نکات مشاوره ای

خرید پکیج آموزشی کنکور آسان است

خرید پکیج آموزشی کنکور آسان است

خرید پکیج آموزشی کنکور آسان است … یکی از راه هایی که میتوانید درس بخوانید و در کنکور پیشرفت کنید خرید بسته های کمک آموزشی است.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تست زنی دروس تخصصی کنکور 1401ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای چگونه برای کنکور رشته زبان آماده شویم؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای چگونه برای کنکور رشته زبان آماده شویم؟ادامه مطلب
سرفصلهای مهم کنکور برای هر دروس عمومی
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای شیوه ی تست زنی درس فیزیک از نظر کنکور آسان استادامه

کنکور قطعا آسان است با کمی توجه به ماهیت این پکیج بسیار عالی میتوانید بهترین نتیجه را در کنکور پیدا کنید.

با توجه به شرایط امروزه، ترافیک های طولانی در شهر های بزرگ که باعث گرفتن وقت دانش آموزان میشوند و نمیتوانند به خوبی در کلاس های آموزشی شرکت کنند. خرید پکیج آموزشی کنکور آسان است

و همچنین نبود شرایط رفتن به کلاس بین دانش آموزان روستایی، میتوان این پکیج به خوبی استفاده کرد و شرایط پیچیدگی کنکور را کم کرد.

خرید پکیج آموزشی

همانطور که میدانید، کنکور هر سال سخت تر میشود، و اصلا شوخی ندارد، شما هرگز نمیتوانید با دانش قبلی در آزمون کنکور حاضر شوید.

حتی اگر فکر کنید نخبه هستید! هرچیزی تلاش میخواهد، فکر کنید میخواهید در مسابقه ی دو شرکت کنید،

برای شرکت در مسابقه ی دو نیازمند کفش های مناسب هستید و همچنین تلاش شما از قبل از مسابقه بسیار مهم است. هر ورزشگار هم یک مربی دارد،

که به ورزشکار امید میدهد و راهکار نشان میدهد، به او تکنیک می آموزد. کنکور را مسابقه ی دو فرض کنید دی وی دی های آموزشی اوج یادگیری را کفش های دونده، همچنین تلاش های شما برای دویدن، برای دویدن باید مدیریت نفس داشته باشید تا نفس کم نیاورید، نفس کم نیاوردن همان مدیریت زمان است.

شما نیازمند یک مشاور خوب هستید که به موقع تشویق کند به موقع سختگیری کند به موقع تکنیک بیاموزد، ما در دی وی دی های اوج یادگیری با کمک اساتید محترم راهکار ها تکنیک های بسیاری را به شما می آموزیم.

کلاس آموزشی کنکور آسان است

تمامی این مسائل کنار هم که قرار بگیرد میتوانددر کنکور مهم باشد. با یک مثال ساده میتوان همه چیز را دریافت، شما در یک آزمون الکی شرکت نمیکنید، خرید پکیج آموزشی کنکور آسان است

اسمش رویش است، کنکور، کنکور برای چه است؟ برای رفتن به دانشگاه برای تصاحب صندلی رشته ی مورد علاقتون در دانشگاه؛

بنابراین برای اینکه از این آزمون سربلند بیرون بیایید باید یک سری نکات توجه داشته باشید،از پیچیدگی کنکور هرچه بگوییم کم است اما میتوان در آن پیروز هم شد،

پیچیدگی وجود دارد، سختی وجود دارد، شکست وجود دارد، اما ناامید نباید شد، چرا که شکست افراد و ناتوانی افراد از ناامیدی آنان است.

ما درباره کنکور گفتیم، گفتیم سوالاتش با سوالاتی که در امتحانات مدرسه می آمد حسابی فرق دارد، در هر صورت شما نیازمند یک ناجی هستید.

البته داشتن یک معلم یا داشتن کتاب های کمک آموزشی به تنهایی قابل حل نخواهد بود، شما و توانایی شما، ممارست و پیگیری شما در کنار آن داشتن کتب آموزشی و مشاور و یک معلم خوب میتواند پکیج خوبی برای شکست کنکور باشد.

کلاس آموزشی کنکور

برای نبرد آماده باشید! کنکور آن قدر ها هم قوی نیست. ما به شما پکیج آموزشی کنکور آسان است را پیشنهاد میکنیم همچنین لازم به ذکر است که انتشارات گیلنا در سال 1373 توسط جناب آقای دکتر حسین احمدی تاسیس گردید،

 مشاوره رایگان تلفنی با یادگیری آسان
ادامه مطلب

که به صورت دی وی دی های آموزشی برای حل نمودن و شکستن شاخ غول بزرگی که در پیش است یعنی کنکور ساخته شده بود،

یکی از اهداف ساخت این پکیج برقراری عدالت اجتماعی بین دانش آموزان است. معلمانی که بسیار در ساخت این پکیج همیاری کرده اند،

تست ها و تیپ سوالات کنکور را میشناسند، و حین درس دادن برای شما مثال های میزنند که کنکوری باشد یا به سوالات کنکور شبیه باشد.

همچنین به شما یادمیدهند چگونه زیر 1 دقیقه به سوال پاسخ دهید و بسیار نکات آموزنده و مهم که در آینده ی شما بسیار اثرگذار و مهم است.

کنکور آسان است

در کنار آن داشتن هدف و یا هدفگذاری بین دانش آموزان نیازمند یک برنامه ریزی است، شما با داشتن یک مشاور و یا معلم خوب میتوانید به اهدافتان دستیابی پیدا کنید، تلاش شما شرط اول و آخر است.

موسسه گیلنا برای هر درس بهترین اساتید را در نظرگرفته است. مهندس امیر مسعودی و مهندس امیر حسین شاهانی مدرس دروس ریاضی و فیزیک می باشند.

و امیر مسعودی ابداع کننده تکنیک های تست زنی می باشد. مهندس عارف ربیعیان مدرس شیمی هستند. خرید پکیج آموزشی کنکور آسان است

مدرس زیست شناسی دکتر مهدی شیخی،دکتر محمد حسینی،دکتر عرفان پازوکی می باشند مدرس دروس ادبیات، عربی و دین و زندگی دکتر حسین احمدی ست.

و  مدرس زبان انگلیسی دکتر امیر دانش زاده  هستند.معلمان عزیزی که در بالا نام هایشان را آوردیم با زحمات فراوان و نگاه عمیق به آینده ی دانش آموزان و دلسوزی وقت میگذارند برای بهترکردن کیفیت پکیج های آموزشی برای دانش آموزان.

این کار بزرگ نشان دهنده ی این است که هنوز هم مهربانی جاری است، افرادی که دانش و خلاقیتشان را برای فرزندان این مرز و بوم میگذارند و یاد میدهند چگونه درس بخوانیم و چگونه برنامه ریزی کنیم.

بنابراین با تمام نکات گفته شده این شما هستید که انتخاب میکنید: انتخاب میکنید که از امروز تا روز کنکور بسیار پیشرفت میکنم یا انتخاب میکنید که با همین فرمون درس خواندن هرچند که اشتباه باشد در جلسه ی کنکور خواهم رفت.

پکیج های آموزشی کنکور آسان است

کنکور به یکی از بزرگترین دغدغه ها و استرس های دانش آموزان تبدیل شده است .امروزه خانواده ها و دانش آموزان موفقیت در کنکور را موفقیت در همه ی عرصه های زندگی می دانند .

به همین دلیل به دنبال بهترین منابع و امکانات کنکوری می باشند .کنکور آسان است در چند سال اخیر با تدریس اساتیدی چون امیر مسعودی – عارف ربیعیان –حسین احمدی و … دروس را به صورت آموزشی و تست زنی برای دانش آموزان در نظر گرفته است .

کنکور آسان است تمام دروس کنکوری را به صورت آموزشی – تست زنی – جمع بندی – همایش و خلاقیت تدریس کرده اند .

تدریس ها در قالب دی وی دی می باشند که در کنار دی وی دی ها جزوه نیز ارسال می گردد . دانش آموزان برای تهیه منابع پس از تماس با کنکور آسان است و واریز هزینه منابع را دریافت می کنند .

قبولی کنکور با خرید انواع پکیج درسی
ادامه مطلب

قیمت دی وی دی های کنکور آسان است براساس ساعت تدریس ها و تعداد حلقه  های دی وی دی می باشد . که در زیر لیست قیمت منابع کنکور آسان است بر اساس پایه و مقطع تحصیلی نوشته شده است .

1_ بسته های معلم خصوصی کنکور آسان است

کنکور آسان است برای مقاطع دهم،یازدهم و دوازدهم، پکیج های آموزشی را در نظر گرفته است که بسیار میتواند برای آنان خوب باشد، بهترین اساتید کنکوری هم در ساخت این پکیج دست داشتند و زحمات فراوان کشیده اند.

1_1مشاوران رایگان کنکور آسان است:

به عنوان یک دانش آموز که برای اولین بار است کنکور میدهید و از تجربیات کافی برخوردار نیستید میتوانید با خرید این پکیج آموزشی از مشاوره ی رایگان برخوردار شوید.

البته فرقی ندارد برای بار چندم است کنکور میدهید در هر دو صورت نیازمند یک مشاور هستید. خرید پکیج آموزشی کنکور آسان است

1_2خرید پکیج آموزشی:

یکی از سوالات مهم دانش آموزان این است که چگونه میتوان این پکیج را خریداری کرد؟

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

ابتدا باید وارد سایت شوید و ثبت نام کنید سپس بسته ی آموزشی مورد نظرتان را انتخاب کنید و سفارش دهید در مرحله ی سفارش باید کد پستی و ادرس منزل و محل سکونت را وارد کنید.

بسته ی آموزشی تقریبا 4 روز بعد از سفارش به دست شما میرسد، احتمالا خرید های اینترنتی بسیاری کرده باشید و بدانید چگونه مراحل خرید را باید انجام دهید در غیر این صورت میتوانید از طریق اپلیکیشن کنکور آسان است اقدام کنید، یا از طریق شماره تماس: 02155756500

09121964690

نتیجه گیری:

شاید با خود بگویید چرا باید پکیج آموزشی بخرم؟ اما جواب این است که: زمان، یکی از باارزش ترین چیزی است که در اختیار ما قرار گرفته است،

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

دانش آموزان کنکوری خیلی برایشان زمان مهم است زیرا باید طبق برنامه ریزی و آینده نگری درس بخوانند، اگر زمانشان را با هرچیزی بگیرند نمیتوانند طبق برنامه ریزی درسی پیش بروند،

شما برای رفتن به کلاس های آموزش تست زنی علاوه بر وقت گذاشتن برای آن باید وقتی جدا هم برای رفت و آمدتان درنظر بگیرید این باعث میشود که از وقتتان کاسته شود،

تصور کنید در شهر تهران یا اصفهان یا مشهد زندگی میکنید، شهر هایی که تقریبا بزرگ هستند و بسیار ترافیک هم دارند،

شما برای رفتن به کلاس آموزشی تستی، باید زمان زیادی را صرف رفت و آمدن و ماندن در ترافیک کنید تا به کلاس برسید و بعد 2 ساعت هم در کلاس بنشینید و برگردید به خانه و باز حین برگرشتن به خانه ترافیک، شلوغی، تجمع و … وقتی به خانه میرسید دلتان میخواهد استراحت کنید،

جمع بندی

ذهتان خسته است و نمیتوانید درس بخوانید، و این موضوع به کلی وقت شما را میگیرد و شما را عقب می اندازد، اما وقتی دی وی دی های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا را سفارش دهید،

در خانه بعد از کمی درس خواندن و تست زدن، فقط کافی است لپ تاپ را روشن کنید و دی وی دی ها را تماشا کنید،

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

یک ساعت یا دوساعت بعد از دیدن دی وی دی ها میتوانید در حد نیم ساعت استراحت کنید و دوباره درس بخوانید.

بایک مقایسه ی این چنینی برای دانش آموزانی که هدف های بزرگی دارند و میخواهند صندلی دانشگاه تهران را بگیرند، زمان بسیار مهم است میتوانند در زمانشان صرفه جویی کنند، هم به درس خواندن هم به تست زدن و هم به تفریحشان برسند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *