نکات مشاوره ای

روش تست زنی کنکور دروس تخصصی

روش تست زنی کنکور دروس تخصصی

روش تست زنی کنکور دروس تخصصی : در رشته ی ریاضی و تجربی و انسانی می دانیم با دروس تخصصی سروکار داریم برخی این دروس بسیار شیرین هستند برخی دیگر خسته کننده؛

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای رشته های انسانی پر درآمد ترین هاادامه مطلب
زمان صحیح مطالعه از نظر مشاوران برتر کنکور آسان است
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۳ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور 1401ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای زمان صحیح مطالعه از نظر مشاوران برتر کنکور آسان استادامه مطلب

 

بنابراین باید روشی در نظر داشته باشیم تا بتوانیم این دروس را بخوانیم و تست بزنیم، در رشته ی انسانی دروس ادبیات و عربی و اقتصاد و ریاضی و جامعه شناسی، تاریخ و جغرافیا و فلسفه وروانشناسی جز دروس تخصصی است.

و همینطور در رشته ی تجربی زیست و فیزیک و شیمی جز مهم ترین ها تلقی میشوند و در رشته ی ریاضی ریاضی و فیزیک و شیمی حسابان، هندسه و… هستند که مهم هستند. بنابراین باید روش ها و اصول تست زنی را یاد گرفت تا بتوان موفق شد.

روش تست زنی کنکور دروس تخصصی

یادگیری آسان به شما توصیه میکند که حتما به نکات مهم توجه داشته باشید و برای موفقیت خود تلاش کنید.شما برای کنکور درس میخوانید،

برای کنکور تلاش میکنید اما مهم ترین نکته این است برای کنکور هم باید تست بزنید. و متوجه ی تیپ سولات هر درس در رشته ی خود باشید.

در نظر داشته باشید هرچه بیشتر تلاش کنید نتیجه ی بهتری هم در آینده پیش و روی شما قرار میگیرد.  به روش تست زنی کنکور دروس تخصصی دقت کنید.

1_بسیاری از دانش آموزان قبل از کنکور شرایط اتاقشان را مانند کنکور می کنند، اگر در اتاق کولر دارید کولر را خاموش کنید و لباس رسمی بپوشید،

بهترین مشاور کنکور تهران
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین.

یادگیری تست زنی کنکور دروس تخصصی

شاید در حوزه ی امتحانی کولر موجود نباشد، باید سختی را بکشید، پس در خانه کولر یا پنکه ی اتاقتان را خاموش کنید،

دختر ها مانتو و مقنعه و جوراب و شلوار بپوشند پسر ها هم بلوز مردونه و شلوار و جوراب بپوشند فکرکنید که در حوزه امتحانی نشسته اید،

یک صندلی معمولی هم در اتاق داشته باشید. و زمان دهید و تست بزنید. و بعد از تست زدن آزمون را بررسی کنید و نکات را یادداشت کنید

2_یه دفتر چه همراه خود داشته باشید و تست هایی را که اشتباه حل کرده اید را داخل آن با توضیحات و نکات یادداشت کنید. در هر درس که ضعف داشتید کمی زمان که گذشت دوباره آن تست ها را بعد از خوب مطالعه کردن؛ حل کنید.

3_ روزی یکبار تست بزنید و زمان بگیرید. هر تست را نزدید داخل دفتر چه بنویسید نزده و هر بخش را هم که اشتباه زدید بنویسید اشتباه، در این بخش متوجه میشوید که در کدام مبحث بیشترین ضعف را دارید و بعد میتوانید بیشتر برای درس بخوانید و در یادگیری آن بخش تلاش کنید. 

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین.

تمرین تست دروس اختصاصی

بيشتر مشاوران توصیه میکنند که سؤالات دفترچه را بايد بترتيب پاسخ داد. شما نيز سعي کنيد که اين موضوع را در تمرين‌هاي تست انجام دهيد تا بعداً به صورت راحت‌تر بتوانيد به تست‌زني در کنکور مبادرت نماييد.

بعد از اينکه تمام سؤالات ساده همه درس‌ها را جواب داديد و مطمئن شديد که ديگر سؤال ساده‌اي براي جواب دادن وجود ندارد،

مدت مشخصي را بسته به زمان باقي‌مانده (مثلاً نيم ساعت) براي درس‌هاي داراي ضريب بالاتر (مثلاً درس‌هاي ضريب چهار) کنار بگذاريد و سعي کنيد که به سؤالات بيشتري از آن درس‌ها تا حد امکان جواب دهيد.

در روش تست زنی کنکور دروس تخصصی درس هایی بیشتر داوطلب ها تست نمی زنند برای شما میتواند بهترین موقعیت باشد آن را بخوانید و خوب تست بزنید،

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین.

تست دروس اختصاصی

مثلاً در رشته ی علوم انسانی، داوطلبان از تست‌هاي رياضي بيزارند. در رشته ی تجربي، درس‌هاي رياضي و فيزيک کمتر طرفدار دارد. در رشته ی رياضي و فني نيز، درس شیمی کمتر طرفدار دارد.

برنامه ریزی مطالعه برای کنکور سال آینده
ادامه مطلب

هنگام تمرين تست‌زني سرعتي سعي کنيد به اين درس‌ها توجه کنيد و به هر چند تست که مي‌توانيد از اين دروس جواب دهيد، پاسخ دهيد.

پرداختن به اين موضوع باعث خواهد شد تا وضعيت شما در ميان ساير داوطلبان بهتر شود؛ البته اگر اين درس‌ها را اصلاً مطالعه نکرده‌ايد،

نگران نباشيد و تمرکز خود را روي درس‌هاي ديگر قرار داده و وقت خود را به آن دروس اختصاص دهيد. روش تست زنی کنکور دروس تخصصی معمولاً در درس‌هاي فيزيک وشیمی و رياضي، که سؤالات کنکور به صورت مساله‏ است،

جواب‌ها نياز به راه حل‌هاي طولاني ندارند و عمدتاً يک يا دو نکته خاص مورد نظر طراح ‏هستند؛ که اگر آن درس را به خوبی خوانده باشید متوجه آن نکات میشوید بنابراین باید توجه داشته باشید و تمامی نکات را به خوبی بخوانید.

و تست ها را از قبل حل کرده باشید. بنابراين، هنگام حل اين تست‌ها، اگر ديديد که به محاسبات طولاني و استفاده از فرمول‌هاي زياد نياز است، بلافاصله بايد متوجه شويد که از نکته مورد نظر طراح دور افتاده يا در جايي اشتباه کرده‌ايد.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین.

توجه کنید!

بسیاری از دانش آموزان با بی دقتی به حل کردن تست ها میپردازند که این کار را خراب میکند. باید حوصله به خرج دهید در آزمون کنکور نشسته اید یعنی دارید با آینده ی خودتان روبه رو می شوید این آزمون برای شما سرنوشت ساز است بنابراین توجه کنید و برای همیشه بي‌دقتي را کنار بگذارید با کمي تمرين مي‌توانيد آن را برطرف کنيد.

بهتر است که موارد مربوط به بي‌دقتي خود را در دوره تست‌زني تمريني يادداشت کرده و با تمرين، در رفع آن تا زمان برگزاري کنکور تلاش کنيد.

اشتباهات برخی دانش آموزان را میتوان به تمرکز نداشتن، نخواندن تمام گزينه‌ها، اشتباه کردن در محاسبات ساده مانند ضرب و تقسيم، انتخاب گزينه غلط به جاي جواب (مثلاً زماني که پاسخ سؤال عدد 3 باشد، به جاي انتخاب گزينه 2 که جواب 3 دارد،

گزينه 3 انتخاب مي‌شود)، تطبيق ندادن شماره پرسشنامه با دفترچه سؤالات و … اشاره کرد. بنابراین یکی از مهم ترین موضوعات توجه به سوال است باید حواستان را جمع کنید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین.

نتیجه گیری

با کمک یادگیری آسان می توانید به بهترین شکل ممکن موفق شوید برای مثال روش تست زنی کنکور دروس تخصصی برای شما می تواند بسیار مهم باشد مگر می شود دانش آموز باشید برای شما دروس تخصصی معنا نداشته باشد؟

باید بدانید در کنار دروس عمومی دروس تخصصی بسیار مهم است همه ی درس هایتان را باید با دقت و برنامه ریزی درست بخوانید و تست هارا بسیار حل کنید تا با تیپ سوالات آشنا شوید.

با کمک اساتید یادگیری آسان روش تست زنی کنکور دروس تخصصی را می توانید بیاموزید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *