نکات مشاوره ای

تست زنی موفق در کنکور 1401 با برنامه ریزی اصولی

تست زنی موفق در کنکور 1401 با برنامه ریزی

تست زنی موفق در کنکور 1401 با برنامه ریزی اصولی : کنکور یکی از مهم ترین آزمون هایی است با قبول شدن در آن می توانیم در مسیر هماهنگی حرکت کنیم و آینده ی خود را تضمین کنیم.

تست زنی موفق در کنکور 1401 با برنامه ریزی اصولی : کنکور یکی از مهم ترین آزمون هایی است با قبول شدن در آن می توانیم در مسیر هماهنگی حرکت کنیم و آینده ی خود را تضمین کنیم.

باید بدانیم که لازمه ی قبولی در کنکور تنها تست زدن و مطالعه درست و پیروی کردن از حرف هی مشاوران می باشد. برای تست زدن باید با آسودگی خیال این کار را انجام دهید.

تا جایی که می توانید اضطراب را از خود دور کنید و آرام آرام برای پیروزی گام های استوار بردارید.

درس خواندن و تست زدن

برای درس خواندن استرس را از خود دور نمایید. لازم است بیان کنیم که  برای مطالعه باید تمرکز داشته باشیم.

برای شروع مطالعه شما باید ابتدا سعی کنید مفهوم را درک کنید و دریابید که از چه تکنیک هایی برای حل تست ها استفاده می شود.

باید مفهومی و تحلیلی درس بخوانید که نیاز به تمرکز بالایی در شما خواهد داشت.

در مراحل اولیه مطالعه، سعی کنید سرعت درس خواندن را افزایش دهید، وقتی از مرحله ی تمرکز به خوبی گذشتید ینی با سرعت بالاتری می توانید درس بخوانید در نتیجه زمان برای شما ذخیره می شود و می توانید کار های دیگری انجام دهید.

راهکار تست زنی دروس تخصصی کنکور 1401 چیست؟
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

بعد از درس خواندن در واقع بهتر است مرور کنید. بنابراین، به عنوان مثال، می خواهیم لغات زبان را بخوانیم،

مثلا شب اول 30  کلمه بخوانیم و شب دوم بخواهیم 30  کلمه دیگر بخوانیم، بهتر است قبل از شروع خواندن، کلمات را که خوانده بودیم را مرور کنیم و بعد از مرور به سراغ لغات جدید تر برویم.

همیشه برای هر درس بهتر است این روش را پیش بگیرید.

تست بزنیم

تست زدن خیلی مهم است باید تست زدن را در برنامه ی اصلی خود قرار دهید و با کمک کتاب های تست یا آزمون های تستی سعی کنید این مسئله را در خود تقویت سازید.

1_ با در نظر گرفتن این نکته، توصیه می شود قبل از شروع آزمایش ابتدا خود را با مفاهیم درسی آشنا کنید. تا زمانی که معنای موضوع درس و مباحث را ندانید، سوالات شما برای شما بیگانه خواهد بود.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

2_ شما می توانید انواع مختلفی از تست ها را در خانه حل کنید سوالات تستی کنکور سراسری به بخش هاس آسان و سخت و متوسط تقسیم می شود، باید در نظر داشته باشید که سوالات کنکور هم همین شکلی است.

بهتر است در خانه بشیار تمرین داشته باشید و از انواع تست ها را حل کنید تا بهتر با مفهوم کنکور آشنا شوید. در ضمن و از سوالاتی که به نظر سخت می آیند نترسید،

اگر نتوانید در زمان حال حاضر با مشکلات کنار بیایید، هرگز نمی توانید آن را حل کنید. تست زدن باعث می شود خیلی چیز ها از کنکور بفهمید.

تست زدن حتی باعث مرور درس هایی که شب گذشته خوانده بودید هم می شود. با خیال راحت سوالات پیچیده را حل کنید،

تست بزنیم1401

هر گونه سوال کنکور را سعی کنید حل کنید. اگر جواب شتباه دادید از روی پاسخ نامه سعی کنید روش تست زدن آن را بیاموزید اگر باز هم نتوانستید بیاموزید می توانید از هم کلاسی زرنگ خود را معلم خود بپرسید.در هر صورت هرچه بیشتر با سوالات آشنا باشید ، موفق تر خواهید بود.

3_ در تست زدن سعی کنید سرعت عمل خود را بالا ببرید در ابتدا شاید سخت به نظر برسد اما با تمرین در خانه می توانید این مهارت را در خود بالا ببرید، فقط کافی است ممارست داشته باشید.

یادگیری درس ریاضی با مشاوران برتر کنکور آسان است
ادامه مطلب

4_ استفاده از منابع آموزشی مناسب، از جمله بهترین DVD  های کنکور آسان است را می توانید تهیه کنید.  زیرا یکی دیگر از عوامل افزایش تسلط شما بر موضوعات و آشنایی شما با تکنیک های ارزیابی است.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

در کنکور آسان است شما می توانید روش های تست زنی و تحلیل تست و آموزش دروس را داشته باشید.

بدون صرف هزینه ی هنگفت یا وقت اضافی گذاشتن می توانید در خانه بمانید و درس بخوانید و با روش هایی که اساتید ارائه می دهند بتوانید به خوبی مطالعه کنید و تست بزنید.

مطالعه کردن با روش درست کنکوری

خواندن با صدای بلند طبقه بندی واضح اطلاعات را در ذهن دانش آموزان تضمین می کند. همچنین هنگام آماده شدن برای کنکور باید در کلاس ها شرکت کنید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

در غیر این صورت، از این روش در برنامه درسی و کتاب های درسی خود استفاده کنید.

خودت درخواست کن درسها و موضوعات مربوط به هر روز را یک روز قبل بخوانید. نکات مهمی را که در موارد دیگر ذکر نشده است متون مهم و نکات مهم را با هایلایتر برجسته کنید،

اما از برجسته سازی جمله موضوع هر پاراگراف خودداری کنید. عموماً از جمله اول هر پاراگراف که قسمت اصلی آن پاراگراف است اجتناب کنید. مهمترین نکات در سرفصل ها پاراگراف های اصلی هستند.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

پاراگراف ها متن های پررنگ (پررنگ، مورب یا غیره) و بخش های برجسته هستند. با استفاده از فرمول ها با خواندن کتاب های درسی آزمایش و تست و اجرای تمرینات آشنا خواهید شد،

اما برای حفظ آنها باید از تکنیک فاصله استفاده کنید. آنها را به روش خود حل کنید، با چند مثال بنویسید. در حین کار در مورد موضوعات و فصل های مختلف، وقت بگذارید تا این فرمول ها و معادلات را با مثال های خود مرور کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

همیشه سعی کنید بعد از یادگیری تست کنید؛ زیرا آزمون ها محتوای سر شما را تثبیت می کنند و همچنین سرعت عمل برای کنکور را افزایش می دهند.

نتیجه گیری

برای کنکور باید هدف خود را مشخص کنید و با برنامه ریزی درست پیشروی کنید؛ سعی کنید خوب دروس را بخوانید و تحلیلی تست بزنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که تست های خود را درصد گیری کنید و نقاط ضعف و نقاط قوت خود را درتست پیدا کنید.

هر هفته از خود آزمون جامع بگیرید تا بهتر بتوانید خود را بسنجید کل هفته را تمرین کنیدو در آخر هفته آزمون بگیرید. با کمک دی وی دی های یادگیری آسان روش های تست زنی را بیاموزید.

و با کمک مشاوران برنامه ریزی کنکوری داشته باشید و با تلاش مضاعف با تحلیل بیشتری درس بخوانید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *