نکات مشاوره ای

تست زنی زبان با یادگیری آسان

نکات مهم زبان انگلیسی با انتشارات گیلنا

تست زنی زبان با یادگیری آسان :یکی از دروس عمومی رشته ی انسانی و تجربی و ریاضی، درس زبان است که اکثر دانش آموزان این درس را به خوبی بلد هستند،

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای فایده کتاب خواندن چیست؟ادامه مطلب
قبولی کنکور 1401 با پکیج آموزشی یادگیری آسان
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تست زنی دروس عمومی با روش اساتید برترادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای پکیج کامل آموزش تست زنی دروس عمومی و تخصصی با اوج

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای پکیج کامل آموزش تست زنی دروس عمومی و تخصصی با اوج

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

اما برخی دیگر از دانش آموزان هنوز نمی دانند چگونه باید این درس را یاد بگیرند، خب همیشه این را می دانیم که همه چیز بر اساس تکرار و تمرین می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد حتی در درس خواندن که هرچه بیشتر تکرار و تمرین داشته باشید موفق تر هستید، یکی از موضوعات مهمی که باید در شرکت کردن در کنکور در نظر داشته باشید تست زنی است،

شما با تست زنی می توانید خودتان را یه سر و گردن جلوتر از بقیه ببینید، بنابراین باید در نظر داشته باشید که کنکور؛ به این سادگی ها نیست برای موفقیت در آن باید تلاش کنید و اصول تست زنی را بیاموزید، ما به شما بسته های آموزشی یادگیری آسان را معرفی میکنیم که با کمک آن بتوانید به خوبی تست زنی را بیاموزید، البته که آموختن در کنار خود تکرار و تمرین می خواهد.

تست  یادگیری آسان با ارائه ی مجموعه های آموزشی، تست زنی و جمع بندی در درس زبان تمامی نیازهای شما را در قالب بسته های آموزشی جامع برطرف نموده است.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

تراز سوابق تحصیلی در کنکور
ادامه مطلب

تست زنی زبان با یادگیری آسان

بنابراین شما داشن آموزان دیگر غصه ی تست زنی و اصول یادگیری و دیگر تکنیک ها را نخواهید داشت. زیرا شما با کمک اساتید خوب یادگیری آسان موفق خواهید شد تا درس زبان را به خوبیبیاموزید و تست های درستی را برای جواب دادن انتخاب نمایید. از جمله این اساتید امیر دانش زاده هستند که  به روز ترین تکنیک های پاسخگویی به سوالات زبان را به شما دانش آموزان ارائه داده است.

برای تست زدن زبان انگلیسی بیش از هر چیز بهتر است به سراغ لغات زبان بروید و در زمینه ی یادگیری لغات اقدام نمایید. چرا که اساسا در بخش های ریدینگ، کلوز تست، واژگان و حتی گرامر دانستن معنی لغات حرف اول را می زند.

شما برای پاسخگویی به سوالات گرامر نیز بایستی معنای جملات یا در واقع معنای واژگان را به درستی تشخصی دهید.

متاسفانه بسیاری از دانش آموزان توجه زیادی به دروس عمومی ندارند و از خواندن این دروس غافل میشوند. اما دروس عمومی بسیار نمره آور و خوب است که می توانند در نتیجه کنکور شما تاثیر بسیاری بگذارند.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

تست زنی زبان

اساتید یادگیری آسان برای درس زبان انگلیسی روش هایی را توصیه کرده اند که بسیار سرنوشت ساز است اساتید یادگیری آسان به شما کمک می کنند تا در کنکور امسال با وجود شرایطی که اکنون داریم این دروس را به خوبی یادبگیرید و به نکات آن توجه کنید.

استاد دانش زاده مدرس درس زبان انگلیسی است که با روش های خوب و بسیار جذاب سعی میکند مطالب بسیار برای دانش آموزان قابل فهم و آسان باشد می توانید روش تست زنی زبان انگلیسی را از این استاد فعال بیاموزید. برای ارتباط با یادگیری آسان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

09121967748

02122130931

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

چند نکته بسیار مهم برای یادگیری زبان وجود دارد که با یکدیگر بررسی میکنیم:

1_ توجه به کلمات  2_ فهم معانی لغات  3_ توجه به متن و درک مطلب 4_ گرامر 5_ منابع درسی

این ها را به خاطر بسپارید و یادتان باشد که این از نکات مهم، بسیار برای آینده ی کنکور شما مهم می باشد. ابتدا توجه داشته باشید که حتما باید به کلماتی که از نظر املایی بسیار مهم هستند، را بخوانید.

یادگیری درس شیمی با مشاوران برتر کنکور آسان است
ادامه مطلب

و بسیار برای یادگیری آن تلاش کنید نکته ی دوم فهم معانی است که در واقع یکی از مهم ترین و پرتکرار ترین مباحث زبان، فهم معانی لغات است. شما باید جوری معانی لغات را بفهمید که بتوانید در داخل متن و جمله آن را ترجمه کنید. زیرا ممکن است یک لغت در جملات مختلف، معانی متفاوتی داشته باشد.

برای اینکه بتوانید مطالب کنکور را ترجمه کنید باید تمامی لغات کتاب را بخوانید یعنی فقط به لغات داخل کتاب که در صفحات آخر کتاب نوشته شده است اکتفا نکنید.

جمع بندی

تمام بخش های کتاب از جمله لغات داخل متون، سوالات، جدول ها و بخش مکالمه ها را به دقت مطالعه کنید. همچنین لغات جدید را داخل یک دفترچه یا استیکر بنویسید و آنها را مرور کنید و لغات جدید را در آن اضافه کنید،

همچنین شما باید علاوه بر ترجمه ی لغات حتما مترادف و متضاد را هم یادبگیرید پس برای یادگیری سریع و تثبیت معانی لغات متضاد و مترادف را کنار یکدیگر بنویسید.

گرامر هم در کنار لغات بسیار مهم میباشد شما گرامر را باید یادبگیرید تا بتوانید به خوبی ترجمه کنید. در واقع یادگیری گرامر، باید برای تعاریف نقش ها، ساختار جملات و شیوه منفی وسوالی کردن میتواند به خوبی به شما کمک کند.

همانطور که گفته شد بهترین روش در ابتدا در یادگیری زبان، تسلط داشتن روی متن و خواندن سریع و مفهومی آن است. همچنین گام دوم یادگیری گرامر است. بهترین کار خواندن متون انگلیسی است.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

زیرا در حین مطالعه متن باید به تمام ضمایر، زمان ها، ارتباط جملات با هم، علائم نشانه گذاری و کلمات ربط توجه فراوانی داشته باشید. اگر این درس را از پایه مشکل دارید یک وقت کافی برای یادگیری اصول اولیه آن برای خود در نظر داشته باشید.

تا بتوانید بهتر همه ی تکنیک ها و روش های تدریس را بیاموزید، یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید این است که خودتان هم خواهان یادگیری و آموزش باشید نمی توانید انتظار داشته باشید همه چیز را ندانسته بتوانید جواب درس بدهید، بلکه باید برای هرچیزی تلاش کنید،

درس زبان انگلیسی چند نکته ی مهم دارد اولین نکته یادگیری لغات دهم و یازدهم و دوازدهم به طور کامل است یعنی شما باید 100 درصد در یادگیری آن تلاش کنید در این بخش شما دست خواهید داشت، لغات در بیشتر مواقع به شما کمک میکند دومین نکته یادگیری قواعد زبان انگلیسی است که در کنار بغات بسیار مهم است.

 

یکی از مهم ترین مولفه های کنکور قطعا تست زدن آن هم به روش های درست می باشد اگر تست زنی را بلد نیستید ایرادی ندارد کافی است به یادگیری آسان مراجعه کنید و با روش ها و تکنیک های تست زنی آشنا شوید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

09121967748

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *