نکات مشاوره ای

امیر مسعودی یا سامان مطلبی

امیرمسعودی یا سامان مطلبی

همانطور که اطلاع دارید؛ انتخاب درست و اصولی استاد و معلم برای دروس خاصی مثل ریاضی و فیزیک تاثیر بسزایی در موفقیت افراد در کنکور سراسری دارید؛ به همین دلیل با توجه به این مسئله که سامان مطلبی و امیر مسعودی دو استاد فوق العاده و مطرح درس ریاضی و فیزیک در آموزشگاه کنکور آسان است، هستند؛ تصمیم داریم در ادامه این مطلب یک مقایسه بین این دو استاد انجام بدهیم؛ تا شما به عنوان کسی که قرار است یکی از آن ها را برایدروس ریاضی و فیزیک تان انتخاب کنید؛ راحت تر باشید و دچار مشکل در انتخاب نشوید؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

امیرمسعودی یا سامان مطلبی

بیوگرافی امیر مسعودی

 

امیر مسعودی که یکی از مطرح ترین اساتید کنکور کشورمان هستند؛ در سال 1366 در شهر ارومیه به دنیا آمده اند و مدرک کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس خود را از دانشگاه شریف تهران دریاف کرده اند؛ ایشان بیش از 15 سال سابقه در تدرسی ریاضی فیزیک کنکور نیز دارند؛ که سابقه زیاد در کنار علم فوق العاده زیاد میتواند موفقیت شاگردان ایشان را در کنکور و آزمون های آزمایشی تضمین کند.

ویژگی های تدریس مهندس امیر مسعودی در درس فیزیک

مهندس امیر مسعودی در سه موسسه اوج یادگیری، مشاوره و آزمون و یادگیری آسان به تدرسی درس فیزیک میپردازند و به افراد می آموزند که با استفاده از تکنیک های فضایی چگونه در کم ترین زمان ممکن بیشترین نتیجه را بگیرند و خیلی سریع سوالات تستی درس فیزیک را حل کنند؛ به همین دلیل است که خیلی از دانش آموزان میتوانند از این استاد نتیجه بگیرند؛ زیرا داشتن زمان کافی در کنکور سراسری یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت است که امیر مسعودی این را به شما هدیه می دهد.

زمان درس خواندن استاندارد برای کنکور چند ماه است؟
ادامه مطلب

ویژگی های تدریس مهندس امیر مسعودی در درس ریاضی

همانطور که میدانید  ریاضی یکی از سخت ترین دروس کنکور از نظر داوطلبان کنکور هست زیرا این درس کاملا محاسباتی است و در تمام گروه های آزمایشی به جزء تجربی نیز ضریب 4 دارد.
به همین دلیل دانستن روش تست زنی اصولی و درست به شکل مبحثی برای این درس یکی از مهم ترین اصول و راه های موفقیت در کنکور سراسری است.

پس با توجه به این که مهندس امیر مسعودی در کمک ترین زمان و به صورت کاملا تکنیکی و مفهومی این درس را به دانش آموزان می آموزند و راهی برای موفقیتشان در این درس میسازند؛ میتوان از ایشان به عنوان یک راه موفقیت برای دانش آموزان در کنکور سراسری یادکرد.

بیوگرافی سامان مطلبی

سامان مطلبی، یکی دیگر از اساتید برجسته و خوب ریاضی و فیزیک کشورمان هستند که همواره به عنوان برترین مدرس کشور و  اولین اموزش دهنده ریاضی و فیزیک به شکل تکنیکی از او یاد میشود؛ مهندس سامان مطلبی در حدود 30 استان کشور به تئدریس ریاضی و فیزیک میپردازد و تنها مدرسی است که هندسه کنکور را بدون هیچگونه فرمولی به بچه ها آموزش میدهد و به عبارتی میتوان گفت ؛ ایشان مبتکر طرح و ایده آموزش و یادگیری ریاضی و فیزیک در کنکور هستند؛ که تمام نکات گفته شده باعث میشود بچه خیلی راحت تر در دو درس فوق تراز خوب کسب کنند و به موفقیت در کنکور دست پیدا کنند.

ویژگی های تدریس مهندس سامان مطلبی در درس فیزیک

سامان مطلبی نیز همانند مهندس امیر مسعودی در موسسه های اوج یادگیری، مشاوره و آزمون و یادگیری آسان به تدریس درس فیزیک کنکور به شکلی کاملا محتوایی و تکنیکی میپردازند؛ ایشان با توجه به تکنینک های خاصی که برای آموزش به کار میبندند در کم ترین زمان روش های تستی فوق العاده زیادی را به دانش اموزان می آموزند و موفقیت ان هارا بیشتر تضمین میکنند؛ خوب است بدانید ویدئو های آموزشی استاد سامان مطلبی در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم به شکل های کاملا محتوایی و مجزا برای هر سه گروه آموزشی تجربی، ریاضی و انسانی وجود دارد که هر دانش آموز میتواند بر اساس نیاز خودش آنها را خریداری کند.

قبولی کنکور با خرید انواع پکیج درسی
ادامه مطلب

ویژگی های تدریس مهندس سامان مطلبی در درس ریاضی

همانطور که در قسمت قبل هم به این نکته اشاره کردیم؛ درس ریاضی یکی از سخت ترین و محاسباتی ترین دروس کنکور هست؛ که کسب تراز و درصد بالا در این درس توانایی، دانش و مهارت بالایی را می طلبد؛ که ویدئو های اموزشی استاد سامان مطلبی میتواند تمام دانشس، مهارت و توانایی مورد نیاز شما را در این درس ها به شما هدیه دهد؛ ایشان به ارائه تمام دروس به شکلی کاملا محتوایی، تکنیکی و پله پله میپردازد و شما را تا پله موفقیت همراه می کند.

خوب است بدانید؛ استاد سامان مطلبی 4 نوع ویدئو آموزشی تولید میکنند که در هرکدام یک پله از مکوفقیت را به همراه بچه های طی میکنند؛ این ویدئو ها شامل میدئو های آموزشی، تکنیک های تست زنی، ویدئو های جمع بندی و ویدئو های خلاقیت خواهد بود.

در پایان خوب است بدانید؛ با توجه به این مسئله که استاد سامان مطلبی دوست دارند همه بچه های سخت کوش و پر تلاش موفق شوند و خود را مختص به  قشر، دسته یا گروه خاصی نمی دانند؛ هیچ گونه کلاس خصوصی برگزار نمیکنند و تنها راهی که شما میتوانید به وسیله آن با این استاد ارتباط برقرار کنید؛ ویدئو های اموزشی ایشان است.

مقایسه نهایی

در قسمت های فوق تلاش کردیم؛ به شکل جامع و کامل به بررسی هر کدام از این اساتید مطرح در حوزه ریاضی و فیزیک کنکور به صورت جداگانه بپردازیم و شما را با هرکدام از آن ها آشنا کنیم؛ اما در این قسمت تصمیم داریم با جمع بندی مطالب قبلی یک مقایسه نهاییی انجام دهیم؛ تا تصمیم گیری شما را آسان تر سازیم.

منابع ریاضی1401 یادگیری آسان
ادامه مطلب

یه عنوان مقایسه نهایی میان این دو استاد ارجمند باید بگوییم؛ تدریس استاد سامان مطلبی به دلیل محتوایی بودن و وجود تکنیک های کارا در آن میتواند برای حل بسیاری از سوالات به یاری افراد بیاید و دانش اموزان را در فهم بیشتر سوال بیشتر کمک کند؛ اما در تدریس استاد امیر مسعودی دانش اموزان تکنیک های تستی را بیشتر می اموزند و میتوانند سوالات را سریع تر حل کنند اما در ارتباط با فهم آن مبحث به اندازه دانش اموزان سامان مطلبی توانا نخواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *