نکات مشاوره ای

روش تست زنی و مطالعه درس دین و زندگی

صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان

روش تست زنی و مطالعه درس دین و زندگی : درس دین و زندگی یکی از دروس عمومی است که می توان آن را جزو دروس مهم و پر اهمیت حساب کرد. بر خلاف باور و تفکر برخی از دانش آموزان، این درس می تواند تاثیر بسزایی بر روی نتیجه کنکور شما بگذارد.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نکات طلائی تست زنی درس فیزیک با استاد مسعودیادامه مطلب
پکیج نمونه تدریس دین و زندگی استاد احمدی با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای روش تست زنی سرعتی دروس تخصصی با اوج یادگیریادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای اوج یادگیری عربی با کنکور آسان استادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای عربی اختصاصی کنکورادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

برای مسلط شدن بر روی این درس باید خط به خط کتاب درسی را بلد باشید. سخت به نظر می آید اما شما با مطالعه و تست زنی درست می توانید از پس این درس بربیایید.

در ادامه مطالب. نکاتی را درمورد مطالعه و تست زنی درس دین و زندگی برایتان بیان کرده ایم. تا پایان این مطالب ما را همراهی کنید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

مطالعه دینی

در آزمون سراسری کنکور 25 سوال به درس دین و زندگی اختصاص یافته است و مدت زمان پاسخگویی شما به این درس 25 دقیقه می باشد. عده ای از دانش آموزان با خود می گویند که دروس تخصصی مهم تر هستند و ابتدا شروع به مطالعه دروس تخصصی می کنند و دروس عمومی را به ماه های اخر واگذار می کنند اما به یاد داشته باشید.

برنامه ریزی برای ماه های اخر کنکور با اوج یادگیری
ادامه مطلب

که دین و زندگی درسی است که شما باید از ابتدای ایام کنکور شروع به مطالعه آن کنید و کم کم جلو بروید و به هیچ وجه مطالعه این درس را به ماه های پایانی واگذار نکنید زیرا در این صورت نتیجه ای از مطالعه خود نمی گیرید.

برای این درس برنامه ریزی کنید. نه تنها برای این درس بلکه برای تمامی دروس خود برنامه ریزی کنید تا سر وقت به آن ها رسیدگی کنید. شما حداقل باید هفته ای 3 الی 4 ساعت این درس را مطالعه کنید تا روی این درس تسلط کافی داشته باشید.

زیرا همان طور که گفتیم حجم زیادی از آیات و روایات در این درس وجود دارند و شما باید آیات را همراه با معنی آن ها حفظ کنید.
برای شروع مطالعه ابتدا یک بار درس مورد نظر خود را رو خوانی کنید تا از چگونگی مطالب خود مطلع شوید.

بعد از رو خوانی آیات و روایات را با دقت بیشتری بخوانید و خوب است که ابتدا خودتان آن را معنی کنید و سپس معنی آن را از روی کتاب بخوانید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

روش تست زنی و مطالعه درس دین و زندگی

هنگام مطالعه اگر به نکات مهمی بر خوردید آن را در گوشه کتاب خود بنویسید و یا آن را هایلایت کنید تا هنگام مطالعه مطالب درسی آن ها توجه شما را جلب کنند و شما بیشتر تمرکزتان را روی آن ها بگذارید.

همچنین با نوشتن مطالب بهتر در ذهنتان می مانند پس خوب است که مطالب مهم را یادداشت کنید. به یاد داشته باشید که درس ها را روی هم نیندازید و آن ها را با هم مطالعه نکنید.

سعی کنید درس به درس جلو بروید تا مطالب را بهتر درک کنید. برای فهمیدن بهتر آیات و روایات و نکات بیشتر می توانید از کتاب های کمک آموزشی نیز استفاده کنید.

کتاب های کمک آموزشی مطالب را با نکات و جزئیات بیشتری برایتان توضیح داده اند. برای تهیه کتاب های آموزشی می توانید از کنکور آسان است کمک بگیرید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

تست زنی دینی

بعد از اینکه تمامی مطالب را مطالعه کردید به سراغ تست زنی بروید. ما در این بخش نکاتی را برایتان شرح داده ایم که بهتر است در تست زنی رعایت کنید.

راهکارهای مقابله با استرس در کنکور 1401 با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

یکی از تکنیک های تست زنی روش ضربدر منها است که تقریبا همه شما با این روش آشنا هستید و این روش در میان دانش آموزان رواج دارد.  در این روش شما باید کنار سوال هایی که بلد نیستید و برایتان سخت است علامت منها قرار دهید و کنار سوال هایی که به پاسخ آن ها شک دارید علامت ضربدر قرار دهید و وقت خود را سر این گونه سوالات نگذارید.

بعد از پایان سوال ها با صبر و حوصله بر سر این سوالات برگردید و برای آن ها فکر کنید. در غیر این صورت اگر شما وقت خود را بر روی سوالی بگذارید که برایتان سخت است،

ممکن است آن سوال را پاسخ دهید اما زمان پاسخگویی به چند سوال دیگر را از دست خواهید داد. هنگام تست زنی که به سوال هایی بر می خورید که آن ها را بلد نیستید،

بعد از پایان تست زنی در مورد آن ها مطالعه کنید و دوباره آن ها را حل کنید. سوال های خود را با دقت و تا آخر بخوانید زیرا در آخر برخی سوالات نیست، بود، هست و … وجود دارد که اگر شما سوال را تا آخر نخوانید ممکن است پاسخ سوال شما اشتباه شود. دانش آموزان زیادی در امتحانات و کنکور سراسری دچار این اشتباه شده اند.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

شما برای اینکه بتوانید بهتر درس بخوانید به یک برنامه ریزی دقیق و یک مشاور برای راهنمایتان نیازمندید. مجموعه کنکور آسان است با اساتید متخصص و ماهر خود میتواند نیاز های شما را در این زمینه بر طرف کند.

کنکور آسان است با توجه به علایق و شرایط شما به شما برنامه درسی میدهد و مشاوران در درس هایتان بسیار راهنماییتان میکنند. تعداد پذیرش کنکور آسان است بسیار محدود است پس اگر میخواهید کنکور خود را با موفقیت پشت سر بگذارید کنکور اسان است را از دست ندهید. رتبه گردون هم جزوی از مجموعه کنکور اسان است می باشد که بهترین زیر مجموعه کنکور اسان است است.

شما میتوانید از محصولاتی که رتبه گرئون برای شما میفرستد بهترین استفاده را بکنید. برای مثال اگر در کلاس درس حاضر نبودید میتوانید با دیدن سی دی های آموزشی رتبه گردون درس های تدریس شده آن روز را یاد بگیرید.

مهندس فراهانی در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده است و از دانشگاه علم و صنعت ایران فارق التحصیل شده است.

مهندس فراهانی و تیم برنامه ریز و مشاوره دهنده اش توانسته اند دانش آموزان برتری در کنکور داشته باشد. مهدس فراهانی و تیم ایشان به طور تخصصی دانش آموزان را راهنمایی میکنند. شما میتوانید مستقیما با استاد فراهانی ارتباط بر قرار کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

تلفن:09121967648_02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *