نکات مشاوره ای

پکیج کامل آموزش تست زنی دروس عمومی و تخصصی با اوج یادگیری

تست زنی دروس عمومی و تخصصی با اوج یادگیری

پکیج کامل آموزش تست زنی دروس عمومی و تخصصی با اوج یادگیری …با تهیه ی پکیج کامل آموزش تست زنی دروس عمومی و تخصصی میتوانید چند پله خود را از رقیبان خود جلو ببینید.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نحوه و بهترین روش های تقویت ذهن برای کنکور ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای کنکور آسان است یا حرف آخرادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای قبولی در کنکور 1401 با تمرین تست زنیادامه مطلب
تایم استاندارد تست زنی دروس باید چگونه باشد؟
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تقویت حافظه با کنکور آسان استادامه مطلب

 

همانطور که میدانید تست زدن دروس عمومی با تست زدن دروس تخصصی بسیار فرق دارد. بنابراین باید برای حل کردن تست ها چاره ایی بیاندیشید.

دانش آموزان عزیز و مهربان باتوجه به شرایط کرونا و تحصیلی در مملک به اندازه ی کافی برای درس عقب افتاده ایم و میدانیم هیچ چیزی جای تدریس تخصصی را نمیگیرد باید برای حل این مشکل چاره ایی بیاندیشیم.

تکنیک حل تست ها را میتوانید از اوج یادگیری یادبگیرید، فقط کافی است کمی در سایت ما ملاحضه ایی داشته باشید. و با اصول و شیوه ی تست زنی آشنایی کامل پیدا کنید.

شیوه تست زنی دروس عمومی

در شیوه ی تست زنی عمومی ما به نکاتی میپردازیم که میتواند برای شما مهم باشد. از جمله ی این نکات شیوه ی صحیح درس خواندن است.

درس خواندن ربطی مستقیم با تست دارد. بنابراین باید شیوه ی مطالعه برای تست را بدانید. ابتدا دربارع ی اصول تست زنی دروس عمومی صحبت میکنیم. و بعد درباره ی شیوه ی درس خواندن دروس عمومی.

تست زنی هم راهکار هایی دارد وقتی میگوییم تست زنی صحیح یعنی تست زنی غلط هم وجود دارد! با غلط تست زدن شما به دام های آموزشی می افتید.

و کلی اتفاقات ناجور ر سر کارنامه ی کنکور شما می افتد بنابراین شما باید اصول تست زنی را بدانید تا به خوبی بتوانید این امتحان سهم گین را پست سربگذارید.

در دروس عمومی شما بعد از این درس را به خوبی خواندید و متوجه شدید نباید بلافاصله بعد از خواندن تست بزنید یعنی کاملا برعکس اختصاصی.

در دروس اختصاصی شما باید موبه مو کتاب را خوب باید بخوانید واز خود سوال کنید و کاملا عمیق آن را بخوانید و بعد تست بزنید.

شما در تست متوجه میشوید کدام قسمت ها را مشکل دارید و کدام قسمت ها را خوب یاد گرفته اید. در اینجا شما دوباره به مرور میپردازید یعنی نکاتی را برای یادگیری بهتر میتوانید یادداشت کنید.

برای بهتر کردن قضیه شما باید حین تست زنی شرایط اتاقتان را مانند کنکور کنید، لباس رسمی بپوشید و اگر یک صندلی پلاستیکی دارید روی آن بنشینید، نه این که با تیشرت و شلوارک در حین خوردن گوجه سبز زیر کولر در حالی که لمیده اید تست بزنید.

هرچیزی اصول دارد. هرچه بیشتر تمرین کنید راه شما به سمت موفقیت هموار تر میشود.

اوج یادگیری هدفش این است شمارا به سمت راهی هموار بکشاند تا از مسیر سخت کنکور خسته نشوید و درجا نزیند. با ما همراه باشید

دروس عمومی را چگونه بخوانیم؟

روزنامه وار:

ابتدا دروس عمومی را باید به صورت چشمی نگاهی کنید یعنی در ابتدا باید به تیتر ها توجه کنید یعنی قبل از وارد شدن به مباحث باید تیتر را خوب متوجه شوید،

معرفی رشته پرستاری
ادامه مطلب

که ذهن شما برای فهمیدن مطالب آشنا شود. همچنین پاورقی ها و نکات دیگری که در کتاب نوشته شده است و موقع امتحانات کلاسی نمی خواندین، موقع کنکور باید به آن توجه کنید و خوب بخوانید.

در کنکور هیچ وقت نیمتوان گفت ار فلان قسمت سوال نمی آید یا فلان قسمت کتاب را حذف میکنم. شما باید تمامی قسمت ها را به خوبی با طمانینه بخوانید.

مطالعه ی مطلب اصلی:

بعد از اینکه که کل درسی که مشخص کرده بودید را به صورت روزنامه وار خواندید این بار به صورت عمیق خوانی باید عمل کنید و مطلب درس را بخوانید. در بخش باید مطالب وارد حافظه ی بلند مدت شما شود.

شما وقتی یک بار به صورت سطحی و روزنامه وار کتاب را خواندید در این زمان به راحتی مطالب وارد ذهن شما میشود.سعی کنید بین خواندنتان مکث نکنید یا ذهنتان را به جاهای دیگر پرت نکنید.

باید محیطی آرام و بدون داشتن وسائل خاصی را برای درس خواندن انتخاب کنید، اگر تند خوان باشید.

تست:

بعد از گذشت 24 ساعت از خواندن شما باید تست آن درس زده شود بعد 24 ساعت؛ تست بهترین مرور برای شما خواهد بود. تست زنی دروس عمومی و تخصصی با اوج یادگیری

خرید پکیج دروس عمومی

درباره ی اصول تست زنی دروس عمومی بسیار صحبت کردیم و همچنین درباره ی روش درس خواندن تستی.

اما اینبار درباره ی خرید پکیج ی آموزش تست زنی با شما صحبت میکنیم. هردرسی را که بخواهید میتوانید به راحتی سفارش دهید و به صورت لوح فشرده تحویل بگیرید و ساعاتی به تماشا بنشینید. درست است در این مقاله درباره ی اصول تست زنی صحبت کردیم.

اما هر درس اصول خاص خودش را دارد که با سفارش دادن دی وی دی های آموزشی میتوانید به خوبی آن را فرا بگیرید.

بنابراین ما سعی دارید راحتی را برای شما به ارمغان بیاوریم. در این پکیج مفصل به تست زدن و شیوه ی درس خواندن تستی پرداخته ایم و از زبان استادان مربوطه تمامی نکات درسی را میشنوید.

شیوه ی تست زنی دروس تخصصی

1_به نکات توجه کنید

میتوانید برای به حافظه سپردن قید ها از حافظه تصوری خود استفاده کنید، به این صورت که هر کدام از قید ها را هایلایت کنید برخی نکات را داخل کتاب بنویسید البته بستگی به سلیقه ی فرد دارد برخی دانش آموزان دفتری جدا برای زیست انخاب میکنند و نکات را با خودکار رنگی مینویسند تا بهتر درذهنشان بماند شاید فکر کنید نوشتن در کتاب باعث شلوغی کتاب میشود و نمیتوانیدخوب تمرکز کنید.

خب اگر نمیتوانید، هزاران راهکار برای شما وجوددارد بهانه جویی در کنکور سراسری ممنوع! شما میتوانید از یک دفتر استفاده کنید. تست زنی دروس عمومی و تخصصی با اوج یادگیری

۳ . نمودار درختی بکشید:

یکی از قشنگ ترین کار ها برای درس خواندن کشیدن نمودار درختی است اصلا خودم بخاطر کشیدن کشیدن نمودار درختی درس میخواندم و عاشق این کار بودم!

واسه همه چی از نمودار درختی استفاده میکردم حتی یادگرفتن مسائل ساده. پیشنهاد ما این است حتما از نمودار درختی استفاده کنید.

تقویت حافظه با کنکور آسان است
ادامه مطلب

۴ . به تصاویر توجه ی کامل داشته باشید.

در هر صفحه ی کتاب یک تصویر برای مطالب درنظرگرفته شده است. حتما بعد از خواندن متن به تصاویر دقت کنید و نوشته های زیر عکس را هم برای فهم بهتر بخوانید. از تصاویر سوال می آید.

شما باید تست های خود را به بخش های کم حجم تقسیم کنید و بین تست زنی خود استراحت کنید. توجه داشته باشید که هنگام پاسخ دادن گزینه ها جا به جا نشوند و اشتباه آن ها را انتخاب نکنید.

درروز کنکو شما وقت زیادی برای پاسخ دادن به سوالات ندارید و نمی توانید وقت خود را روی یک سوال قرار دهید.

اگر می خواهید در کنکور با مشکل کمبود وقت رو به رو نشوید، هنگام تست زنی وقت کمی را برای خود در نظر بگیرید تا به زمان کم عادت کنید. تست زنی دروس عمومی و تخصصی با اوج یادگیری

برخی از دانش آموزان تست های بسیار آسان را برای تمرین خود در نظر می گیرند و خود را گول می زنند و فکر می کنند در جلسه کنکور هم با این سوالات مواجه می شوند اما این طور نیست.

پس برای تست های خود از سوالات سخت و دشوار نیز استفاده کنید. تست هایی که برایتان سخت است را در یک برگه بنویسید و در دوران جمع بندی نمونه سوالاتی مانند همان سوالات حل کنید.
برنامه ریزی را فراموش نکنید.

شما با برنامه ریزی می توانید بدون اتلاف وقت به همه دروس و تکالیف خود رسیدگی کنید. داشتن مشاور درسی به شما برای رسیدن به موفقیت کمک بسیاری می کند. پکیج کامل آموزش تست زنی

مشاور به شما کمک می کند و به سوالات شما پاسخ می دهد و روی دروس شما نظارت کافی دارد. به تست هایی که حل می کنید قانع نباشید و آزمون های مختلف سال های قبل را حل کنید و خود را با رو به رو شدن با هر سوالی آماده کنید.

پکیج آموزش تست زنی دروس اختصاصی

هر رشته ایی که دارای دروس تخصصی است نیازمند پکیج آموزشی میباشد. در رشته ی تجربی شیمی و فیزیک و زیست بسیار سخت است.

همچنین در رشته ی ریاضی شیمی و فیزیک در رشته ی انسانی عربی و ادبیات و اقتصاد و روانشناسی و جامعه شناسی و…

با توجه به دروسی که نام بردیم میتوانیم دریابیم که دانش آموز به تنهایی نمیتواند برنامه ریزی درسی برای خود داشته باشد باید از کمک مشاور استفاده کند و تمامی نکات را در نظر داشته باشد.

یک دانش آموزی که نمیداند اصلا کنکور چیست و درباره ی ویژگی های آن نمیداند نیازمند حضور یک مشاور یا معلم میباشد که به نوعب روشنگر چراغ آینده ی او باشد. تست زنی دروس عمومی و تخصصی با اوج یادگیری

بنابراین در این پکیج ما  درباره ی اصول تست زنی دروس اختصاصی میپردازیم و نکات را به شما یادآور میشویم. میتوانید برای ثبتنام از طریق تماس تلفنی یا اپلیکیشن اوج یادگیری استفاده کنید.

نتیجه گیری:

برای تست زدن قطعا باید خوب دروس را مطالعه کنید، اگر نمیتوانید به خوبی تست بزنید؛ حتما یک جای کار میلنگد،

بنابراین یکی از نکات مهم که باید به آن بپردازید خوب درس خواندن و به موقع تست زدن است. دروس عمومی را باید 24 ساعت بعد از درس خواندن تست بزنید. دروس تخصصی را باید همان موقع تست بزنید تا بهتر موضوع برای شما تفهیم شود.

شما میتوانید با کمک اوج یادگیری پکیج اموزش تست زنی دروس عمومی و تخصصی را در اختیار بگیرید. پس عجله کنید، کنکور نزدیک است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *