نکات مشاوره ای

راهکارهای مقابله با استرس در کنکور 1401 با انتشارات گیلنا

مقابله با استرس در کنکور 1401 با انتشارات گیلنا

راهکارهای مقابله با استرس در کنکور 1401 با انتشارات گیلنا : یکی از مهم ترین مسائل در دوران کنکور وجود استرس در دانش آموزان است زیرا حق هم دارند وقتی حجم کتاب هایشان را می بینند با خود می گویند این همه کتاب را چگونه بخوانم آیا میرسم تا همه مطالب را بیاموزم؟

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

اگر فراموش کنم چه می شود؟ این حرف ها در ذهن دانش آموزان باعث می شود که در دوران کنکور استرس داشته باشند.

مقابله با استرس در کنکور 1401

من می خواهم به دانش آموزان بگویم برای کنکور هرگز این حرف ها را به خود نزنید و بیخیال بودن زیادی هم البته خوب نست ولی این حرفا دردی را دوا نمیکنید بیشتر خودتان را عذاب می دهید و باعث می شود در کار های خود عقب بمانید، شما باید ذهنتان را از هر فکر منفی پاک کنید تا بهترین تصمیم را برای خود بگیرید،

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

چندین راهکار برای مقابله با استرس وجود دارد یکی از مهم ترین روش ها برای مقابله با استرس خواب کافی و خوردن غذی مناسب است این دو یکی از مهم ترین ها برای مقابله هستند.

سعی کنید ورزش کنید و تفریحاتی هم داشته باشید زندانی کردن در خانه نمی تواند روشی درست باشد برای شما باشد. بنابراین برای مقابله با استرس در کنکور 1401 با انتشارات گیلنا همراه باشید تا بیشتر درباره ی مقابله با استرس صحبت کنیم.

مطالعه ی حرفه ایی برای کنکور با یادگیری آسان
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

علائم استرس چیست؟

علائم استرس و اضطراب شدید شامل سرگیجه، ضعف، درد قفسه سینه ، تاری دید، خفگی، پوست گرم یا سرد، تهوع، تکرر ادرار و اسهال است. ترس علاوه بر آثار جسمانی ، بر تفکر، ادراک و یادگیری فرد نیز تأثیر می گذارد. اضطراب اغلب منجر به اختلال در هوشیاری و ادراک می شود.

کاهش تمرکز، کاهش حافظه و تغییر در توانایی ارتباط می تواند یادگیری را مختل کند. اگر این علائم را دارید و نمی توانید مهارش کنید می توانید در یادگیری آسان به خوبی با کمک مشاوران به صورت رایگان صحبت هایی داشته باشید تا بتوانید با یادگیری روش های مناسب برای غلبه بر استرس در کنکور 1401 موفق شوید. علل استرس در دوران کنکور خانواده، مدرسه، شخصیتی و تربیتی است.

این شامل آمادگی ناکافی، اما عوامل مدرسه و آموزشی مانند سیستم مدرسه و معلمان است که می تواند تأثیر بسزایی در عملکرد امتحان داشته باشد. دلیل ترس از کنکور تجربیات منفی قبلی است.

خانواده ایی که دانش آموز را بابت گرفتن نمره ی 75/19 کتک می زند تهدید می کنند یا سرزنش می کنند و هزاران بد وبیراه دیگر به دانش آموز که جرا فلان نمره را گرفتی هرکسی نداند ما میدانیم که سیستم آموزشی بسیار اشتباه دارد و دانش آموزان به جای پرورش خود و به جای اینکه استعداد خود را شکوفا کنند فقط باید به فکر نمره باشند!

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

استرس چیست؟

در دوران کنکور هم که خیلی فشار های زیادی را دانش آموزان تحمل می کنند بنابراین این رفتار ها و این روش های آموزشی همگی دانش آموزان را نابود میکند! یک سرس رفتار های والیدن خیلی اشتباه است مثلا دانش آموزی مثلا به رشته ی هنر علاقه دارد اما خانواده او را مجبور به درس خواندن در رشته ی تجربی می کنند مانند عقده ایی در وجود نوجوان می شود که همه ی این ها استرس به وجود می آورد.

بنابراین والدین باید توجه داشته باشند که چه رفتاری با فرزند خود می کنند زیرا کنکور مهم است و دانش آموز باید آرامش داشته باشد. مقابله با استرس در کنکور 1401 می تواند به شما کمک بزرگی کند.

تاثیر معدل در کنکور
ادامه مطلب

وجود استرس در دانش آموز

1_ خواب کافی

یکی از مهم ترین مسائل برای مقابله با استرس دوران کنکور خواب کافی است شما باید روزی 8 ساعت بخوابید و درواقع قبل از خواب سعی داشته باشید از موبایل یا لپ تاپ استفاده نکنید زیرا موبایل یا لپ تاپ باعث می شود.

تا یک سری تداخل هایی در مغز شما ایجاد شود که اصلا نمی تواند جالب باشد برای شما. همچنین سلامتی شما هم به خطر می افتد، بنابراین این موضوع خواب را رعایت کنید درست است کنکور دارید ولی نباید خودتان را عذاب بدهید و شبانه روز را بیدار بمانید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

2_غذای مناسب

غذای مناسب برای شما بسیار مهم است؛ در دوران کنکور از خوردن فست فود پرهیز کنید فست فود باعث ناراحتی هایی در بدن شما می شود، باعث می شود شما دچار استرس شوید،

نوع این غذا ها علاوه بر چاقی و استرس در شما باعث افزودن افسردگی در بدنتان می شود به جای این از غذا های پختنی بسیار سالم، میوه، حبوبات، آجیل و خوشکبار ها استفاده کنید.

3_مشورت کردن با مشاور و اعمال راهکار های او

برای مقابله با استرس در کنکور 1401 اگر مشکلتان حل نمی شود و همیشه میبینید حالتان بدتر از قبل است حتما پیش یک مشاور بروید که در یادگیری آسان به صورت رایگان مشاور در اختیار شما قرار میگیرد و به شما روش های درستی را آموزش می دهد.

تا بتوانید این استرس لعنتی را مهار کنید و برای همیشه آن را از یاد ببرید. بنابراین مشاور بیش از هرچیزی می تواند به شما کمک کند حتی بیشتر از نوشته های این سایت.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

4_ورزش کردن

یکی از روش های بسیار خوب برای مهار استرس ورزش کردن است اگر صبح زود بیدار شوید ورزش کردن در حد 45 دقیقه هم می تواند به خوبی در سلامتی شما تاثیر بگذارد، سعی کنید ورزش کنید و هر روز این عمل را انجام دهید و خودتان با کار کردن در خودتان این استرس را برای همیشه در خود حذف کنید.

5_ نوشتن نکات مثبت و چسباندن آن ها به دیوار اتاق

برای مقابله با استرس در کنکور 1401 می توانید داخل گوگل اگر کلماتی را سرچ کنید که انرژی مثبت باشند به خوبی می توانید آن ها را پیدا کنید، وقتی که پیدایشان کردید از هرکدام که خوشتان آمد را داخل کاغذ بنویسید به دیوار اتاقتان بچسبانید. و گاهی با دیدن آن انرژی مثبت دریافت کنید.

نتیجه گیری

استرس یکی از موضوعات مهمی ات که نمی توان آن را نادیده گرفت زیرا عملکرد دانش آموز سرعت یادگیری او را پایین می آورد و دانش آموز دچار خطا می شود، و نمی تواند موفق شود.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *