نکات مشاوره ای

قبولی در کنکور 1401 در یادگیری آسان

قبولی در کنکور 1401 در یادگیری آسان

قبولی در کنکور 1401 در یادگیری آسان : می بینیم که کم کم دوران دبیرستان و حال و هوای مدرسه دارد به پایان می رسد و شما بالاخره بعد از 12 سال درس خواندن در مدرسه قرار است.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای انتخاب رشته ی صحیح با مشاوران برترادامه مطلب
نمونه سوالات کلیه دروس کنکور با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای منابع سوالات کنکور 1401 را چطور تهیه کنیم؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مطالعه زبان انگلیسی با اوج یادگیریادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای شکایت از موسسه کنکور آسان استادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

برای کنکور و دانشگاه رفتن آماده شوید. قبولی در کنکور 1401 بستگی به هدف و برنامه ریزی شما دارد. همانطور که می دانید یادگیری آسان با تمام قوا به شما دانش آموزان عزیز آموزش هایی جهت مقابله با کنکور را می دهد.

شما فقط کافی است طبق برنامه ریزی های انجام شده با تلاش بالا پیش بروید. یاد گیری آسان می تواند در کنار شما باشد تا از پس کنکور بر بیایید. نگران نباشید تا وقتی که یادگیری آسان باشد نیازی به استرس نیست.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

شاید کنکور اسمش خیلی بد دررفته باشد، اما دانش آموزان عزیز بدانید با کمی تلاش و ممارست در خواندن شما هم می توانید در کنکور به موفقیت برسید.

برای موفق شدن در کنکور فقط باید تلاش کنید اگر هم شکست هایی در کنکور داشتید ایرادی ندارد از آن شکست ها تجربه کنید، و با قدرت بیشتری به پیش بروید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

کنکور به ما یاد می دهد برای رسیدن به هرچیزی باید هدف داشته باشیم و برنامه ریزی کنیم اگر موفق نشدیم ایرادی ندارد دوباره تلاش کنیم. کنکور با تمام سختی هایش نکات خوبی را به ما آموزش می دهد یادتان باشد که باید همیشه برای هرچیزی تلاش کنید. با یادگیری آسان همراه باشید.

منابع ریاضی1401 یادگیری آسان
ادامه مطلب

هدف مندی

دانش آموزان عزیز؛ حتما باید هدف خودتان را از کنکور مشخص کنند، یعنی باید بدانند که میخواهید در چه رشته ایی و در کدام دانشگاه درس بخوانید. اینگونه با برنامه ریزی بهتر می توانید به هدف خود برسید.قبولی در کنکور 1401 در یادگیری آسان

تنها با باور به خود و تکیه بر توانایی های خود میتوانید بهترین نتیجه ی کنکور را از آن خود کنید. تنها راهش این است که با خود رو راست باشید یعنی باید بدانند که از خود چه می خواهید؟

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

در نتیجه را برای موفقیت در کنکور 1401 برایتان باز می شود. یکی از مهم ترین مولفه های کنکور تست زدن است که یادگیری آسان در کنار دانش آموزان می توانند بهترین روش های درس خواندن و تست زنی رابیاموزد یادگیری آسان روش های خوبی را برای آموزش به دانش آموزان توصیه می کنند.

و می تواند روش های درست درس خواندن و برنامه ریزی و حضور مشاورین و معلمین را برای دانش آموزان را به ارمغان آورد که در نتیجه رشد چشمگیر دانش آموز کنکوری را می توان با کمک یادگیری آسان به خوبی دید.. با یادگیری آسان همراه باشید.قبولی در کنکور 1401 در یادگیری آسان

باور به توانایی!

هر شخصی که باشد دارای توانمندی هایی در هر زمینه ایی است. هر کس استعداد مختص به خودش را دارد. همچنین نمی توان همه ی دانش آموزان را با یکدیگر مقایسه کرد زیرا این کار بسیار غلط است و در آینده ی دانش آموز تاثیر نامطلوب می گذارد. در ابتدا اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را تعیین کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

از افکار منفی در مورد خود بپرهیزید و به توانایی های خود اعتقاد داشته باشید. افکار مثبت را در خود تقویت کنید و به  تمام اهداف خود جامع عمل بپوشانید.

هر دانش آموزی میزان علایق و استعداد خاص خودش را در هر درس دارد.خودتان را با کسی مقایسه نکنید زیرا توانایی های شما در شماست که استعداد و خلاقیت مختص خودتان را می سازد.

پس از همین حالا با تکیه برتوانایی های خود شروع کنید. از استرس، اضطراب و هر آنچه مانع شروع کار شما می شود خودداری کنید و یاد بگیرید چگونه با آن کنار بیایید.

میزان درصد قبولی کنکور پزشکی 1401
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی برای کنکور 1401 یادگیری آسان

برنامه ریزی برای کنکور 1401 مهم ترین عاملی است که داوطلب برای شروع باید به همراه داشته باشد. برنامه ریزی دانش آموز را ملزم به انجام مطالعه مناسب می کند.

برنامه ریزی مبتنی بر اصول به شما اطمینان و امنیت می دهد. برنامه ریزی مناسب قبل از هر چیز باید فردی و انعطاف پذیر باشد، به این معنی که دانش آموز باید فرصت جبران داشته باشد.قبولی در کنکور 1401 در یادگیری آسان

هنگام برنامه ریزی برای شما ، یک مشاور باید شرایط شما را در نظر بگیرد و یک برنامه درسی مناسب را طراحی کند. شرایط فرد به معنای زمان مطالعه ، نقاط قوت و ضعف، زمان باقی مانده قبل از کنکور 1401ست. به یاد داشته باشید که برنامه هر فرد با شخص دیگر متفاوت است.

در واقع برای برنامه ریزی برای دانش آموز، مشاور باید به میزان توانایی  و عملکرد و جنبه های مهم در ذهن و روح دانش آموز نگاه کند. به عنوان مثال دانش آموزی که ظرفیت کافی ندارد چرا باید روزی 12 ساعت درس بخواند؟ یا مثلا شما همیشه نباید در طول روز دروس  تخصصی را اضافه کنید یا برعکس؛ باید تعادل را بین این دو حفظ کنید.

اگر تنوع در برنامه ریزی در نظر گرفته شود، دانش آموز از مطالعه خسته نخواهد شد. همچنین اشتیاق شما را افزایش می دهد.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

فراموشی امری طبیعی است که ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد و بنابراین مشاوران هنگام برنامه ریزی درسی برای جلوگیری از این امر باید بر اساس بودجه بررسی کنکور را در برنامه دانش آموزی قرار دهند.

نتیجه گیری

برای قبولی در کنکور 1401 در یادگیری آسان، بهترین طرح ها را برای کنکوری بهتر با کمک مشاورین و معلمین برتر یادگیری آسان می توانید داشته باشید و بهترین روش های تست زنی و آموزشی را بیاموزید،

کنکور 1401 هم مانند دیگر کنکور هایی که در سال های گذشته برگزار شدند نیاز به ممارست بالا در یادگیری و شیوه های مناسب در تست زنی دارد که باید وقتتان را به خوبی مدیریت کنید و مدیریت زمان در تست زنی را بیاموزید تا زمان کم نیاورید می توانید از همین حالا این تمرین را داشته باشید فکر کنید که می خواهید در مسابقه ایی شرکت کنید، آیا خودتان را برای برنده شدن آماده نمیکنید؟

یا تمرین های خاص آن را انجام نمیدهید؟ در کنکور باید تست زنی و مدیریت زمان را در خود تقویت کنید و با تمرین فراوان بتوانید در زمان مناسب تست ها را درست حل کنید.قبولی در کنکور 1401 در یادگیری آسان

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *