نکات مشاوره ای

برنامه ریزی استاد مسعودی برای کنکور 1401

نکات طلائی تست زنی درس فیزیک با استاد مسعودی

برنامه ریزی استاد مسعودی برای کنکور 1401 : می دانیم که کنکور نیاز به ممارست و برنامه ریزی درست برای درس خواندن و موفق شدن دارد. برای برنامه ریزی باید خیلی چیز ها را در نظر بگیرید زیرا نقشه ی رسیدن شما به گنج شماست.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تحلیل و بررسی تیپ های مختلف قرابت معنایی کنکورادامه مطلب
برنامه ریزی تابستانی برای مطالعه کنکور
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای روش صحیح مطالعه شیمیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای روش تست زنی و مطالعه درس دین و زندگیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای روش صحیح مطالعه شیمیادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

اگر برنامه ریزی کردی و خوب درس خواندی ولی تغییری در بالا رفتن تست ها و پیشرفتت ندیدی حتما یه جای کار میلنگد. زیرا برنامه ریزی اصول دارد و بر اساس یک سری نکات انجام می گیرد. اگر این نکات را رعایت کنید حتما موفق می شوید. برای یادگیری و دانست این نکات با ما همراه باشید.

نکات مهم برای برنامه ریزی کنکور 1401 از نظر استاد امیر مسعودی

1_ مشخص کردن اهداف

زندگی همه ی ما براساس اهدافی میگذرد، زیرا تا هدف نباشد نمی توانیم به خوبی زندگی کنیم و از پس آن بر بیاییم. شما که کنکوری هستید ابتدا باید اهدافتان را مشخص کنید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

اینکهاز کنکور چه میخواهید؟ چرا کنکور می دهید؟ چرا می خواهید دانشگاه بروید؟ کدام دانشگاه و کدام رشته را می خواهید انتخاب کنید؟

تمامی ای ها کمک میکند تا شما بهتر برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی کنید. و در واقع اولین قدم برای برنامه ریزی همین می باشد.

2_اولویت بندی هدف

اولویت بندی اهداف یکی از مهم ترین کار ها برای رسیدن به اهدافمان محسوب می شود یعنی وقتی شما اولویت های خود را بدانید،

بهترین کتاب های تستی زنی دروس کدام اند؟
ادامه مطلب

بهتر میتوانید برای رسیدن به اهدافان برنامه ریزی کنید. افراد با انگیزه برای خودشان هدف های مشخص میکنند و تلاش و ممارست شما برای رسیدن به این هدفی که در ذهن شما نقش بسته است، بسیار مهم و حیاتی است.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

3_ توانایی دانش آموز

هر شخصی که باشد دارای توانمندی هایی در هر زمینه ایی است. هر کس استعداد مختص به خودش را دارد. پس وقتی حرف از استعداد های شخصی می زنیم نمی توان همه ی دانش آموزان را با یکدیگر مقایسه کرد زیرا این کار بسیار غلط است و در آینده ی دانش آموز تاثیر نامطلوب می گذارد.

به عنوان مثال ساعات مطالعه بار ها گفتیم یک دانش آموز می تواند 12 ساعت مطالعه کند یک دانش آموز بنیه ضعیفی دارد نهایت بتواند 6 ساعت درس بخواند، پس این قضیه در هر فرد به شیوه ایی خاصی نمود پیدا میکند.

برای شروع کردن نیاز به اراده و انگیزه دارید. انگیزه ی شما همان هدف مندی و برنامه ریزی به شیوه ی درست است، باید مطالعه کنید برای فلان رشته و فلان دانشگاه.

مثلا دانش آموزی می خواهد روانشناسی دانشگاه تهران قبول شود. اول باید تحقیق کند فلان دانشگاه تا چند رتبه ایی برای رشته ی پرستاری دانشجو میگیرد؟

وقتی متوجه دید تا چه رتبه ایی مورد نیاز است برای قبولی در رشته ی مورد نظرتان بهتر می توانید هدف بندی و برنامه ریزی برای آن داشته باشید مثلا اگر تا رتبه ی 3000 پرستاری میگیرد شما باید برای 1000 بخوانید. و بهترین کار برنامه ریزی درست برای بدست آوردن رتبه ی مورد نیاز است.

سعی کنید و برای آن تلاش کنید. و در برنامه ریزی خود مطابق توانایی های خودتان برنامه بچینید. مثلا در یک روز 4 تا درس اختصاصی نگذارید یا برعکس. بلکه بهتر است هم در یک روز درس اختصاصی بگذارید هم عمومی.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

4_اعتماد به نفس داشته باشید:

شروع هرکاری ملزم به داشتن اعتماد به نفس است یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشت اعتماد به نفس است.  به عنوان مثال اگر میخواهید کاری را شروع کنید قبل از اینکه بخواهید سرمایه ی اولیه را جور کنید باید نکته ایی درخود جست و جو کنید آن هم یافتن اعتماد به نفس است.

چگونه برای تابستان برنامه کنیم؟
ادامه مطلب

یعنی در ابتدای هرکاری شما باید کمی اعتماد به نفس داشته باشید تا بتوانید بر نکات منفی ذهنتان یا اطرافیانتان غلبه کنید و همین قضیه، باور به خود را ایجاد میکند یعنی من میتوانم بر نکات منفی و کلمات نامناسبی که اطرافیانم برای من به کار میبرند غلبه کنم.

سعی کنید ابتدا به این نکته فکر کنید و با تمرین روزانه اعتماد به نفس خودتان را بالا ببرید فقط کافی است کمی مطالعه در این زمینه داشته باشید تا بتوانید اعتماد به نفستان را در خود تقویت کنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

5_ تلاش و پشتکار:

تلاش تلاش تلاش. لازمه ی داشتن یک کنکور خوب است اگر بار ها شکست خوردید ایرادی ندارد زیرا توانسته اید تجربه کسب کنید و با پشتکار بالا پیش به سوی هدف خود گام بردارید.

خیلی از دانش آموزان در مدرسه نتوانسته اند معدل خوبی بیاورند اما در دوران کنکور وقتی با ممارست بالا پیش رفته اند توانسته اند بهترین رشته و بهترین دانشگاه قبول شوند.

پس هیچوقت برای شروع دیر نیست. نیازی نیس از الان استرس کنکور 1401 را داشته باشید و به دل خود بد راه بدهید شما تلاش خود را بکنید هرچه توان دارید و بقیه ی چیز ها را به خدای بزگ بسپارید مطمئن باشید موقث می شوید زیرا شما هدف گذاری می کنید و سپس برای آن تلاش میکنید در این مسیر شاید بعضی اوقات با شکست مواجه شوید ولی با پشتکار بالا و تلاش میتوانید بر شکست غلبه کنید شکست خودش بر تجربه می افزاید و نباید پا پس کشید.

هر فرد موفق برای رسیدن به هدف هایش تلاش کرده است و پشتکار داشته است یعنی یکی دیگر از مهم ترین راه رسیدن به هدف میتواند تلاش و پشتکار باشد. این قضیه را در خود تقویت کنید و به فکر بهتر شدن در زمینه باشید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

برنامه ریزی خوب باعث می شود حسابی در کنکور بترکونید! برنامه ریزی درست باعث می شود خود را خوب بشناسید. در واقع بیشتر نقاط قوت و ضعفتان را بیشتر بشناسید.

برنامه ریزی برای کنکور 1401 تنها مهم ترین عاملی است که داوطلب برای شروع باید به همراه داشته باشد. داشتن یک برنامه و اجرای به موقع آن نتیجه خوبی برای هر داوطلب است که می تواند رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کند.

تستی در قالب یك آزمون آموزشی برای یادگیری مفاهیم و همچنین تستی برای ارزیابی دانش آموز است. در واقع یادگیری آسان به شما پیشنهاد می کند پکیج های استاد مسعودی را تهیه کنید و با راهکار هایی که ایشان برای کنکور ارائه میدهند بتوانید موفق شوید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *