نکات مشاوره ای

قبولی کنکور در فرصت کم اوج یادگیری

قبولی کنکور در فرصت کم اوج یادگیری

قبولی کنکور در فرصت کم اوج یادگیری : شاید در دقایق پایانی سال دانش آموزان به فکر خواندن برای کنکور باشند. اصلا ایرادی ندارد یک سری مباحث مهم و پر تکرار هستند که دانش آموزان با خواندن آن ها یا مطالعه ی 10 سال قبل کنکور می توانند به خوبی تا حدودی خودشان را جلو ببرند. با اوج یادگیری همراه باشید.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مهارت تست زنیادامه مطلب
اوج یادگیری ریاضی با پکیج انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مراحل تحصیل در رشته پزشکیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نکات طلایی هنگام تست زنی کنکور دروس عمومیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای بهترین مشاور کنکور تهرانادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

پاک کردن ذهن از آلودگی ها

پایان مهم نیست؛ بیشتر داوطلبان استرس را در این مدت تجربه می کنند و دلیل آن تفکراتی منفی در مورد نتیجه ی کنکور است. آنچه اکنون باید بر آن تمرکز کنید فقط اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

بسیاری از داوطلبان کنکور در طول تحصیل خود متوجه تعدادی از نکاتی می شوند که ممکن است به آنها برخورد نکرده باشند و سعی می کنند در مدت زمان باقیمانده بر آن مباحث مسلط شوند.قبولی کنکور در فرصت کم اوج یادگیری

برای شروع مطالب جدید را مطالعه نکنید زیرا این یک اشتباه بزرگ است، شما زمان زیادی برای ورود به کنکور ندارید و تنها چیزی که باید به آن فکر کنید این است که، کنکور را پشت سر بگذارید زیرا باعث ایجاد استرس و سردرگمی زیادی می شود و هیچ نتیجه ای هم نمی گیرد. دفتر چه سال های قبل را مطالعه کنید زیرا که معجزه می کند درست مثل اینکه سوالات اصلی کنکور را از شما بپرسد.

شیمی عارف ربیعیان
ادامه مطلب

ساختار سوالات کنکور دقیقاً هر ساله تکرار می شود و دانستن این ساختار شما را به طور کامل برای سرعت عمل و تست آمادگی می دهد. تلاش کنید درست است که ممکن است وقت زیادی نداشته باشید،

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

اما بسیاری از آنها می توانند همزمان و بدون استرس با موفقیت تحصیل کنند و به خدا توکل کنند. ناامید نباشید. اوج یادگیری کنار شماست.

برای کنکور چه تدبیری بی اندیشیم؟

اوج یادگیری توصیه می کند که بزرگ ترین اشتباه مقایسه کردن خود با دیگران است. به عنوان مثال ساعات مطالعه بار ها گفتیم یک دانش آموز می تواند 12 ساعت مطالعه کند یک دانش آموز بنیه ضعیفی دارد نهایت بتواند 6 ساعت درس بخواند، پس این قضیه در هر فرد به شیوه ایی خاصی نمود پیدا میکند. برای شروع کردن نیاز به اراده و انگیزه دارید.

انگیزه ی شما همان هدف مندی و برنامه ریزی به شیوه ی درست است، باید مطالعه کنید برای فلان رشته و فلان دانشگاه. مثلا دانش آموزی می خواهد روانشناسی دانشگاه تهران قبول شود.قبولی کنکور در فرصت کم اوج یادگیری

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

اول باید تحقیق کند دانشگاه تهران تا چند رتبه ایی برای رشته ی روانشناسی دانشجو میگیرد؟ به عنوان مثال تا 3000 دانش آموز وقتی این را می فهمد باید برای 500 بخواند تا 2500 یا 3000 بیاورد.

هرگز فکر نکنید که چون سال پیش تا 3000 دانشجو برای روانشناسی گرفته اند امسال هم همان می شود بلکه شما برای این کار باید کمی کمتر از سال قبل را بخوانید. حالا که متوجه شدید دانشگاه مورد نظر برای رشته ی شما تا چه رتبه ایی دانشجو میگیرد بهترین کار برنامه ریزی درست برای بدست آوردن رتبه ی مورد نیاز است.

برای به دست آوردن بهترین ها باید سعی کنید و با تلاش و پشتکار فراوان به جلو بروید خودتان را دست کم نگیرید اصلا دیر نیست شاید در این ما ها باقی مانده بتوانید خوب درس بخوانید و رتبه ی مورد نظر و دلخواه تان را به دست آورید.

شما باید برای منافع خود بجنگید و تمام تلاش خود را با اعتقاد راسخ به خود و هدف خود انجام دهید.قبولی کنکور در فرصت کم اوج یادگیری

3 ماه مانده به کنکور هیچ نخواندم!

از نظر اوج یادگیری انتخاب های هوشمندانه و متفکرانه کتب کمک درسی منبع پشتیبانی آموزشی است. در ماه های آخر قبل از کنکور، باید مباحثی را انتخاب کنید که شبیه سوالات کنکور قبلی باشد.قبولی کنکور در فرصت کم اوج یادگیری

اساتید درس ریاضی و فیزیک یادگیری آسان
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

همچنین مباحث كوچكتر و كتابهای درسی مختصرتر را بخوانید. یادگیری سریع آنها و حل تست های مهم و دشوار هم می تواند بسیار خوب باشد. برای اینکه یک یا دو ماه قبل از کنکور نتیجه بگیرید، از پاسخ یا حل کردن تست و سوالات تالیفی صرف نظر کنید.

فقط سوالات کنکور را متمرکز کنید. منابعی با تست سراسری انتخاب کنید. از اینکه برای کنکور دیر اقدام کردی دلسرد نباشید هرچه در توان دارید را برای کنکور بخوانید و سعی داشته باشید بر آن تمرکز کنید.

تست های تالیفی معمولا سخت تر و فراتر از کتاب درسی هستند و تنها ۲۰ یا ۳۰ درصد از آنها در کنکور می آید. ۷۰ تا ۸۰ درصد سوالات کنکور از اصل مطالب می آید.

مخصوصا سوالات کنکور ده سال اخیر. هر سال ۲۰ الی ۲۵ درصد سوالات از سوالات کنکور های سال های قبل است و تشابه زیادی دارند.

باید ببینید که در ده سال اخیر چه سوالاتی دادند. آن سوالات را مرور کنید و در قالب آزمون از خودتان بگیرید. نکات آن را استخراج کنید. و سعی در یادگیری آن داشته باشید و مرور یادتان نرود.

توجه به مهم ترین ها

1_هنگام تست زدن در نظر داشته باشید که باید درصد بگیرید، درصد گیری به شما کمک می کند بیشتر به نقاط قوت و ضعف خود دست پیدا کنید. همچنین آنچه در مورد درصد های هر دروس رشته مهم است این است که میانگین وزنی دروس بسیار مهم است.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

درصدهای کلی را جمع نکنید و آنها را بر تعداد تقسیم کنید. و کلی را در آن ضرب می کنیم و سپس تقسیم بر تعداد آن می کنیم.قبولی کنکور در فرصت کم اوج یادگیری

2_ نکته مهم دیگر این است که در چند ماه گذشته، به خصوص یک ماه قبل از کنکو ، تحت هیچ شرایطی هیچ مبحث جدیدی را نخوانید. بهتر است همان مباحثی را که قبلاً خوانده اید مرور کنید. خواندن دوره ها و مطالب جدید در چند ماه گذشته اشتباه است.

نتیجه گیری

برای درس خواندن و موفق شدن هرگز دیر نیست فقط کافی است کمی تلاش کنید وبا موفقیت تمام مراحل را پشت یر بگذارید برای موفقیت می توانید با اوج یادگیری همراه باشید و با خواندن مطالب مهم سعی داشته باشید در کنکور بهترین رتبه را بدست آورید.

نگران نباشید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. با اعتقاد و باور به خود سعی کنید همیشه در تلاش باشید و پیگیر تمام آرزوی های خود باشید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *