نکات مشاوره ای

بهترین مشاور کنکور تهران

بهترین مشاور تهران

بهترین مشاورکنکور تهران کجاست؟ برای شرکت در کنکور قطعا نیازمند یک مشاور تحصیلی هستید تا برای شما برنامه ریزی کند و راه کار هایی برای درس خواندن به شما نشان دهد.

بسیار تحقیق کنید تا در منطقه ی خود به شخصی مراجعه کنید که تجربیات لازم را داشته باشد. بهترین ها را در ما بیابید،

بهترین مشاوران کنکور تهران در مجموعه  کنکور آسان است بهترین طرح های آموزشی و رفتاری را ارائه میدهند تا به صپرت کاملا منطقی و علمی با دانش آموز رفتار شود

مقدمه

برای استارت زدن ماشینتان قطعا به تنهایی نمیتوانید آن را روشن کنید نیازمند چند فرد تنومند هستید تا شما را به جلو هل دهد، مشاور هم همینگونه عمل میکند شما استارت را میزنید و اما مشاور شما را به جلو حرکت میدهد.

یکی از مهم ترین مسائلی که در دوران کنکور با آن روبه رو هستید انتخاب مشاور میباشد. مشاور خوب کسی است که طبق توانایی ذهنی شما و طبق حالات روحی و رفتاری شما برای شما برنامه ریزی کنکوری کند که درس بخوانید.

فقط برنامه ریزی مهم نیست زیرا شما باید از سابقه ی مشاورتان بدانید. اینکه چند سال است درباره کنکور به کار  مشاوره میپردازد و چقدر اشنایی با سوالات کنکوری دارد.

نکات انگیزشی مشاوران برتر اوج یادگیری
ادامه مطلب

این موضوعات میتواند مهم باشد. هرچه مشاور کارکشته تر و ماهر تر؛ تجربه ی شما هم برای کنکور بیشتر. شما برای بار اول یا برای دوم است که کنکور میدهید هیچ تجربه ایی برای کنکور ندارید و با تیپ سوالات هم آشنایی ندارید قطعا باید هدف مند پیش بروید، هدف مند با تلاش و‌پشتکار میتوانید موانع را از جلوی پای خود بردارید.

از نظر کنکور آسان است کدام یک از مشاورین بهتر عمل میکنند؟

قطعا موسسه ایی به این خوش نامی و بزرگی مشاورینی مجرب با سابقه ی طولانی دارد که تجربیات بالایی در زمینه ی کنکور دارند، اگر با کنکور اسان است همراه شدید میتوانید از مشاورین هم کمک بگیرید. بهترین مشاورکنکور تهران کجاست؟

  • مهندس رسول فراهانی
  • دکتر پنجه
  • خانم کوهستانی
  • خانم هاشمی

مشاورین نام برده شده مشاوران استاد حسین احمدی هستند که به ۸۰ درصد دانش آموزان رشته ی داروسازی و دندان پزشکی و پزشکی مشاوره داده اند.

این مشاوران عزیز با ذاتی مملو از احساسات و دلسوزی وافر خود به مسئولیتی که برعهده گرفته اند بهترین روش ها را جلوی پای دانش آموزان  میگذارند.

مسئولیت این مشاوران در قبال شما برنامه ریزی درست و هدفمند می باشد که با تکیه بر اصول روانشناسی و کاملا تکنیکی این برنامه ریزی انجام میگیرد. البته که ممارست شما هم بسیار برای رسیدن به اهدافتان مهم است.

کمک مشاور به شما مانند دستی می باشد که دستانتان را محکم میگیرد تا مبادا کوره راهی جلوی مسیر شما قرار بگیرد. از کمک مهربانانه ی این مشاورین عزیز استفاده نمایید.

عزیزانی که نام بردیم از جمله مشاورین خوب موسسه ی ما هستند. به نوعی که صد البته محرکه ی اصلی موسسه ی کنکور آسان است می باشند و با فعالیت های خوبشان به نوعی شعف در روحیهی دانش آموزان ایجاد کرده اند. بهترین مشاورکنکور تهران کجاست؟

استاد حسین احمدی مدرس دروس ادبیات، عربی، دینی می باشد. استاد مسعودی هم دبیر درس ریاضی و فیزیک می باشند. هر دو عزیز سعی دارند بهترین راهکار های درسی و بهترین راه کاری تستی را در اختیار شما میگذارند. همچنین بهترین برنامه ریزی درسی را هم دارند.

استاد فراهانی

یکی دیگر از اساتید خوب و به نامی که تجربیاتشان را در اختیار دانش آموزان میگذارند ایشان هستند. ایشان سعی دارند که همیشه با شما در ارتباط باشند تا از روند درس خواندنتان مطلع گردند.همچنین با روحیات شما آشنایی پیدا میکنند تا بهترین روش ها را به شما ارزانی دارند.

نکات طلائی قبولی در کنکور 1401 با یادگیری آسان
ادامه مطلب

ایشان فارغ التحصیل رشته ی عمران هستند و از دانشگاه علم و صنعت ایران فارغ التحصیل شده اند. میتوانید از تجربیات ایشان برای بهتر شدن روند درسی و سیر مطالعاتی که دارید استفاده کنید.

تمامی مشاورینی که نام بردیم از بهترین مشاوران هستند که تلاش های شبانه روزشان برای بهتر کردن و مساعد تر کردن اوضاع دانش آموزان همیشه نتیجه داده است مشاورانی که کنار معلمان بسیار زحمت میکشند و با همکاری و همیاری یکدیگر برای دانش اموزان زحمت میکشند.

دانش آموزان هم باید به حرف معلمان و مشاورین خود عمل کنند.

به تنهایی مشاور یا معلم داشتن اهمیتی ندارد بلکه تلاش شما هم شرط است. بهترین مشاوران و معلمان در کنکور اسان است شما را همیاری خواهند کرد.

تلاش و پشتکار

با معرفی هایی که تحت عنوان مشاور در بالا داشتیم از شما خواهشمندیم در کنار کمک های مشاور حتما خودتان هم برای موفقیت تلاش کنید. بهترین مشاورکنکور تهران کجاست؟

تلاش ما، پشتکار شما مهم ترین ویژگی های برای به حرکت درآوردن ذهن شما برای خواسته و هدفتان است.

در نظر داشته باشید که باید بدون توقف و خیلی جدی با ممارست بالا برای اهدافتان تلاش کنید، برنامه ریزی که مشاور برای شما انجام میدهد برای رسیدن به اهدافتان تعبیه شده است.

بنابراین به حرف ها و توصیه های مشاور احترام بگذارید و سعی کنید روی اهدافتان تمرکز داشته باشید.

مهم ترین کار هایی که مشاور میکند؟

  • برنامه ریزی درست در جهت برآورده ساختن آرزوی شما برای رسیدن به اهدافتان
  • ارائه دادن تجربیاتشان در قالب شیوا ترین کلمات
  • بررسی میزان تلاش شما برای بهتر شدن و سعی در جبران خطای شما با برنامه ریزی جدید تر و کاربردی تر
  • دادن برنامه به شرط میزان توانایی و میزان روحیاتتان بنا به درس خواندن
  • توجه به علایق و روحیاتتان
  • صحبت کردن درباره ی هرگونه مسایلی که برای شما جز مهم ترین سوالات است.

آیا دانش اموزان به تنهایی میتوانند برای کنکور بخوانند؟

قطعا کار نشد ندارد اما شما برای اینکه در کنکور موفق شوید وقت ندارید، وقت طلاست و باید از تجربیات دیگران برای بهتر عمل کردن و بهتر رفتار کردن استفاده نمایید. بهترین مشاورکنکور تهران کجاست؟

امکان دارد سرگم شوید یا اعتماد به نفستان پایین بیاید برای همین مشاور میتواند در هنگام شکست شما شمارا دلداری دهد و بهترین راه کار ها و روش ها را در کمترین زمان برای شما در نظر بگیرد.

نتیجه گیری:

تک رو نباشید، مغرور نباشید اصلا اشکال ندارد که چیزی را بگویید بلد نیستید و به جای آن از یک کسی که بلد است بپرسید. این چیز ها شما را پایین نمی اورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *