانید که کمیتی که محاسبه می‌کنید با کدام کمیت‌ها رابطه‌ی مستقیم و با کدام‌یک رابطه‌ی عکس دارد.

3- تا جایی که امکان دارد به جای حفظ کردن فرمول‌ها و نکات تستی، محاسبات خود را سریع کنید. تمام فرمول‌های تستی از یک فرمول مادر (اصلی) به دست می‌آیند.

اگر به دنبال اثبات فرمول‌های تستی فیزیک بروید می‌دانید که فرمول‌های تستی از اعمال شرایط خاص که مسئله بر اساس آن طراحی می‌شود در فرمول اصلی و انجام محاسبات بر اساس پارامترها به دست می‌آیند. اگر محاسبات شما سریع باشد می‌توانید با استفاده از فرمول اصلی و داده‌های مسئله به راحتی به جواب برسید.

سرعت عمل در فیزیک

4- پس از این‌که مبحثی را خواندید، بلافاصله به سراغ حل تمرین و تست بروید. نباید این تست‌ها و تمرین‌ها را برای سنجش یادگیری خود حل کنید، بلکه باید آن‌ها را برای تثبیت فرمول‌ها و موضوعات مطالعه‌شده در ذهنتان و آشنایی با نحوه‌ی استفاده از آن‌ها در طراحی مسائل استفاده کنید.

5- تعداد تست‌ها و تمرین‌هایی که بلافاصله بعد از خواندن درس‌نامه حل می‌کنید نباید خیلی زیاد باشد. وقتی احساس کردید این فرمول برای‌تان شفاف شده به سراغ مبحث بعد بروید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

شاید بپرسید برای درس فیزیک چه چیزی مهم است؟ راستش را بخواهید شما تنها با تمرین کردن می توانید به موفقیت دست یابید برای موفقیت باید بتوانید سرعت عمل خود را بالا ببرید و مدیریت زمان را یادبگیرید.

تنها با تست زدن می تونید تمرین کنید برای موفق شدن. پس نیمی از کار ها به شما بستگی دارد که چگونه می خواهید از پس آن بربیایید. به بیان دیگر باید در درس فیزیک بسیار تمرین کنید تا سرعت عمل خوبی داشته باشید و به خوبی بتوانید در زمانی مناسب سوالات تستی را حل کنید.

هر سوالی که مطرح می شود در کنکور باید در زمان خاصی به آن پاسخ دهید. بنابراین علاوه بر درس خواندن درس و خوب تمرین کردن باید تست زدن و اصول تست زدن را بیاموزید تا سرعت عمل خوبی بدهید.

نتیجه گیری

برای کنکور همه ی دانش آموزان می خواهند خود را آماده کنند و برای آنچه که در ذهن میپرورانند می خواهند تلاش کنند. بنابراین می توانید نکات طلائی تست زنی درس فیزیک را با استاد امیر مسعودی پشت سر بگذرانید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *