نکات مشاوره ای

پکیج آموزشی تست زنی دروس تخصصی با اوج یادگیری

تست زنی دروس تخصصی با اوج یادگیری

خرید پکیج آموزشی تست زنی دروس تخصصی با اوج یادگیری … در تست زنی باید نکات زیادی را رعایت کنید تا بتوانید موفق شوید.

 

تست زدن اصولی دارد و شما باید یاد بگیرید تا در روز کنکور با سرعت عمل بالا و مدیریت زمان بتوانید به خوبی از پس تست های پیچیده ی کنکور بر بیایید. درادامه با ما همراه باشید.

شیوه تست زنی صحیح

تست زنی هم راهکار هایی دارد وقتی میگوییم تست زنی صحیح یعنی تست زنی غلط هم وجود دارد! با غلط تست زدن شما به دام های آموزشی می افتید.

و کلی اتفاقات ناجور بر سر کارنامه ی کنکور شما می افتد بنابراین شما باید اصول تست زنی را بدانید تا به خوبی بتوانید این امتحان سهمگین را پشت سر بگذارید.

در دروس اختصاصی شما بعد از این درس را به خوبی خواندید و متوجه شدید باید بلافاصله بعد از خواندن تست بزنید یعنی کاملا برعکس دروس عمومی. در دروس اختصاصی شما باید مو به مو کتاب را خوب بخوانبد واز خود سوال کنید و کاملا عمیق آن را بخوانید و بعد تست بزنید.

شما در تست متوجه میشوید کدام قسمت ها را مشکل دارید و کدام قسمت ها را خوب یاد گرفته اید. در اینجا شما دوباره به مرور میپردازید یعنی نکاتی را برای یادگیری بهتر میتوانید یادداشت کنید.

برای بهتر کردن قضیه شما باید حین تست زنی شرایط اتاقتان را مانند کنکور کنید، لباس رسمی بپوشید و اگر یک صندلی پلاستیکی دارید روی آن بنشینید،

نه این که با تیشرت و شلوارک در حین خوردن گوجه سبز زیر کولر در حالی که لمیده اید تست بزنید. هرچیزی اصول دارد. تست زنی دروس تخصصی با اوج یادگیری

هرچه بیشتر تمرین کنید راه شما به سمت موفقیت هموار تر میشود. کنکور آسان است هدفش این است شما را به سمت راهی هموار بکشاند تا از مسیر سخت کنکور خسته نشوید و درجا نزیند. با ما همراه باشید در ادامه به بررسی چند درس تخصصی رشته ی تجربی میپردازیم.

البته که دروس تخصصی تمام رشته ها از قیبل رشته ی علوم انسانی، رشته ی ریاضی را با اوج یادگیری، یادخواهید گرفت. تست زنی دروس تخصصی با اوج یادگیری

زیست اوج یادگیری :

یکی از دروس مهم اختصاصی رشته تجربی که اکثر دانش آموزان از خواندن آن لذت میبرند زیست است. 

دانش آموزان رشته ی تجربی اکثرا بخاطر درس زیست در این رشته ادامه تحصیل میدهند.درس زیست درسی شیرین است که بسیار در کنکور نمره آور هم میباشد.

همچنین لازم به ذکر است؛ درس زیست برای داوطلبان رشته تجربی دارای بالا ترین ضریب در میان دروس تخصصی است  پس درصد بالا در این درس برای افرادی که قصد قبولی در رشته های پزشکی و دندان پزشکی را دارند بسیار حائز اهمیت است .

نکات طلائی موفقیت در کنکور
ادامه مطلب

روش مطالعه زیست :

1_ متن کتاب درسی را به گونه ای مطالعه کنید که روی آن مسلط شوید . البته من به آن میگویم خواندن خط به خط، یعنی اسمش از رویش پیداست که شما باید مو به مو کتاب را بجوید!

از ب بسم الله صفحه ی اول تا قیمت کتاب که جلد آخر است را خوب بخوانید نکات را یادداشت کنید و البته مهم ترین چیز این که تست زدن فراموش نشود.

2_نکته سنج باشید

میتوانید برای به حافظه سپردن قید ها از حافظه تصوری خود استفاده کنید، به این صورت که هر کدام از قید ها را هایلایت کنید برخی نکات را داخل کتاب بنویسید.

البته بستگی به سلیقه ی فرد دارد برخی دانش آموزان دفتری جدا برای زیست انخاب میکنند و نکات را با خودکار رنگی مینویسند تا بهتر درذهنشان بماند شاید فکر کنید نوشتن در کتاب باعث شلوغی کتاب میشود و نمیتوانیدخوب تمرکز کنید.

خب اگر نمیتوانید، هزاران راهکار برای شما وجوددارد بهانه جویی در کنکور سراسری ممنوع! شما میتوانید از یک دفتر استفاده کنید.

۳ . نمودار درختی:

یکی از قشنگ ترین کار ها برای درس خواندن کشیدن نمودار درختی است اصلا خودم بخاطر کشیدن کشیدن نمودار درختی درس میخواندم و عاشق این کار بودم! واسه همه چی از نمودار درختی استفاده میکردم حتی یادگرفتن مسائل ساده. پیشنهاد ما این است حتما از نمودار درختی استفاده کنید.

۴ . توجه به تصاویر

در هر صقفحه ی کتاب یک تصویر برای مطالب درنظرگرفته شده است. حتما بعد از خواندن متن به تصاویر دقت کنید و نوشته های زیر عکس را هم برای فهم بهتر بخوانید. از تصاویر سوال می آید.

محصولات زیست اوج یادگیری :

آموزش و تکنیک های تست زنی اساتید اوج یادگیری در قالب دی وی دی های آموزش و تست زنی زیست اوج یادگیری جمع آوری شده است ،

که شما با تهیه و مشاهده این دی وی دی ها میتوانید زیست کنکور خود را بالای ۷۰ درصد بزنید .

برای خرید امن دی وی دی های زیست و هم چنین بسته های معلم خصوصی دهم ، یازدهم و دوازدهم که شامل آموزش و روش های تست زنی همه دروس توسط برترین اساتید کشوری است از طریق لینک های مشخص شده اقدام نمایید.

 شیمی اوج یادگیری :

یکی دیگر از دروس شیرین و خوشمزه ی رشته ی تجربی و البته ریاضی شیمی است، چقدر دنیای قشنگی دارد درس شیمی یه عالمه دانشمند و یه عالمه موادآزمایشی و… دانش آموزان رشته ی تجربی این درس را بسیار دوست دارند و خیلی هم برای یادگیری آن تلاش میکنند.

درس شیمی از دروس مهم و حیاتی رشته تجربی و ریاضی است.

شیمی با اوج یادگیری، یادگیری اش آسان میشود. شما میتوانید از اوج یادگیری کمک بگیرید تا بهتر مسائل شیمی را بفهمید. تست زنی دروس تخصصی با اوج یادگیری

اساتید شیمی اوج یادگیری :

آموزش درس شیمی اوج یادگیری بر عهده استاد عارف ربیعیان است .عارف ربیعیان استاد خوب و عزیز و زحمتکش ما بهراحتی باچند راهکار ساده به شما این درس کمی پیچیده را آموزش میدهد تا بهتر بتوانید آن را متوجه شوید.

و در روز کنکور با آنچه که آموختید بتوانید تست بزنید. استاد عارف ربیعیان نکات و اصول تست زنی را به شما به صورت نکته وار یادآور خواند شد.

صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان
ادامه مطلب

روش مطالعه شیمی کنکور :

مطالعه شیمی کنکور دارای دو بخش حفظی و حل مسئله است که روش مطالعه هر یک از این بخش ها به صورت مجزا است .برای بخش حفظیات رعایت چند نکته الزامیست :

1_ تسلط :

ابتدا متن کتاب شیمی را بک بار به طور دقیق بخوانید ، متن کتاب شیمی اغلب توسط شما داوطلبان زیاد مهم تلقی نمیشود ،

اما باید توجه داشته باشید که از متن کتاب هرسال تعدادی سوال به صورت مفهومی در کنکور طرح میشود که تسلط شما به متن کتاب در اینجا بسیار مهم است .

2_  تست زنی از متن کتاب :

پس از اینکه یکبار به طور کامل و با دقت متن کتاب درسی را مطالعه کردید ، و نکات را خلاصه نویسی کردید ، تست زنی دروس تخصصی با اوج یادگیری

به سراغ تست هایی بروید که از متن کتاب شیمی طراحی شده اند .در واقع میتوانید با زدن این تست ها میزان تسلط خود بر کتاب را بسنجید .تست زدن یکی از مهم ترین نکات برای یادگیری سریع درس است شما باید سعی داشته باشید به خوبی از پس تست ها بربیایید، و به این نکات توجه کنید.

3_نوشتن نکات تست ها :

تجربه ایی که از تست زدن به دست می آورید از هیچ منبعی به دست نمی آورید. شما باید حتما نکات مربوط به تست هایی را که غلط یا درست زدید را در برگه ای یادداشت کنید ، این نکات را در کنار خلاصه نویسی که انجام دادید بنویسید تا مطالب را به صورت یک جا داشته باشید .

یادداشت کردن این نکات به شما این امکان را میدهد که در هنگام مرور به این نکات توجه داشته باشید و آنها را نیز مطالعه کنید .

برای بخش دوم مطالعه شیمی کنکور شما فقط نیاز به تسلط به فرمول ها و تمرین زیاد برای حل مسائل دارید .

سعی کنید تمام فرمول ها را روی برگه نوشته و آنها را با خود تکرار کنید.یا بر روی استیکر هایی که اکثر مطبوعاتی ها دارند تهیه کنید و روی آن بنویسید  و آن را به دیوار اتاقتان بچسبانید تا همیشه جلوی چشمتان باشد. تست های فرمول دار زیاد تمرین کنیدتا مهارت کافی را بدست بیاورید.

محصولات شیمی اوج یادگیری :

برای خرید محصولات شیمی اوج یادگیری و شیمی عارف ربیعیان از طریق لینک های زیر اقدام کنید .

دی وی دی های آموزشی و تکنیک های تست زنی عارف ربیعیان

فیزیک اوج یادگیری :

با درس پیچیده و غول رشته ی ریاضی و فیزیک آشنا شوید. البته ما در شاهنامه این همه قهرمان مرد و زن داریم که همهی غول ها و شیطیاطین را شکست داده اند! تست زنی دروس تخصصی با اوج یادگیری

فیزیک را هم ما شکست میدهیم البته هر قهرمانی نیاز به شمشیرو گرز و تبر دارد ما هم با کمک اوج یادگیری که صلاح خوبی برای شکست دادن درس فیزیک محسوب میشود استفاده میکنیم.

لازم به ذکر است که تست های درس فیزیک به واسطه داشتن فرمول های زیاد و مسائل سختی از آنها در کنکور طرح میشود جزء تست های زمان بر است .

شما داوطلبان باید سعی کنید با استفاه از تکنیک های تست زنی زمان دار حل تست های فرمول دار و سخت فیزیک کنکور را به حداقل برسانید .

اساتید فیزیک اوج یادگیری :

آموزش درس فیزیک در اوج یادگیری توسط مهندس امیر مسعودی صورت میگیرد ایشان برترین مدرس فیزیک کنکور در کشور هستند .

مهندس مسعودی دارای مدرک کارشناسی ارشد مکانیک از دانشگاه تهران و دانشجوی دکتری رشته فیزیک دانشگاه امیر کبیر ، هستند . اوج یادگیری همیشه در کنارتان هست و شمارا یاری میکند

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *