نکات مشاوره ای

در کنکور 1401 چگونه موفق شویم؟

برنامه ریزی تابستانی برای مطالعه کنکور

در کنکور 1401 چگونه موفق شویم؟ چشم روی هم بگذارید می بینید که زمانش فرا رسیده است تا بیشتر درس بخوانید و برای کنکور آمادگی لازم را داشته باشید.

 

برای موفق شدن شما در کنکور نیاز دارید که برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. برای این کار شرط های لازم است که بتوانید بسیار پیروز مندانه رو به جلو حرکت کنید.

یکی از آن شرط ها داشتن یک مشاور بسیار خوب است که بتواند به شما در زمینه ی درس کمک هایی بکند. و دومین شرط تهیه ی دی وی دی های آموزشی یادگیری آسان از اساتید محرتم می باشد.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

تا بتوانید با کمک این دی وی دی های آموزشی به خوبی از پس کنکور بر بیایید و با سوالات کنکور و روش های درس خواندن آشنا شوید سومین شرط برنامه ریزی درست است.

که بتوانید به آن عینا عمل کنید و مفهوم آن را در جای جای روش درس خواندنتان متوجه شوید و بدانید که جقدر مورد نیاز شما قرار می گیرد.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

در کنکور 1401 چگونه موفق شویم؟

از ویزگی هایی که گفتیم باید در دوران کنکور به آن توجه کنید برنامه ریزی بود تا بتوانید در کنکور 1401 موفق شوید. درواقع می توان گفت برنامه ریزی یکی بهترین و مهم ترین راه های موثر در درس خواندن شما و همچنین موفقیت شما محسوب می شود.

یادگیری زمان بندی استاندارد تست زنی با یادگیری آسان
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

برای هر دانش آموزی درس خواندن خسته کننده به نظر می رسد شاید این به این دلیل باشد که دانش آموز برنامه ریزی دارد که از پس آن بر نمی آید یادتان باشد مهم ترین گزینه علاوه بر مطالعه روزانه دروس، تست زدن است، توصیه می شود حتما از تست های زمان دار استفاده نمایید.

تا بیاموزید که چگونه می توان سرعت العمل خود را بالا برد. همچنین لازم به ذکر است که باعث افزایش دقت شما در مواجهه با تست در کنکور سراسری می‌شود.  سعی کنید در برنامه ریزی دری حتما زمانی را به تست زدن اختصاص دهید و تا می توانید تست بزنید.

تست هایی که بلد نیستید مباحث کتاب را پیدا کنید و یاد داشت کنید و دوباره برنامه ریزی کنید که این مباحث را باید بیشتر بخوانید.

برنامه ریزی کنکور با یادگیری آسان و کمک های اساتید و مشاورین می تواند تا حدی به شما کمک کند تا به جلو پیشروی کنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

در کنکور هدف داشته باشید

هدف داشتن در کنکور بسیار مهم است به قدری که می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و اهمیت فراوانی دارد. شما اگر هدفتان فلان رشته در فلان داشنگاه باشد بهتر می توانید برنامه ریزی کنید. در نتیجه می توان به اهمیت این موضوع پی برد.

تست زنی

تست زدن اصولی دارد که باید در رابطه با آن بسیار زرنگ باشید و همه ی موارد آن را بررسی کنید. در ادامه همراه باشید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

1_ با در نظر گرفتن این نکته، توصیه می شود قبل از شروع تست زدن ابتدا خود را با مفاهیم درسی آشنا کنید. تا زمانی که معنای موضوع درس و مباحث را ندانید، هر گز نمی توانید به خوبی تست بزنید.

2_ شما می توانید انواع مختلفی از تست ها را در خانه حل کنید  در واقع به نوعی همان تمرین کردن می باشد. شما می توانید سوالات تستی کنکور سراسری را در خانه تمرین کنید لازم به ذکر است که تست ها معمولا به بخش های آسان و سخت و متوسط تقسیم می شود،

بهتر است از انواع تست ها را حل کنید تا بهتر با مفهوم کنکور آشنا شوید. در ضمن و از سوالاتی که به نظر سخت می آیند نترسید، اگر نتوانستید آن ها را حل کنید بهتر است آن را یاد داشت کنید.

نکات انگیزشی استاد مسعودی در ارتباط با درس فیزیک
ادامه مطلب

و آن مباحث را مرور کنید و خوب بیاموزید و بعد دوباره به سراغ تست بیایید تا بتوانید به جواب برسید. گاهی در صورت حل تست اگر جواب شتباه دادید از روی پاسخ نامه می توانید روش تست زدن آن را بیاموزید.

تست زنی

3_ کنکور از شما سرعت عمل می خواهد تا جایی که می توانید سرعت عمل خود را بالا ببرید.

4_ استفاده از منابع آموزشی مناسب، هم می توانید استفاده کنید علاوه بر کتاب های تست می توانید از دی وی دی های آموشی یادگیری آسان استفاده کنید.

با کمک معلمان و مشاورین یادگیری آسان می توانید به ماهیت کنکور پی ببرید و با برنامه ریزی درست و حل تست ها می توانید به خوبی با کنکور کنار بیایید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

روش صحیح مطالعه کردن در دوران کنکور

برخی دروس به یک دیگر ربط پیدا می کنند مانند ریاضی یا فیزیک که باید از پایه آن را از بر باشید تا بتوانید ریاضی 2 یا فیزیک 2 را هم بیاموزید اگر در این دروس ضعیف هستید هیچ ایرادی ندارد می توانید در برنامه ریزی درسی خود پایه ی دروس را بگذارید و بسیار تمرین کنید.

در یک روز 4 تا درس اختصاصی سخت را در برنامه ریزی نگذارید یادتان باشد بین این دروس؛ حتما دروس عمومی را هم بگنجانید.

یا مثلا در یک روز 4 تا درس عمومی را نخوانید زیرا که یادگیری واقعا سخت می شود و ذهنتان خسته می شود در ثانی 24 ساعت بعد از خواندن درس عمومی باید تست بزنید چگونه می خواهید در یک روز 4 تا تست درس عمومی بزنید؟ این کار اصلا ممکن نیست.

مثلا درس اختصاصی  را از ساعت 8 صبح تا 10 صبح خوانید بعد از کمی استراحت یک درس عمومی انتخاب کنید. این روش های برنامه ریزی به شما کمک می کند تا خسته شوید.

موضوعی که بسیار مهم است مرور است زیرا مرور کردن باعث می شود تا بهتر مسائل در ذهن شما تثبیت گردد.

پس بعد از درس خواندن مرور یادتان نرود. مرور دروس برای شما می تواند بسیار در یادگیری کمک کننده باشد. مثلا گاهی میان درس خواندن امکان دارد بی دقتی کنیم مرور باعث می شود که دوباره مطالب را بخوانیم و بهتر متوجه شویم. باید زمانی را در برنامه ریزی برای مرور دروس انتخاب کنید،

این نکته مهم است که مرور درستان چه زمانی باشد. برخی دانش آموزان ساعت های بین 9 شب تا 12 شب را به مرور درس هایشان میپردازند برخی دیگر روز های جمعه.

نتیجه گیری

کنکور سخت نیست تا زمانی که شما درس بخوانید و در تست زدن تجربه کسب کنید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *