نکات مشاوره ای

مهندس ربیعیان اوج یادگیری

مهندس ربیعیان اوج یادگیری

مهندس ربیعیان اوج یادگیری … مهندس عارف ربیعیان، مدرس شیمی برنامه تلویزیونی اوج یادگیری، موسسه کنکور آسان است( انتشارات گیلنا) می باشد. که با نکات خوب و آموزنده ی خود دانش آموزان را مجذوب تدریس خود میکند.

ایشان سعی دارند تمامی نکات شیمی را خیلی ساده و آسان در قالب دی وی دی های آموزشی اوج یادگیری برای شما ارائه کنند.

درباره ی بیوگرافی این استاد عزیز باید بگوییم که ایشان، متولد سال ۱۳۷۱ در شهر گلپایگان بوده ایشان، در شهرستان گلپايگان كودكي خود را گذراند و علاقه بسیاری به مطالعه کتاب و ورزش داشت،

علاقه زياد او به ورزش باعث شد در چندين رشته ورزشي از جمله شنا و اسكيت مقام هاي كشوري كسب كند.
عارف ربیعیان، در يك مدرسه معمولي تحصیل کرد و به دلیل توانمندی های بسیاری که در درس شیمی داشت،

مهندس ربیعیان اوج یادگیری

توانست رتبه دوم المپیاد شیمی را از آن خود کند. همچنین  تحصیلاتشان را در سال 1390 در تهران ادامه دادند و در همان ابتدا به دلیل رزومه قوی در زمینه درس شیمی،

توانست پس از اخذ مدرک کارشناسی، وارد دنیای صدا و سیما شده و کار خود را با اجرای زنده در برنامه تلویزیونی در سال ۱۳۹۴ آغاز کند.

مهندس عارف ربیعیان، نخستین بار تدریس درس شیمی را در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری به صورت زنده تدریس نمود و با هوش و ذکاوتی که دارند بسیار زیبا تدریسشان را آغاز کردند و بسیاری از دانش آموزان شیفته ی تدریس ایشان گشتند.

همچنین راهکار های اصول تست زنی و محاسبات و… از جانب ایشان برای دانش آموزان بسیار جذاب بود.

استاد عارف ربيعيان با تدريس هايشان و فن بيان بالا توانست نظر همگان را جلب كند و با توانمندی بالا و مهربانی و روی خوشی که داشتند توانستند یکی از بهترین معلم شیمی باشند که دانش آموزان زیادی از ایشان کلی چیز های خوب آموخته اند.

استاد عارف ربیعیان

همچنین لازم به ذکر است برنامه تلویزیونی اوج یادگیری، مخاطبین بسیاری داشته و عموم دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری،

از اين برنامه استقبال کرده و تدریس های استاد عارف ربيعيان را با هدف یادگیری تکنیک های تست زنی و موفقیت در کنکور دنبال می کنند.

برنامه تلویزیونی یادگیری آسان، هر روز از شبکه چهار صدا و سیما، ساعت ۱۸ پخش می شود و استاد عارف ربیعیان در این برنامه به صورت زنده، درس شیمی را تدریس میکنند.

مهندس عارف ربیعیان با در نظر داشتن اهمیت درس شیمی در کنکور، و ضعف دانش آموزان در این درس و همچنین مفهومی شدن تست های کنکور سراسری در چند سال اخیر، اقدام به تدریس درس شیمی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم دو گروه آزمایشی ریاضی و تجربی در موسسه کنکور آسان است نموده است

نمونه سوالات کلیه دروس کنکور با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

رزومه ی استاد عارف ربیعیان در اوج یادگیری

1-كارشناس و مدرس شیمی در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری
2-مدرس و كارشناس آموزشي در موسسه كنكور آسان است
3-طراح و مولف انتشارات گيلنا

کتاب تست شیمی عارف ربیعیان

استاد ربیعیان با طراحی خلاقانه و دلسوزانه برای دانش آموزان عزیز و خوب کشورمان چندین جزوه و کتابچه و کتاب تست برای آموزش شیی برای کنکور و المپیاد شیمی تالیف کرده اند سابقه حضور و کسب رتبه های برتر ایشان در المپیاد شیمی کمک شایانی به ایشان برای تالیف کتاب تست شیمی کرده است.

ایشان از تجربیات خوب خود برای ما استفاده کرده اند و به خوبی تمامی نکات را بیان نموده اند. همچنین ایشان در مجموعه فصل اول شیمی دوازدهم به طور ویژه یک کتاب تست در انتشارات گیلنا به چاپ رسانده اند که از قویترین آموزش و تست های سطح بالا در مورد اسید و باز است.

استاد ربیعیان در برنامه های تلویزیونی کنکور آسان است

استاد ربیعیان اولین حضور خود را در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری از موسسه کنکور آسان است  با حاضر شدن ایشان در برنامه اعث شد دانش آموزان زیادی شیفته ی تدریس ایشان شوند و استاد ربیعیاتن، استاد خوب و خلاق ما از همان روز های نخست برای تهیه محصولات شیمی کنکور آسان است.

بسیار تلاش کردند و زحمات فراوانی کشیدند و شعی داشتند نمونه سوالات مهم و نکات مهم آوزشی را در محصولات آموزشی وارد کنند. ایشان در برنامه های تلویزیونی یادگیری آسان حضور داشتند.

.

ویژگی های تدریس شیمی مهندس ربیعیان در کنکور آسان است

تدریس های شیمی مهندس ربیعیان  برای همه نوع دانش آموز در نظر گرفته شده است، دانش آموزان ضعیف، متوسط و زرنگ. ایشان با در نظر گرفتن گیرای تمامی دانش آموزان  ایران به خوبی به تدریس پرداخته است و نکات آموزشی را به خوبی بیان میکنند.

از دی وی دی های آموزشی ایشان میتوان برای پاس کردن امتحانات ترم هم استفاده کرد. زیرا ایشان به خوبی تدریس کرده اند و اگر ضعف دارید باید این ضعف را برطف کنید و تنها را برطرف کردن هم با کمک دی وی دی های آموزشی امکان پذیر است .

همچنین میتوانید از این دی وی دی ها در تست های کنکور هم استفاده کنید و با تیپ سوالات آشنا شوید.

عارف ربیعیان با انرژی و سبک خاص تدریس خود ، طرفداران و علاقمندان بسیاری پیدا کرده است بسیاری از دانش آموزان موسسه کنکور آسان است ( انتشارات گیلنا ) که درس شیمی را تهیه کرده اند در کنکور به راحتی به درصد های بالا دستیابی پیدا کرده و توانسته اند موفق شوند. نمونه ایی از تدریس ایشان را میتوانید در سایت ببینید تا با سبک تدریس ایشان آشنا شوید.

شیمی کنکور

درس شیمی یکی از دروس مشترک بین دانش آموزان رشته ی تجربی و ریاضی است که سوالاتش در کنکور به صورت مفهومی و محاسباتی می آید یعنی شما باید متن را به درستی بخونید تا بعد بتوانید محاسبات را به خوبی حل کنید در کنار آن هم باید سرعت عمل و مدیریت زمان را بلد باشید برای مطالعه ی شیمی برای کنکور ابتدا متن کتاب شیمی را بک بار به طور دقیق بخوانید ،

اوج یادگیری عربی با یادگیری آسان
ادامه مطلب

متن کتاب شیمی اغلب توسط شما داوطلبان زیاد مهم تلقی نمیشود،اما باید توجه داشته باشید که از متن کتاب هرسال تعدادی سوال به صورت مفهومی در کنکور طرح میشود که تسلط شما به متن کتاب در اینجا بسیار مهم است.

بهترین و مهم ترین منبع درسی شما همان کتاب شما برای کنکور است. شما باید ابتدا بر متن تسلط داشته باشید تا بعد بتوانید مسائل را حل کنید.

فهم صحیح از متن بسیار برای کنکور شما مهم است، زیرا فقط تسلط داشتن و حفظ کردن نمیتواند برای شما کارساز باشد،

شما باید همه ی موضوعات را بتوانید خوب متوجه شوید، غیر از آن باید تمامی تیتر ها و پاورقی ها و عکس ها را بخوانید، این ها بهتر میتوانند بر شما تاثیر بگذارند تا بهتر مسائل را درک کنید.

استرس نداشته باشید و خودتان را دست کم نگیرید با برنامه ریزی و تلاش میتوانید موفق شوید همچنین بعد از عمیق خواندن به تست زدن بپردازید و نکات مهم را خلاصه برداری کنید و دقت داشته باشید و آن ها را بخوبی مرور کنید.

استاد عارف ربیعیان و روش مطالعه

بسیاری از دانش آموزان درس شیمی را خوب نمیخوانند و این کتاب را حذف میکنند درصورتی که خواندن آن باعث پیشرفت شما در کنکور میشود.

عارف ربیعیان از اساتید درس شیمی یادگیری آسان و کنکور آسان است با توجه به تجربیات خود این روش های مطالعه درس شیمی را توضیح می دهند برای بخش تمرینی درس شیمی باید مبحث استوکیومتری خوب کار کنید.

روش استاد عارف ربیعیان

برای حل تمرین های درس شیمی می توانید از منابع تکنیکی استفاده نماید عارف ربیعیان مدرس درس شیمی برنامه اوج یادگیری وکنکور آسان است بخش تمرینی و استوکیومتری درس شیمی را کاملا تکنیکی تدریس کرده و به راحتی می توانید این تمرین ها و این مبحث را مسلط شوید.

تکنیکی حل کردن خودش پوئن محسوب میشود، شما در کنکور تایم کمی دارید اگر بخواهید تکنیکی حل کنید قطعا موفق میشوید.

ایشان توصیه میکنند که دانش آموزان برای تمرین ها نباید از روش حفظ کردن آنها استفاده نمایند این روش صحیحی نیست.همچنین نکته ی بعدی برای حل تمرین های درس شیمی باید ریاضیتان هم خوب باشد.

 دومین قدم روش مطالعه بخش های حفظی شیمی :

برای مطالعه بخش حفظی باید از متن کتاب و جزوه و شکل ‌ها استفاده و مطالعه کنید. پس اولین قدم برای شروع باید جزوه درس شیمی از ابتدا مطالعه کنید بعد از مطالعه کامل جزوه درس شیمی باید تست زدن درس شیمی را شروع کنید تا مقدار یادگیری تستی را بسنجید.

بعد از یک بار تست زدن کامل درس شیمی از پایه و بررسی تست ها باید دوباره به مطالعه از پایه دهم تا دوازدهم درس شیمی بپردازید.

تست زدن خودش نوعی تمرین و مرور است آن هم برای دروسی مانند شیمی که محاسباتی است و نیازمند تمرین است.

در حین مطالعه حتما به نکات دقت کنید و به همه ی بخش کتاب توجه داشته باشید همچنین خلاصه نویسی فراموش نشود.

تا برای مرور های بعدی و مطالعه های بعدی درس شیمی راحت تر و سریعتر به این بخش های مهم دسترسی داشته باشید.

نتیجه گیری

اگر میخواهید در آزمون پیشرفت کنید و در کنکور رتبه یخوبی بدست بیاورید باید به خوبی درس بخوانید و تمرین کنید.

در کنکور سراسری باید درس شیمی که یکی از درس هایی است  که به آن بقیه ی دانش ۀموزان بها نمیدهند شما با دی وی دی های آموزشی اوج یادگیری به آن بها دهید و شیمی را به خوبی یادبگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *