نکات مشاوره ای

تست زنی ریاضی با کنکور آسان است

تست زنی ریاضی با کنکور آسان است

تست زنی ریاضی با کنکور آسان است : شاید در نظر داشته باشید که درس ریاضی یکی از دروس تخصصی رشته ی ریاضی و تجربی و انسانی است، برای تست زدن باید بسیار تمرین کنید و روش هایی را به صورت تجربی از تست زدن خود بیاموزید،

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای چرا با اینکه زیاد درس میخوانم درآزمون هایم پیشرفت نمیکنم؟ادامه مطلب
ظرفیت پذیرش پزشکی
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای کنکوری عزیز با این روش ها زندگیتو کنکوری کنادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای راه های اصولی درس خواندنادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مطالعه ی درس ریاضی پیش دانشگاهی اوج یادگیریادامه مطلب

 

دانش آموزان عزیز و گرامی در نظر داشته باشید که بدون یک پایه قوی و بدون اینکه مطالب اصلی درس ریاضی را به خوبی یاد گرفته باشید تنها با یاد گرفتن تکنیک های تست زنی نمی توانید در این درس موفق شوید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

اولین کاری که باید انجام دهید در وهله ی اول یادگیری درس است و بعد باید به تست زنی خودتان را عادت دهید. برای تست زنی و یادگیری هم نیازی به نگرانی و ناامیدی نیست زیرا بهترین پکیج آموزشی کنکور آسان است را در اختیار داریم که می توانید بهترین ها را برای شما ارائه دهد.

برای اینکه در تست زنی درس ریاضی و یا هر درس دیگری موفق باشید توصیه می شود ابتدا به فکر تقویت پایه ریاضی خودتان باشید. خیلی مهم است که به توصیه ی اساتید و مشاوران کنکور آسان است گوش فرا دهید و حتما در ابتدا ریاضی را به صورت پایه ای بخوانید.

برای کنکور گفتیم یکی از مهم ترین مولفه هایی که دارد که تست زنی است که قطعا بدون خواندن متن کتاب درسی برای هر مبحث سراغ تست زنی برای آن مبحث نروید. درس را ابتدا خوب بفهمید و تمارین را حل کنید و سپس تست بزنید.

مطالعه ی درس ریاضی پیش دانشگاهی اوج یادگیری
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

1_ یادگیری

اولین کار و مهم تریم کار، یادگیری است در این مرحله باید به خوبی مطالب را دریابید و به نکات مهم توجه کنید. با آشنایی با پکیج انتشارات گیلنا می توانید این درس را فرا بگیرید.

که در ابتدای این پکیج انتشارات گیلنا هر نکاتی توضیح داده شده است توسط ستادان عزیز که می تواند بسیار برای شما موثر باشد. می توانید مسائلی که برای شما مهم به نظر میرسد را روی کاغذ بنویسید، نوشتن فرمول ها و سرفصل ها در ذهنتان جای می گیرد. البته بعد از یادگیری باید تست بزنید و به خوبی به بررسی بپردازید.

یادتان باشد حواستان را هنگام یادگیری جمع کنید در ابتدا خوب و درست یاد بگیرید تا بتوانید تست هایتان را به خوبی پاسخ دهید  در ضمن هرگز دست به حذف مباحث ریاضی نزیند که بیشتر باعث خراب شدن کنکور و تستتان می شود.

مباحث ریاضی به یک دیگر ربط دارند تا مباحث اولیه را خوب نیاموزید نمی توانید مباحث بعدی را بیاموزید زیرا همه ی مباحث برای شما و برای یادگیری و تست زدن شما بسیار مهم می باشد. تست زنی ریاضی با کنکور آسان است

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

2_ در کتابتان تمارینی گذاشته شده که شما باید آن ها را حل کنید. ابتدا خوب فکر کنید و هرچه که آموختید را به یاد بیاورید و سعی کنید مسائل را حل کنید. بدون نگاه کردن به جواب ها…

3_ دی وی دی های آموزشی اوج یادگیری ریاضی به تدریس استاد امیر مسعودی عزیز:

استاد امیر مسعودی درس ریاضی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم هر دو گروه آزمایشی ریاضی و تجربی تدریس کرده است.

بسته های آموزش ریاضی کنکور استاد مسعودی به صورت آموزش مفهومی و آموزش روش تست زنی ارائه شده است و دانش آموزان می توانند بسته های آموزش ریاضی کنکور پایه تحصیلی خود را، هم به صورت مبحثی و هم به صورت پکیج کامل تهیه نمایند.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

2_ حل تست

بعد از خوب درس خواندن مطالعه ی بسیار بهتر است تست بزنید، تست زدن هم نکاتی دارد مخصوصا برای دروس حل کردنی چون ریاضی. شما برای حل تست نیاز به یک راهنما دارید استاد امیرمسعودی عزیز یکی از استادانی است که با خلاقیت و یادآوری نکات مهم به شما به خوبی درس میدهند و میتوانید از تجربیات ایشان استفاده کنید.

خرید پکیج های تخصصی کنکور 1401
ادامه مطلب

پیکج های آوزشی تست زنی هم برای شما قرار داده شده است که با آشنایی با پکیج انتشارات گیلنا می توانید به راحتی تست زنی را بیاموزید. ما به تست زنی اعقاد داریم زیرا با تست زنی خیلی نکات را می آموزید وقتی که درس راخوب یاد گرفتید و خلاصه نویسی هم کردید باید برای تثبیت و تسلط مطالب و نکات و بالا رفتن سرعت تست زنی چند تست تمرینی حل کنید.

تست هایی که این بار حل نکردید یا غلط حل کردید را باید علامت گذاری کنید چون در این تست ها ضعف دارید و باید ضعفتون رو برطرف کنید.

اگه سوالی می بینید که نمیتوانید حل کنید یا حتی جواب تشریحی سوال رو می خوانید و سر در نمی آورید باید علامتش بزنید یا یک جا یادداشت کنید و از معلم خود بپرسید.

بنابراین این ها روش های تست زنی درست است که باید بعد از خواندن درس ریاضی به تست زدن بپردازید یادتان باشد برای تست زنی نباید خیلی خودتان را اذیت کنید باید با برنامه ریزی درست پیش بروید و تست بزنید. .

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین. تست زنی ریاضی با کنکور آسان است

3_ مرور

دروسی مثل دروس ریاضی کاملافرار هستند، هرچه را که قبلا مطالعه کرده بودید را نمیتوانید به آن اکتفا کنید. باید ریاضی را هرروز مرور کنید. با هر روشی که خودتان راحت هستید.

یکی از مهم ترین کار هایی که باید انجام دهید مرور است. نکته ایی بسیار می تواند کمک کننده باشد و توجه و حواس شما را بیشتر کنترل کند مرور کردن است؛ مرور کردن در درس خواندن اندازه ی کنکور اهمیت دارد؛

اهمیتش بیشتر نباشد کمتر نیست بنابراین به این نکته بسیار توجه کنید و مرور کردن را جز وعده های اصلی درس خواندتان بگذارید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

برای بدست آوردن رتیه ی خوب در کنکور قطعا حضور یک مشاور یا یک معلم در کنارتان حس می شد که می تواند بهترین ها را به شما کند.

ریاضی درس مهمی اسن بنابراین باید برای یادگیری و تست زنی آن تلاش کنید در ضمن با خواندن ریاضی در بین دروس عمومی که بسیار خسته کننده هستند می تواند برایتان جذاب باشد.

قطعا داوطلبان کنکور همه ی دانش آموزان با روش های تست زنی در ابتدا آشنا نیستند و نیاز به فهم سریع و یادگیری دارند.

بنابراین می توانید با کمک پکیج آموزشی کنکور آسان است و با وجود اساتید و مشاورین بهترین ها را برای خود داشته باشید تا با یادگیری آن روش های آموزشی بتوانید کار های بهتری انجام دهید.. تست زنی ریاضی با کنکور آسان است

شماره های تماس :

09121967748

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *