نکات مشاوره ای

راه های قبولی در کنکور را ذکر کنیم

راه های قبولی در کنکور را ذکر کنیم

راه های قبولی در کنکور را ذکر کنیم : مشاور تحصیلی حرفه ای داشته باشید. مشاور چه کسی است؟ کسی است که در سال های قبل با سختی های کنکور آشنا شده اند و از پیچ و خم این راه با خبر هستند و همچنین با سوالات کنکور نیز آشنا هستند.

 

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

مشاوران با تجربه ترین افرادی هستند که می توانند شما را در راه موفقیت در آژمون سراسری کنکور یاری کنند. مشاوران تحصیلی می توانند شما را در زمینه های مختلف مانند مطالعه و تست زنی و دیگر زمینه ها یاری کنند.

راه های قبولی در کنکور را ذکر کنیم

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

آن ها همچنین می توانند شیوه مطالعه هر درس را به شما آموزش دهند. یکی از ویژگی های مهمی که مشاوران تحصیلی دارند این است که می تواند برنامه ریزی مناسبی را بر اساس شیوه زندگی و روحیات شما به شما ارائه دهد.

پس یکی از را های موفقیت و قبولی در کنکور، داشتن مشاور تحصیلی خبره و متخصص است که نباید این نکته را نا دیده بگیرید.
تمرکز حواس داشته باشید.
تمرکز حواس در هنگام درس خواندن، کلید اصلی و اساسی درک و فهم مطالب است و کلید اساسی تمرکز حواس، استفاده از روش هایی است که باعث تقویت و پرورش مهارت های لازم برای این کار است.

نمونه تدریس ریاضی و فیزیک انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

بنابراین بدون تمرکز حواس ممکن است درک و فهم مطلبی که فقط یک ساعت وقت لازم داشته باشد، ساعت ها وقت بگیرد؛ اما به خوبی فهمیده نشود و اثر مثبتی نداشته باشد.

از این رو کاربرد روش ها و فنونی که به شما کمک می کند تا به هنگام مطالعه فعال باشید،

تمرکز حواس را تقویت کرده و مهارت خود را در درس خواندن بیشتر کنید. برای آگاه شدن از روش های حفظ تمرکز می توانید به سایت اوج یادگیری مراجعه کنید.
از نمونه سوالات استفاده کنید.
از نمونه سوالات کنکور سال های گذشته استفاده کنید. این کار را حتما به 2-3 ماه آخر منتهی به کنکور موکول کنید و به هیچ وجه زودتر از موعد سراغ این نمونه سوالات نروید. نمونه سوالات سال های گذشته هم به شما کمک می کنند.

راه های قبولی در کنکور چیست

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

تا با طراحی و ساختار سوالات کنکور آشنا شوید و هم برخی سوالات موجود در آنها ممکن است با اندکی تغییر در سال های بعد هم تکرار شوند.

پس اهمیت مطالعه و تمرین آنها بسیار بالا است. اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که روش مطالعه دانش آموزان دارد این است که در همان ابتدا به سراغ نمونه سوالات می روند.

این کار باعث می شود که شما با آمادگی نصفه و نیمه با این سوالات روبرو شوید و عدم توانایی تان در حل این نمونه سوالات باعث کاهش اعتماد به نفس شما خواهد شد.

اگر شما هم برایتان مهم است که چگونه درس بخوانید تا در کنکور موفق شوید، پس تا 3 ماه آخر به سراغ این نمونه سوالات نروید.
تند خوانی داشته باشید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

تند خوانی دانشی است که یادگیری آن می تواند تا حد بسیار زیادی موفقیت ما را در کنکور تضمین کند. تند خوانی نه تنها زمان مطالعه شما را کاهش می دهد، بلکه درک مطلب شما را نیز افزایش خواهد داد.

این یعنی شما در زمان کوتاه تری مطالب بیشتری را با بازده چند برابر می خوانید. فردی که با تند خوانی آشنایی دارد و قادر به انجام تکنیک های آن است ده ها قدم از سایر افراد جلو تر است. یکی از مهم ‌ترین مهارت ‌هایی که یک دانش‌ آموز می‌ تواند داشته باشد،

بهترین کتاب های تستی زنی دروس کدام اند؟
ادامه مطلب

جمع بندی

اختصاص زمان برای برنامه ‌ریزی است. هفته‌‌ خود را تنها با هدف نا مفهومی مثل مطالعه برای امتحان تاریخ شروع نکنید؛ به جای این کار هدف خود را به وظایف کوچکتر تقسیم کنید.

با یک مداد بر روی تقویم برای خود برنامه منظم بنویسید؛ مثلا، هر روز از ساعت ۱ تا ۳ را به مرور تاریخ بپردازید.
بنویسید.
تحقیقات نشان می دهد، وقتی شما چیزی را یادداشت می کنید، ماندگاری بیشتری خواهد داشت. این یکی از نکات مهم برای قبولی در کنکور است که می توانید به خصوص برای دروس حفظی به کار ببرید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

تا حد امکان نوشته هایتان تمیز و منظم باشد تا ذهن شما نیز سازماندهی داشته باشد. اگر از خودکار های رنگی و متفاوت نیز استفاده کنید، تاثیر مثبت بیشتری خواهد داشت.

سعی کنید درس را با شادابی بخوانید و آن را برای خودتان جذاب کنید. شما باید کتاب را دوست خود بدانید،

نه وظیفه ایی برای رفع تکلیف. برای مثال، اگر آثار نویسندگان کتاب ادبیات را فراموش می کنید، برای آن ها داستان بسازید و یا رمز بسازید. این روش در ثبت مطالب، حتی بعد از گذشت سال ها بسیار تاثیر گذار است.

می توانید در برخی از دروس حتی تصویر سازی هم انجام دهید و مبحث مورد نظر را به صورت نقاشی در بیاورید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

شما میتوانید برای اینکه بدانید چگونه تست بزنید، از اساتید برنامه اوج یاد گیری کمک بگیرید. اوج یاد گیری با مشاوران متخصصی که دارد میتواند به تمامی سوالات شما مانند چگونه تست زدن پاسخ دهد.

و شما را در زمینه ها درسی راهنمایی کند. استادانی همچون استاد امیر مسعودی و استاد حسین احمدی و استاد عارف ربیعیان که جزو بهترین ها هستند در این برنامه فعالیت میکنند.

برنامه اوج یاد گیری با وجود این استاد ها به یکی از بهترین برنامه های تلوزیونی آموزشی تبدیل شده است. این برنامه هر روز از ساعت 17:19 تا 17:49 به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می شود.

همچنین شما می توانید فیلم های آموزشی این برنامه را به علاوه جزوه درسی و تعدادی تست از این مجموعه تهیه کنید و استفاده کنید.

اوج یاد گیری با به روز ترین روش های دنیا کار هایی که برای رسیدن به هدفتان نیاز است را به شما ارائه میدهد و در این راه شما را یاری میکند.

والدینی که به دنبال یک آموزشگاه خوب برای فرزندتان هستید، برنامه اوج یاد گیری بهترین گزینه برای شما فرزندان شما است. برای اطمینان شما میتوانید با اساتید این مجموعه صحبت کنید و از کیفیت بالا و تجربه زیاد این برنامه مطمئن شوید.

خوب است بدانید که دانش آموزان کنکوری زیادی از طریق استفاده از پکیج های آموزشی این برنامه توانسته اند در آزمون کنکور خود موفق شوند و حتی به رتبه برتر شدن دست پیدا کنند.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

تلفن: 09121968536_02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *