نکات مشاوره ای

برنامه ریزی مطالعه برای کنکور سال آینده

برنامه ریزی مطالعه برای کنکور سال آینده

برنامه ریزی مطالعه برای کنکور سال آینده : کنکور یکی از مهم ترین آزمون های دانش آموزان برای رفتن به دانشگاه است. شاید فکر می کنید به علت تستی بودن سوالات کنکور می توان به خوبی آن را با یک بار درس خواندن یاد گرفت و تست زد.

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

اما این فکر کاملا اشتبا است. کنکور هر سال سخت تر می شود و سوالاتش مفهومی تر می شود هیچوقت نمی توان در 4 ماه یا 3 ماه درس خواندن بهترین رتبه ی کنکور شد. آزمون کنکور به دانش آموزان یاد می دهد اگر شکست خوردند شکست را بپذیرند و دوباره سعی کنند.

کنکور به شما می آموزد که با برنامه ریزی و هدف گذاری می توانید به خوبی موفق شوید. کنکور به شما می آموزد که  باید در وقت خود صرفه جویی کنید. بنابراین برای اینکه بتوانید فرد موفقی در کنکور باشید باید با برنامه ریزی درست به سمت اهداف خودتان بروید و سعی کند.

اگر می خواهید در کنکور بهترین رتبه را داشته باشید با ثبت نام در یاد گیری آسان و تهیه ی دی وی دی های آموزشی اساتید یادگیری آسان می توانید به خوبی در کنکور به موفقیت های بالایی برسید.

در یادگیری آسان با وجود مشاوران می توانید در یابید که چقدر کار در یادگیری آسان از روی خیرخواهی بوده است. تا دانش آموزان در سایه ی مشاور خود بتوانند به خوبی برنامه ریزی کنکوری انجام دهند. با یادگیری آسان همراه باشید.

اساتید اوج یادگیری
ادامه مطلب

دانش آموزان سال دهمی

توصیه ایی که به دانش اموزان سال دهمی داریم این است که حتما به مسائل کنکور خود توجه کنند. اگر هدف دارند و می خوهند برای درس خواندن پیش قدم شوند بسیار زمان مناسبی است.

دانش آموزان سال دهمی در قدم اول به آن ها توصیه می شود که تصمیم بگیرند در کدام دانشگاه و در کدام رشته می خواهند درس بخوانند. بعد می توانند با کمک مشاورین یادگیری آسان و موسسه ی کنکور آسان است برای کنکور سال آینده ی خود برنامه ریزی داشته باشند.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

کنکور 1401

از کنکور سال های 1390 تا 1400 در لپ تاپ یا موبایل خود دانلود کنید و نگه دارید و در آخر سال زمانی که یک الی دوماه به کنکور مانده است بهترین وقت است که هر روز کنکور این سال ها را از خود آزمون بگیرید.

بهترین دوره برای شما می شود و شمامی توانید با کمک این ها با سوالات کنکور آشنا شوید. البته نکته ایی که بسیار مهم است این است که حتما در طول سال از کتاب های تستی را خریداری کنید که سوالات کنکور هر سال هم در آن گنجانده شده باشد تا شما در طول سال هم بتوانید با سوالات کنکور آشنا شوید.

کنکور سخت نیست تنها کمی خلاقیت می خواهد و پشتکار تا بتوانید سعی خودتان را کنید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

یادگیری آسان

تنها شما با برنامه ریزی خودتان قطعا نمی توانید در کنکور به این سختی جان سالم به در ببرید. باید توجه کنید که نیاز به مشاور و یک راهنما در کنار خود داشته باشید.

موسسه ی کنکور آسان است با دست کم 30 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی کنکور و سوالات کنکوری توانسته است به دانش اموزان بسیاری کمک کند تا بتوانند در درس خود موفق باشند.

برای کنکور بهتر است برنامه ریزی لازم را داشته باشید و با کمک دی وی دی های آموزشی یادگیری آسان روش های خوب مطالعه کردن و تست زدن را بیاموزید.

روش صحیح مطالعه کردن

روش صحیح یادگیری مستلزم ابزارها و عواملی است که برای یادگیری نیاز دارید. خواندن یکی از سخت ترین کارهای دنیا برای بسیاری از دانش آموزان است. دلیل این امر ممکن است عدم آگاهی شما از روش های مطالعه صحیح و اصولی باشد.

قبولی در کنکور تجربی چگونه میسر می شود؟
ادامه مطلب

در واقع، مطالعه هنری است که پیچیدگی های خاص خود را دارد، این پیچیدگی ها شاید باعث شود تا موفقیت اجتناب ناپذیر شود.بسیاری از دانش آموزان از ابتدا به دنبال روش های صحیح مطالعه و یادگیری آسان بوده اند.

شما چند مهارت را باید در خود تقویت کنید. مهارت نوشتن، مهارت خوب گوش دادن مهارت خلاصه نویسی کردن، مهارت پرسیدن. تست زدن

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

1_ شنیدن

شما کلمات و صداها را می شنوید، اما این بدان معنا نیست که آنها را درک کرده اید. اگر می خواهید گوش دهید، موضوع متفاوت است. هرچه بیشتر گوش دهید، موضوع را بهتر درک می کنید. این عامل بسیاری از مشکلات ارتباطی و یادگیری است.

2_ یاد داشت کردن

یادداشت برداری مهارتی است که به درک بهتر مطالب و دانش کامل کمک می کند تا بهتر مطالب برای شما تفهیم شود.

3_خلاصه نویسی

خلاصه به معنی مرور مطالبی است که خوانده شده است. در واقع، این نکات کلیدی را در زبان شما بازنویسی می کند. یک خلاصه نه تنها باید شامل نکات اصلی می باشد، بلکه روابط بین نکات اصلی را نیز بیان کند. یعنی بین جملات ارتباط منطقی وجود دارد و به خود زبان شما نوشته شده است.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

4_ پرسش گری

سوالات شما دقت، ظرافت و توانایی یادگیری شما را نشان می دهد. از پرسیدن سوال و پرسیدن به موقع نترسید. در این زمینه، خواندن درس پرسش و پاسخ می تواند مفید باشد.

5_ تست زدن

تست زدن برای شمایی که پشت کنکوری هستید بسیار می تواند مهم و ضروری باشد به گونه ایی که شما با مهارت تست زنی می توانید صرفه جویی در زمان و آشنایی با سوالات و سرعت عمل و دقت را بیاموزید.

تست زدن دروس اختصاصی بهتر است بعد از درس خواندن انجام گیرد و تست زدن دروس عمومی بهتر است 24 ساعت بعد از درس خواندن انجام  گیرد تا بتوانید به خوبی حریف سوالات تستی شوید و همه چیز را به خوبی به خاطر خود بیاورید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

 روش صحیح تست زنی:

تست زنی گاهی به صورت آموزشی است دانش آموز در این تست ها می خواهند خودشان را بسنجند. گاهی تست زنی به صورت جمع بندی است مثلا 3 ماه درس خواندید حالا می خواهید از خود آزمون بگیرید.

نتیجه گیری

هیچوقت برای شروع دیر نیست شما می توانید برای کنکور خود وقت بگذارید و با برنامه ریزی و طمانیه درس خود را بخوانید و با کمک مشاورین  و اساتید یادگیری آسان می توانید روش های صحیح مطالعه وتست زنی را بیاموزید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *