نکات مشاوره ای

نکات طلائی و تست زنی کنکور فیزیک با استاد مسعودی

تست زنی کنکور فیزیک با استاد مسعودی

نکات طلائی و تست زنی کنکور فیزیک با استاد مسعودی :فیزیک یکی از دروسی است که دانش آموزان رشته ی ریاضی و تجربی باید این درس را به خوبی بیاموزند و تست هایش را ارائه دهند.

 

اگر در این درس ضعیف هستید سعی کنید برخی نکات را بیاموزید و تست کار کنید. درست است برخی سوالات در کنکور هوشی است اما شما باید یکسری روش های تست را بیاموزید تا بتوانید به خوبی تست بزنید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

اگر نتوانستید مشکل خود را حل کنید می توانید با دی وی دی های آموزشی استاد امیر مسعودی به یکسری مشکلات خود پاسخ دهید و خود را قوی کنید.

استاد امیر مسعودی خیلی موشکافانه تست ها را برای شما توضیح می دهد جوری که با ماهیت اصلی سوالات کنکوری آشنا شوید غیر از آن استاد امیر مسعودی دروس ریاضی و فیزیک را هم آموزش می دهد می توانید این دی وی دی های آموزشی را به خوبی سفارش دهید و درب منزل آن را دریافت کنید.

دی وی دی های آموزشی استاد امیر میعودی باعث می شوند در خانه بمانید و دیگر وقت خود را در ترافیک و رفتن و آمدن به کلاس تلف نکنین این دی وی دی های آموزشی باعث می شوند به بسیاری از کار های خود برسید بدون اینکه انرژِی بالایی را صرف کنید.

کنترل درگیری های ذهنی در هنگام درس خواندن
ادامه مطلب

تست زنی کنکور فیزیک با استاد مسعودی

در ابتدا بهتر است پکیج آموزشی استاد امیر مسعودی را تهیه کنید و سعی کنید با درس های استاد جلو بروید هم درس را بیاموزید و هم از نکات تستی آن برخوردار شوید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

سپس کتاب های تست زنی جامع و 10 سال کنکور را تهیه کنید و هر روز تست بزنید تا مباحثی که خوانده  بودید را فراموش نکنید. برای خود تایم بگذارید و درصدگیری یادتن نرود، در صورت یادنگرفتن یا نمره منفی داشتن می توانید درس را مرور کنید و دوباره سعی در یادگیری داشته باشید.

نکات طلائی برای درس خواندن فیزیک

روزنامه وار درس خواندن:

ابتدا بهتر است درس را متوجه شوید یعنی ابتدا متن کتاب، درس‌نامه یا جزوه را روزنامه‌وار بخوانید تا  ذهن شما برداشت کلی نسبت به ماجرا داشته باشد.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

عمیق خوانیم:

احتمالا اسم عمیق خوانی را شنیده باشید باید سعی کنیدمطالب را عمیق‌تر بخوانید، و مباحث را در خاطر خود بسپارید در این جا منظور ما از خواندن یعنی همان فرمول ها را کار کردن، بهتر است فرمول‌ها را روی کاغذ بنویسید و واحد‌های هر کمیتی را به طور دقیق بررسی کنید.

سعی کنید برای هر فرمول بدانید که کمیتی که محاسبه می‌کنید با کدام کمیت‌ها رابطه‌ی مستقیم و با کدام‌یک رابطه‌ی عکس دارد.

سرعت عمل:

سرعت عمل یکی از واجب واجبات است، که شما در تست های محاسباتی باید سعی کنید آن را بیاموزید و سپس با روش هایی که استاد امیر مسعودی به شما می آموزد با سرعت بالایی تست بزنید.

تمام فرمول‌های تستی از یک فرمول مادر (اصلی) به دست می‌آیند. اگر به دنبال اثبات فرمول‌های تستی فیزیک بروید می‌دانید که فرمول‌های تستی از اعمال شرایط خاص که مسئله بر اساس آن طراحی می‌شود در فرمول اصلی و انجام محاسبات بر اساس پارامترها به دست می‌آیند.

اگر محاسبات شما سریع باشد می‌توانید با استفاده از فرمول اصلی و داده‌های مسئله به راحتی به جواب برسید.

تست:

پس از این‌که مبحثی را خواندید، بلافاصله به سراغ حل تمرین و تست بروید. نباید این تست‌ها و تمرین‌ها را برای سنجش یادگیری خود حل کنید، بلکه باید آن‌ها را برای تثبیت فرمول‌ها و موضوعات مطالعه‌شده در ذهنتان و آشنایی با نحوه‌ی استفاده از آن‌ها در طراحی مسائل استفاده کنید.

بودجه بندی زمین شناسی ۱۴۰۳
ادامه مطلب

5- تعداد تست‌ها و تمرین‌هایی که بلافاصله بعد از خواندن درس‌نامه حل می‌کنید نباید خیلی زیاد باشد. وقتی احساس کردید این فرمول برای‌تان شفاف شده به سراغ مبحث بعد بروید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

چرا سرعت عمل بسیار مهم است:

شاید بپرسید برای درس فیزیک چه چیزی مهم است؟ راستش را بخواهید شما تنها با تمرین کردن می توانید به موفقیت دست یابید برای موفقیت باید بتوانید سرعت عمل خود را بالا ببرید و مدیریت زمان را یادبگیرید.

تنها با تست زدن می تونید تمرین کنید. پس نیمی از کار ها به شما بستگی دارد که چگونه می خواهید از پس آن بربیایید. به بیان دیگر باید در درس فیزیک بسیار تمرین کنید تا سرعت عمل خوبی داشته باشید و به خوبی بتوانید در زمانی مناسب سوالات تستی را حل کنید.

هر سوالی که مطرح می شود در کنکور باید در زمان خاصی به آن پاسخ دهید. بنابراین علاوه بر درس خواندن درس و خوب تمرین کردن باید تست زدن و اصول تست زدن را بیاموزید تا سرعت عمل خوبی بدهید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

امیر مسعودی

استاد امیر مسعودی متولد سال 1366 در ارومیه به دنیا آمد. ایشان در خانواده ایی تحصیل کرده بزرگ شده اند. ایشان در رشته ی مهندسی مکانیک فارغ التحصیل شده اند.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

ایشان با ممارست بالا و تلاش و پشتکار امروز توانسته اند به درجه ایی برسند که مسائل مربوط به کنکور را به خوبی به دانش آموزان آموزش بدهند. ایشان توانستند با داشتن نبوغ و استعداد بالا در یادگیری آسان یکی از بهترین معلمان و از بهترین مشاوران باشند. زیراتجربه ی بالایی برخوردار هستند. از نمونه های تدریس ایشان را میتوانید در سایت یادگیری آسان ببینید.

ایشان با تدریس فوق العاده ایی که دارند توانستند دانش آموزان بسیاری را به خود جلب کنند، دانش آموزان با کمک پکیج آموزشی یادگیری آسان امیر مسعودی میتوانند نکات مهم تست زنی و به یادگیری دروس بپردازند.

که این امر باعث پیشرفت آنان در زمینه ی تست زدن و کنکور می شود و می توانند درصد خوبی را کسب کنند. برای بالا بردن مهارت های خود میتوانید از پایه شروع کنید، و پکیج آموزشی ایشان را تهیه کنید. با استاد امیر مسعودی دیگر نگران تست و کنکور و درس نباشید.

نتیجه گیری:

تست زنی یکی از مهم ترین مسائل در کنکور اگر بلد نباشید خیلی عقب می مانید برای یادگیری آسان بدون درد سر می توانید با استاد امیر مسعودی به راحتی روش های درست تست زنی و کنکوری را بیاموزید. یادگیری آسان حامی تمام دانش آموزان ایران زمین است تا بتوانند با نقش آفرینی در زمینه ی تحصیل بهترین ها را برای ایران عزیز با خود به ارمغان بیاورند.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *