نکات مشاوره ای

کنکور 1401 برنامه ریزی اساتید برتر

کنکور 1401 برنامه ریزی اساتید برتر

کنکور 1401 برنامه ریزی اساتید برتر : خیلی از دانش آموزان برای کنکور نگران هستند تا حدی این نگرانی به جا می باشد اما در برخی موارد هم نمی تواند به جا باشد، زیرا شما باید در نظر داشته باشید برای موفق شدن باید روش های درست تستی و درس خواندن و مطالعه را بیاموزید،

 

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

حالا از کجا می توانیم این را بیاموزیم؟ با کمک اساتید برتر می توانید در سال 1401 کنکور را شکست دهید و با موفقیت تمام به مسیر خویش ادامه دهید. برای برنامه ریزی باید روش های درستی را بیاموزید و رعایت کنید. در ادامه با یادگیری آسان همراه باشید تا بتوانید بهتر روش های درست برنامه ریزی را از اساتید برتر بیاموزید.

1_ توانایی ها

استعداد و توانایی هر دانش آموز با یک دیگر متفاوت است هر دانش آموز در زمینه ایی هوش و استعداد دارد بنابراین باید این را درنظر گرفت؛

اما کنکور آش کشک خاله است در هر صورت باید خود را در دروس تقویت کنید و با کمی تمرین کردن شما هم می توانید اما برنامه ریزی درسی باید مطابق توانایی شما باشد در واقع باید قول بدهید که حتما درس می خوانید و مانند همان که در برنامه ریزی شما نوشته شده است رعایت می کنید.

موسسه برتر کنکور
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

2_ استراحت

برای موفقیت در کنکور 1401 برنامه ریزی اساتید برتر را دنبال کنید تا بهتر به موفقیت برسید. بین دروس عمومی و اختصاصی باید تایم استراحت بگذارید، بسیاری از روانشناسان بر این باورند که هر 45 دقیقه درس خواندن 15 دقیقه باید استراحت کرد،

شما اگر دانش آموزی هستید که به درس خواندن علاقه دارد می توانید مثلا 1ساعت و نیم هم درس بخوانید اما اگر بنیه ی کافی برای درس خواندن ندارید ایرادی ندارد.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

می توانید تایم استراحت برای خود در نظر بگیرید چیزی بخورید یا موزیک گوش دهید. موسیقی فکر را باز می کند و بسیار تاثیرات مثبتی بر مغز و بدن دارد. برای خوردن هم سعی کنید چیز هایی بخورید که تقویتی است.

3­_ خواب

روزی 8 ساعت خوابیدن برای بدن ضروری است نمی توانید این را نادیده بگیرید زیرا بسیار مهم است تا بتواند بدن را ریکاوری کند،

شما باید ساعت 12 شب به رخت و خواب بروید و بخوابید بدون وجود هیچ موبایل یا لپ تاپی و بعد ساعت 8 صبح بیدار شوید در نظر داشته باشید این روند را اگر تکرار کنید در بدن شما تاثیراتی خوبی می گذارد می توانید در بلند مدت ببینید.کنکور 1401 را با برنامه ریزی اساتید برتر بگذرانید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

4_تست

کنکور 1401 با برنامه ریزی اساتید برتر می تواند برای شما بسیار کاربردی و حیاتی باشد به توصیه ی اساتید برترتست زدن یکی از مهم ترین کار ها برای کنکور است حتی از درس خواندن هم واجب تر! البته اگر درس نخوانید تست هم نمی توانید بزنید…!

پس در نظر داشته باشید باید در برنامه ریزی خود حتما تست زدن را جای گزاری کنید زیرا تست زدن بسیار مهم است و حیاتی اگر نتوانید تست بزنید باعث می شوید با سر به چاه بروید و آنچه را که یادگرفته بودید را فراموش می کنید.

تست باعث می شود شما همه چیز را به ذهن بسپارید و سرعت عمل خود را بالا ببرید و برای موفق شدن در کنکور شما را چند پله به جلو می اندازد برای تست از کتاب های تست جامع و تست کنکوری استفاده کنید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

دروس عمومی:

کنکور 1401برنامه ریزی اساتید برتر یکی بهترین و مهم ترین راه های موثر برای درس خواندن شما محسوب می شود تا بهترین روش های آموزشی را روی درس خود پیاده سازی کنید دروس عمومی را خوب بخوانید زیرا ضریب 3 دارند و می توانید خود را جلو تر ببینید؛

بهترین کتب تست زنی دروس پزشکی کدام اند؟
ادامه مطلب

دروس عمومی شاید خواندنش خسته کننده به نظر برسد اما یادتان باشد که در عین کسالت آور بودن  گاهی می توانند شیرین هم باشند. پس با دروس عمومی دوست باشید و بین دروس اختصاصی آن ها را بگنجانید حتی اگر حس کردید خیلی خسته کننده هستند،

شما نباید از اهمیت مطالعه این دروس در زمان نزدیک کنکورغافل باشید زیرا که دروس عمومی می توانند بسیار نمره آور باشند. تست زدن یادتان نرود! تست زدن یکی از مهم ترین راهکار ها برای یادگیری است.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

شما تست می زنید تا بیشتر بیاموزید و سرعت عمل خود را بالا ببرید. مخصوصا تست های زمان دار. بررسی آزمون‌های زمان دار برای دروس عمومی سرعت عمل شما را افزایش می‌دهد و باعث افزایش دقت شما در مواجهه با تست های دروس عمومی در کنکور سراسری می‌شود.

کنترل زمان یا مدیریت زمان خودش در کنکور خودش یه آپشن به حساب میاید و شما را به جلو می اندازد. برنامه ریزی کنکور با اساتید برتر می تواند شما را چند پله جلوتر بیاندازد زیرا با برنامه ریزی ریتم بهتری به درس هایتان می دهید و برایتان کار ساز است.

دروس اختصاصی

دروس اختصاصی در رشته ی انسانی ریاضی و تجربی با یکدیگر فرق دارد باید در نظر داشته باشید که این دروس بسیار مهم تر از دروس عمومی است البته این به آن معنا نیست که دروس عمومی را حذف کنید.

هر دو مهم هستند اما در کنار هم مهم هستند باید روزی 5 الی 6 ساعت به درس خواندن این دروس بپردازید و بدانید هر درس را در چه زمانی و چند ساعت آن را بخوانید اگر این را نمی دانید می توانید با کمک برنامه ریزی اساتید برتر به این مهم دست یابید انقدر که موضوع برنامه ریزی در کنکور مهم است که خود کنکور مهم نیست،

کنکور هم هر روز سخت تر می شود و بسیار دانش آموزان ترس و استرس دارند بنابراین شما نیاز به یک مشاوری دارید تا حرکتی تکان دهنده در زندگی شماایجاد کند و آن حرکت توسط اساتید برتر انجام می گیرد. شما در کنکور 1401 موفق خواهید بود اگر بخواهید فقط کافی است که حرف های مشاور خودرا گوش دهید و تست برنید برای تست ها هم از تست هایی استفاده کنید که تست های مشابه کنکور هستند.

نتیجه گیری

برنامه ریزی از راه های موفقیت شما برای رسیدن به هدف است اما سوال این است چه کسی کمک کننده است؟ کنکور 1401 برنامه ریزی اساتید برتر می تواند به نفع همه ی دانش آموزان باشد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *