نکات مشاوره ای

خرید حضوری و غیر حضوری پکیج دروس عمومی اوج یادگیری

خرید حضوری و غیر حضوری پکیج دروس عمومی اوج یادگیری

خرید حضوری و غیر حضوری پکیج دروس عمومی اوج یادگیری چگونه است؟ شاید برای دانش آموزان عزیز سوال پیش بیاید که چگونه پکیج دروس را خریداری کنم، اما شما میتوانید این کار به راحتی در صفحات مجازی به صورت اینترنتی خریداری کنید.

چرا باید برای دروس عمومی هزینه کنم؟

دروس عمومی  بسیار در کنکور مهم هستند حتی اگر بتوانید در کنکور تمامی دروس عمومی را بالای 80 درصد بزنید و یک یا دو درس اختصاصی را بالای 50 درصد بزنید رتبه ی بسیار خوبی را کسب میکنید البته این توضیح مختصری که دادم بیشتر در رشته ی ریاضی و انسانی جواب میدهد، بچه های رشته ی تجربی کمی بیشتر باید درس بخوانند.

همانطور که گفته شد دروس عمومی بسیار مهم هستند که متاسفانه عده ای از دانش آموزان اینگونه فکر نمیکنند، دروس عمومی از اهمیت بالایی بر خوردار هستند و شما با پاسخگویی درست و خواندن مفید این دروس می توانید نتیجه کنکور خود را ببینید.

دروس عمومی نسبت به دروس تخصصی پیچیدگی کمتری دارند و آسان تر هستند.

برخی از دانش آموزان در ایام کنکور دروس عمومی را کنار می گذارند و تمام وقتشان را به مطالعه دروس تخصصی میپردازند و در ماه های پایانی ایام کنکور شروع به مطالعه دروس عمومی می کنند. دروس عمومی از نظر خواندن بسیار شیرین و قابل فهم هستند اما در کنکور سوالات عمومی کمی پیچیده تر و سخت تر می باشند.

پس باید وقت خاصی را به آن برای خواندن و تست زدن اختصاص دهید. شما باید دروس عمومی را کم کم و به مرور یاد بگیرید. زیرا دروس عمومی باید در حافظه ی بلند مدت شما جای بگیرند پس نیاز دارید بیشتر تکرار کنید حتی بیشتر از دروس اختصاصی. ما در این مقاله شیوه مطالعه تمامی دروس عمومی را به کمک مشاوران اوج یادگیری برایتان توضیح داده ایم.

درس عربی با اوج یادگیری

ابتدا به سراغ درس عربی می رویم. درسی شیرین و بسیار نمره آور در کنکور. شما با خواندن حتی لغات و ترجمه در کنکور میتوانید رتبه ی خوبی را کسب نمایید.

عربی در کنکور ضریب 2 را دارد و 17 درس هست که از آن ها در عربی سوال می آید. 80درصد سوالات کنکور عربی از بخش قواعد است و 20 درصد دیگر از بخش های لغات و ترجمه است.

در کنکور سوالات عربی 25 سوال است. لازم به ذکر است ابتدا لغات عربی را با دقت بخوانید و به زمان آن ها مانند مضارع، ماضی، مستقبل، ماضی بعید و … بودنشان توجه کافی داشته باشید.

نکته ی بعدی قواعد است، برای قواعدی که می خوانید مثال بزنید و تمرینات زیادی به شکل های مختلف انجام دهید تا کامل آن ها را کامل درک کنید.

همچنین یک روز بعد از خواندن درس عربی باید تست آن را هم کار کنید نکته ی سوم ترجمه است. بخش ترجمه مهم ترین بخش در عربی است. بخش ترجمعه در کنکور دارای 8 سوال است.

شغل های رشته ریاضی و فیزیک
ادامه مطلب

یعنی اگر به آن ها به درستی پاسخ دهید میتوانید به خوبی در کنکور موفق شوید یا درصد مناسبی را به دست آورید. زیرا برخی از دانش آموزان در درس عربی ضعیف هستند و یا در یادگیری آن تنبلی میکنند بنابراین خواندن لغت و ترجمه هم به دانش آموزان میتواند کمک شایانی را در کنکور ارزانی دارد.

همچنین برای پاسخگویی به بخش ترجمه باید روی قواعد و معنی تسلط زیادی داشته باشید. برای بخش ترجمه خوب است که از تست های کنکور سال های گذشته استفاده کنید.

درس زبان انگلیسی با اوج یادگیری

سپس نوبت به درس زبان می رسد. کسانی که در این درس سر رشته ای ندارند باید مطالعه بیشتری انجام دهند. خواندن زبان هم بسیار شیرین و لذت بخش است همیشه میگویند که زبان انگلیسی راحت ترین زبان دنیا است که همگیقادر به یادگیری آن هستند.

پس دانش آموزان عزیز نگران نباشید زیرا با کمی تکرار و تمرین و خواندن آن میتوانید شما هم میتوانید در کنکور رتبه ی مناسبی را به دست بیاورید. پس برای چگونگی خوانش آن با ما همراه باشید تا نکات لازم را به شما یادآور شویم.

نکته ی اول اینکه زبان انگلیسی هم مانند درس عربی می باشد یعنی ابتدا لغات و سپس قواعد را مطالعه کنید.
هنگام یاد گیری لغات، متضاد و مترادف های لغات را نیز یاد بگیرید.در زبان انگلیسی اگر یک حرف از یک کلمه جا به جا شود معنی دیگری پیدا می کند پس به ساختار کلمات دقت کافی داشته باشید.

ریدینگ های کتابتان را بخوانید تا بتوانید در زمان کم به سوالات ریدینگ کنکور پاسخ دهید و بر روی این بخش تسلط پیدا کنید.

درس دینی با اوج یادگیری

درس دینی هم مانند دروسی که نام بردیم بسیار مهم و نمره آور در کنکور است شما میتوانید با خواندن دینی در کنکور درصد خوبی را به خود اختصاص دهید. در آزمون سراسری کنکور 25 سوال به درس دین و زندگی اختصاص یافته است و مدت زمان پاسخگویی شما به این درس 25 دقیقه می باشد.

و به هیچ وجه مطالعه این درس را به ماه های پایانی واگذار نکنید زیرا در این صورت نتیجه ای از مطالعه خود نمی گیرید و همچنین انبار کردن دروس عمومی به ضرر خود شما خواهد بود بیشتر سردرگم میشوید و نمیدانید کدام یک کتاب را بخوانید ماه های اخر وقت درس خواندن نیست وقت مرور و دوره کردن و تست زدن است پس چنین دروس مهمی را به ماه های آخر واگذار نکنید چرا که تمامی زحماتی که کشیدید متاسفانه به باد میرود.

ابتدا یک بار درس مورد نظر خود را رو خوانی کنید. بعد از رو خوانی آیات و روایات را با دقت بیشتری بخوانید و خوب است که ابتدا خودتان آن را معنی کنید و سپس معنی آن را از روی کتاب بخوانید.

هنگام مطالعه اگر به نکات مهمی بر خوردید آن را در گوشه کتاب خود بنویسید و یا آن را هایلایت کنید تا توجه شما را جلب کنند. همچنین با نوشتن مطالب بهتر در ذهنتان می مانند. خرید حضوری و غیر حضوری پکیج دروس عمومی اوج یادگیری

قبولی در کنکور با کنکور آسان است
ادامه مطلب

درس ادبیات فارسی با اوج یادگیری

درس ادبیات فارسی بسیار شیرین و خواندن آن لذت بخش است همچنین این دروس گاهی حواندنش بین دروس خسته کننده ی اختصاصی میتواند بسیار لذت بخش باشد همچنین درس ادبیات از بخش زیادی برخوردار است تمامی کتاب پر از نکته است و باید همه ی موضوعات را بخوانید و توجه کنید درس ادبیات بسیار در کنکور مهم است و همچنین در روز کنکور باید بتوانید زمان خود را کنترل کنید تا به بقیه ی سوالات هم بتوانید جواب بدهید خوب است.

همیشه بعد از خواندن دروس عمومی 24 ساعت بعد تست آن درس را هم کار کنید و یادبگیرید چگونه زمان خود را مدیریت کنید.  درس ادبیات فارسی در کنکور به 6 بخش تاریخ ادبیات، املا، آرایه های ادبی، قرابت معنایی، زبان فارسی و معنی تقسیم می شود.

بخش تاریخ ادبیات 3 سوال، بخش املا 2 سوال، بخش آرایه های ادبی 3 سوال، بخش قرابت معنایی 9 سوال، بخش زبان فارسی 5 سوال و در آخر بخش معنی 3 سوال دارد.
یکی از راه های مهم یاد گیری درس ادبیات این است که مطالب را به صورت جدا گانه بخوانید و دو یا چند بخش را همراه با هم نخوانید زیرا ذهتان تان درگیر یک موضوع می شود.

و باعث خستگی ذهنتان میشود اما می توانید مباحثی مانند املا و یا معنی را با هم مطالعه کنید.هر مبحثی را که می خوانید، یادتان باشد که حتما آن را خلاصه نویسی کنید.

برای مثال بعد از خواندن آرایه ها خلاصه ای از آن را برای خود بیان کنید و یا آن را بنویسید. تمامی مطالبی که می خوانید را، بعد مدتی مرور کنید. این درس زمان زیادی را از شما نمی گیرد پس نگران زمان نباشید.

نتیجه گیری

به شما گفته شد چقدر دروس عمومی مهم هستند پس باید برای آن هزینه کنید ووقت خود را برای خواندن آن بگذارید. احتمال زیاد والدین بسیار نگران فرزندان خود هستند زیرا که کنکور شرایط خاص خودش را دارد و باید برای اینکه فرزندمان بتواند به هدفش برسد باید در بسیاری از شرایط با او همراه و همیار بود به طور مثال در برنامه های مسافرتمان یا دورهمی ها مهمانی و… کمتر برویم و شرایط خانه را محیطی آرام برای فرزند خود قرار دهیم تا فرزند عزیزمان بتواند با خیال راحت در کنکور شرکت کند.

همچنین درباره برنامه ی اوج یادگیری باید بگوییم که برنامه اوج یاد گیری یک برنامه آموزشی تلوزیونی است که زیر نظر انتشارات گیلنا در حال فعالیت است. برنامه اوج یاد گیری یکی از بهتربن برنامه های آموزشی است که تدریسات خود را در قالب فیلم آموزشی ارائه می دهد. خرید حضوری و غیر حضوری پکیج دروس عمومی اوج یادگیری

شما می توانید این ویدئو ها را از شبکه دو سیما به صورت زنده از ساعت 17:19 تا 17:49 تماشا کنید. علاوه بر مشاهده فیلم های اموزشی در تلوزیون، شما می توانید پکیج آموزشی این برنامه را تهیه کنید.

جمع بندی

این پکیج شامل فیلم های آموزشی، جزوه درسی و تعدادی تست می باشد. همچنین مشاوران این برنامه به سوالات داوطلبان خود پاسخ می دهند و آن ها را با شیوه تست زنی، چگونگی سوالات کنکور، روش پاسخ دادن به سوالات در جلسه کنکور و… آشنا می کند.

این فیلم های آموزشی با تدریس بهترین استادان مثل استاد عارف ربیعیان، استاد حسین احمدی ، استاد امیر مسعودی و … ضبط شده است و در اختیار داوطلبان اوج یاد گیری قرار گرفته است.

اگر می خواهید از خدمات این برنامه بهره مند شوید هر چه سریعتر با این موسسات ارتباط بگیرید. برای اینکه خیال والدین دانش اموزان راحت شود باید بگویم که حدود 3 میلیون نفر از داوطلبان کنکور از طریق انتشارات گیلنا و موسسات و برنامه هایش جزو رتبه برتران کنکور سراسری شده اند پس نگران فرزندان خود نباشید.
تلفن:09121968536_02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *