نکات مشاوره ای

مشاوره کنکور تجربی تضمینی

مشاوره کنکور تجربی تضمینی

مشاوره کنکور تجربی تضمینی

مشاوره کنکور تجربی تضمینی چه شرایطی دارد؟ چطور می‌توان از این خدمات استفاده کرد؟ آیا با کمک این مشاوره در رشته‌های برتر قبول می‌شویم؟ اینها سوالاتی است که قرار است در این مقاله به آنها پاسخ دهیم.

اهمیت مشاوره کنکور تجربی تضمینی

کنکور تجربی بیشترین تعداد داوطلبان و درنتیجه فشرده‌ترین رقابت را برای قبولی در رشته‌های پرطرفداری مثل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و گروه پیراپزشکی داراست. به دلیل سرنوشت‌ساز بودن این آزمون، هرچه که به زمان کنکور نزدیکتر می‌شویم دغدغه والدین و داوطلبان برای یافتن بهترین روشهای برنامه‌ریزی و مطالعه درسی بیشتر می‌شود. همین موضوع اهمیت مشاوره کنکور تجربی تضمینی را به خوبی نشان می‌دهد.

ویژگیهای مشاوره کنکور تجربی تضمینی

یک مشاوره خوب و موثر باید در تمام جنبه‌ها شرایط داوطلب را بهبود ببخشد. مشاوران باید در زمینه کنکور تجربه و تخصص کافی داشته باشند و با گروههای آزمایشی و جزئیات مربوط به هر گروه شامل دروس، ضرایب، رشته‌ها و دانشگاهها و منابع مناسب درسی کاملا آشنا باشند.

بهتر است خود مشاوران سابقه تحصیلی خوبی داشته باشند و در سالهای قبل رتبه قابل قبولی کسب کرده باشند. اغلب از رتبه‌های برتر و یا فارغ‌التحصیلان دانشگاههای معتبر برای مشاوره استفاده می‌شود؛ زیرا کسی که خودش موفق بوده است بهتر می‌تواند مسیر موفقیت را به دیگران هم نشان بدهد.

یک مشاور خوب باید به طور مرتب با داوطلب و خانواده او در تماس باشد؛ برای حل مشکلات احتمالی با آنها همفکری و تعامل داشته باشد و برنامه‌ها را پیگیری کند. بنابراین باید بتواند ارتباط خوب و موثری با آنها برقرار کند. تعهد و دلسوزی مشاور به داوطلب حس دلگرمی و اعتماد می‌دهد.

دکتر هادی وصالی
ادامه مطلب

مشاور خوب در طرح مشاوره کنکور تجربی تضمینی باید کاملا به مباحث درسی گروه آزمایشی مربوطه مسلط باشد و منابع مناسب را به داوطلب معرفی کند. همچنین برای تدوین یک برنامه اصولی و متناسب با شرایط روحی، سطح تحصیلی و سبک زندگی داوطلب به او کمک کند. نمی‌توان از یک برنامه واحد برای تمام داوطلبان استفاده کرد، زیرا هرکس شرایط فردی متفاوتی دارد؛ بنابراین برنامه‌ها باید کاملا شخصی‌سازی شوند تا برای داوطلب موثر و قابل اجرا باشند. مشاور باید روشهای صحیح مطالعه و جدیدترین تکنیکهای یادگیری را به داوطلب یاد بدهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو مشاوره میتوانید با دفتر اوج یادگیری به شماره 02166552600 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره کنکور تجربی تضمینی

برنامه برای مشاوره تجربی

نکات ریزی در اجرای برنامه وجود دارند که می‌تواند برای داوطلب ایجاد سوال و ابهام کند؛ مثلا اینکه کدام منابع کمک آموزشی بهترند و یا طبق بودجه‌بندی کنکور، کدام مباحث باید بیشتر مطالعه شوند. مشاور باید او را راهنمایی کند که چه مقدار از زمان خود را برای مرور و چقدر را برای تست زدن صرف کند و در کدام آزمونهای آزمایشی شرکت کند. همچنین پس از آزمونها باید بتواند به خوبی کارنامه داوطلب را تحلیل کند و برای نقاط قوت و ضعف او برنامه داشته باشد. اگر داوطلب پیشرفتی داشته است به او بازخورد دهد و اگر دلسرد و مایوس شده است، توانایی انگیزه دادن به او را داشته باشد. اگر نیاز به تغییر عادات مطالعه و یا سبک زندگی شامل ساعات خواب و بیداری، ساعات مطالعه و تفریح داوطلب باشد، مشاور باید بتواند در کنار او باشد و کمک کند.

یک مشاوره کنکور تجربی تضمینی شامل برنامه جامعی برای تسلط به دروس است. مشاور باید از آخرین تغییرات کنکور سراسری، بودجه‌بندی مباحث و سوالات و نحوه پذیرش در رشته‌های مختلف  اطلاع داشته باشد و آن تغییرات را در برنامه داوطلب اعمال کند. وظیفه مشاور خوب راهنمایی داوطلب در این موارد است تا بتواند از وقت خود بهترین استفاده را ببرد. سال منتهی به کنکور بسیار مهم است و داوطلب زمانی برای آزمون و خطا ندارد و هدف از حضور مشاور کنار او، هموار کردن این مسیر است تا زحمتهای او هدر نرود.

بودجه بندی شیمی کنکور ۱۴۰۳
ادامه مطلب

سوءاستفاده از عنوان مشاوره کنکور تجربی تضمینی

به دلیل حساسیت و استرس خانواده‌های داوطلبان، بازار کلاهبرداری و سودجویی از عنوان مشاوره کنکور تجربی تضمینی داغ است. افرادی که تخصص و تجربه کافی ندارند و حتی ذره‌ای دلسوزی نسبت به دانش‌آموزان حس نمی‌کنند، وقت و هزینه آنها را از بین می‌برند. به همین دلیل داوطلبان و والدین آنها پیش از انتخاب مشاور و پرداخت هزینه به او، باید درمورد سابقه کاری و رضایت دانش‌آموزان در دوره‌های قبل تحقیق کنند و پس از اطمینان نسبت به توانایی و تعهد مشاور، اقدام به پرداخت هزینه کنند.

مجموعه کنکور آسان است برای احترام به وقت و هزینه داوطلبان و جلب اعتماد آنها راهکاری را درنظر گرفته است. برای اطلاع از معتبر بودن مشاور می‌توانید با شماره 1968536-0912تماس بگیرید تا واحد تایید مشاوران موسسه کنکور آسان است شما را راهنمایی کنند. تیم مشاوران ارشد این مجموعه شامل مهندس رسول فراهانی و همکاران باتجربه ایشان آماده هستند تا با ارائه برنامه مناسب و شخصی‌سازی‌شده و راهکارهای صحیح مطالعه، داوطلبان را تا رسیدن به نتیجه موردنظرشان همراهی کنند.

شرط موثر بودن مشاوره کنکور تجربی تضمینی

برای اینکه مشاوره مفید و موثر باشد، مشاور باید آموزش کافی دیده باشد. همچنین داوطلب پس از تحقیق درمورد مشاور، باید به او اعتماد کند و طبق برنامه ارائه شده مطالعه کند. اگر قرار باشد داوطلب به توصیه‌های مشاور گوش نکند و تلاش کافی نداشته باشد، بهترین مشاور هم نمی‌تواند کمکی به او بکند. برای کسب نتیجه بهتر شاید نیاز به اعمال تغییراتی در سبک مطالعه یا ساعات درس خواندن داوطلب باشد. او باید خودش را برای تغییرات مهیا کند و به پیشنهادهای مشاور که براساس تجربه چندساله بیان می‌شود، عمل کند.

تأثیر سهمیه مناطق در کنکور سراسری
ادامه مطلب

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله قبولی با انتشارات گیلنا را مطالعه نمایید.

طرح مشاوره کنکور تجربی موسسه کنکور آسان است

پس از خرید پکیج، داوطلب می‌تواند لوحهای فشرده شامل برنامه‌ریزی رایگان و مشاوره را هم دریافت کند. مشاوران باتجربه موسسه تا آخر مسیر همراه داوطلبان هستند و به‌صورت مستمر و مداوم وضعیت آنها را پیگیری می‌کنند.

دوره‌های مشاوره موسسه منحصر به دانش‌آموزان پایه دوازدهم (طرح نخبگان پلاس) نیست بلکه طرحهای مشاوره‌ای مانند طرح آینده‌سازان برای دانش‌آموزان پایه نهم و دهم، طرح نخبگان برای پایه دهم و یازدهم و طرح اوج یادگیری برای فارغ‌التحصیلان سالهای قبل است.

همچنین طرحهای مشاوره کوتاه‌مدت و موقتی برای ایام نوروز و تابستان و دوره جمع‌بندی درنظر گرفته شده است که داوطلبان با توجه به شرایط تحصیلی و برنامه درسی خود می‌توانند از آنها استفاده کنند.

برای اطلاع از طرحهای مشاوره و دریافت محصولات مرتبط می‌توانید با دفتر مشاوره کنکور آسان است تماس بگیرید یا به سایت و صفحات مجازی مجموعه مراجعه کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

1 دیدگاه در “مشاوره کنکور تجربی تضمینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *