نکات مشاوره ای

از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟ دانش آموزان یازدهمی که بعد از به پایان رساندن سال تحصیلی حالا به فکر کنکور می افتند. برخی دانش آموزان هم از سال دهم بر کنکور سرمایه گذاری میکنند.  از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای قبولی با انتشارات گیلناادامه مطلب
اوج یادگیری دینی با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای انتخاب رشته ی صحیح با مشاوران برترادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نحوه مطالعه صحیح جهت تست زنی چگونه باشد؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای الفای ذهنی استاد احمدیادامه مطلب

 

اما چیزی که بسیار مهم است و باید به آن توجه کرد این است که باید ظرفیت ها و میزان توانایی خود را در نظر داشته باشید زیرا هرکسی نمی تواند بیش از یک سال بر کنکور سرمایه گذاری کنند.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

برخی دانش آموزان زود خسته می شوند و دیگر نمی توانند درس بخوانند البته طبیعی است زیرا هر کاری اصول خودش را دارد باید همه چیز بر اساس برنامه ریزی درست باشد و باید با اهدافی درست پیشروی کرد، زیرا درس خواندن زیاد و وقت صرف کردن زیادی برای دانش آموزانی که ظرفیت بالایی ندارند و زود خسته می شوند باعث عقب افتادن آن ها می شود. توصیه ی ما این است که حتما باید خودتان را بشناسید.

بدانید که میتوانید مثلا از سال یازدهم یا دهم درس بخوانید برای کنکور یا نه؟ یا آیا می توانید روزی 12 ساعت درس بخوانید. دانش آموز با دانش آموز فرق دارد، برخی از سال دهم شروع میکنند برخی روزی 12 ساعت درس مبخوانند. از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، شما توانایی های خودتان را دارید، باید بر توانایی های خود اکتفا کنید. با یادگیری آسان همراه باشید تا بیشتر درباره ی کنکور 1401 اطلاعات کسب کنید و بدانید از چه تایمی باید درس خواندن را شروع کنید. البته منظور ما درس خواندن درست و خوب است.

تعداد سوالات کنکور 1402
ادامه مطلب

برنامه ریزی در تابستان

قبل از شروع سال تحصیلی برای سال دوازدهم شما، تابستان می تواند تایم خوبی برای شما باشد مخصوصا شمایی که می خواهید برای اولین بار درس بخوانید،

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین.از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

زیرا در این بازده زمانی شما متوجه ی توانایی های خود می شوید، و علاوه برآن بیشتر با تست و روش های درس خواندن آشنا می شوید. پس این تایم برای شما می تواند این خوبی ها را داشته باشد تا درجا نزنید.

مثلا اگر شما برای اولین می خواهید برای کنکور درس بخوانید و از مهر شروع به درس خواندن کنید، چون بار اولتان است و نمی دانید چگونه باید درس بخوانید و تست بزنید تقریبا نیمی از وقتتان را از دست می دهید تا متوجه ی سوالات و سختی های کنکور می شوید و بعد از آن درگیر امتحانات دی می شوید و بهمن و اسفند هم اکثر دانش آموزان خسته می شوند و حال و هوای عید دارند در عید هم شاید خیلی کم درس بخوانند.

برنامه ریزی دقیق

ماه اردیبهشت و خرداد باید ماه مرور شما باشد در صورتی که خیلی از دانش آموزان تازه دارند درس می خوانند یا سردرگم هستند. بنابراین توصیه ی ما این است که از تابستان با برنامه ریزی درست شروع کنید نه خیلی برنامه ریزی سخت داشته باشید نه خیلی برنامه ریزی آسان، بنابراین زمان مثل باد میگذرد و شما باید بنیه و توانایی های خودتان را بهتر بشناسید تا بتوانید در تایم مناسب درس بخوانید در تایم مناسب استراحت کنید و به تفریح هم برسید.

خیلی از دانش آموزان میگوید تابستان باید وقت تفریح ما باشد، درست هم میگوید، اما توصیه ی ما این است حداقل روزی 6 ساعت مفید در تابستان درس بخوانید و تست کار کنید،

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

در کنار درس می توانید تفریح هم داشته باشید. اکثر مشاوران دانش آموزان را تشویق میکنند یک رشته ی ورزشی را کنار درس کنکور خود دنبال کنند تا انرژی بیشتری برای درس داشته باشند و روحیه ی خود را حفظ کنند. کلاس های دوازدهم ، نهم تا دهم و دهم تا یازدهم نیز باید تمام تلاش خود را برای تابستان انجام دهند تا چیزی را از دست ندهند و بهترین نتیجه را بگیرند.

مطالعه صحیح دروس عمومی در کنکور 1401
ادامه مطلب

توانایی دانش آموزان

ابتدا اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را تعیین کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید. از افکار منفی در مورد خود بپرهیزید و به توانایی های خود اعتقاد داشته باشید. از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

از استرس، اضطراب و هر آنچه مانع شروع کار شما می شود خودداری کنید و یاد بگیرید چگونه با آن کنار بیایید. افکار مثبت را در خود تقویت کنید و به  تمام اهداف خود جامع عمل بپوشانید.

هر دانش آموزی میزان علایق و استعداد خاص خودش را در هر درس دارد اگر درسی را یادنگرفتید فکر نکنید که ناتوان هستید بلکه شما در آن درس استعداد ندارید.

استعدا های خود را رشد دهید و به فکر خواسته های خود باشید. خودتان را با کسی مقایسه نکنید زیرا توانایی های شما در شماست که استعداد و خلاقیت مختص خودتان را می سازد. پس از همین حالا با تکیه برتوانایی های خود شروع کنید.

کنکور 1401 یادگیری آسان

بهترین طرح ها را برای کنکوری بهتر با کمک مشاورین و معلمین برتر یادگیری آسان می توانید داشته باشید و بهترین روش های تست زنی و آموزشی را بیاموزید،

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین.از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

کنکور 1401 هم مانند دیگر کنکور هایی که در سال های گذشته برگزار شدند نیاز به ممارست بالا در یادگیری و شیوه های مناسب در تست زنی دارد که باید وقتتان را به خوبی مدیریت کنید و مدیریت زمان در تست زنی را بیاموزید تا زمان کم نیاورید می توانید از همین حالا این تمرین را داشته باشید فکر کنید که می خواهید در مسابقه ایی شرکت کنید،

آیا خودتان را برای برنده شدن آماده نمیکنید؟ یا تمرین های خاص آن را انجام نمیدهید؟ در کنکور باید تست زنی و مدیریت زمان را در خود تقویت کنید و با تمرین فراوان بتوانید در زمان مناسب تست ها را درست حل کنید. از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

نتیجه گیری

کنکور شاید سخت به نظر بیاید اما با تمرین شما و کمک یادگیری آسان می توانید در آن موفق شوید. قبل از کنکور باید با خود روراست باشید و بدانید چه میخواهید مثلا در چه رشته ایی میخواهید تحصیل کنید؟ بنابه همان میزان باید تلاش کنید تا بتوانید در کنکور موفق شوید.

مثلا اگر میخواهید رشته ی رواشناسی دانشگاه دولتی بروید باید رتبه ایی زیر 5000 بیاورید مثلا 3000 یا 4000 وقتی مشاور این را به شما میگوید شما نباید برای 4000 خودتان را آماده کنید بلکه باید برای 500 بخوانید تا بتوانید مثلا رتبه ی 1500 را بیاورید. کنکور را دست کم نگیرید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *