نکات مشاوره ای

بهترین کتب تست زنی دروس پزشکی کدام اند؟

کتب تست زنی دروس پزشکی کدام اند؟

بهترین کتب تست زنی دروس پزشکی کدام اند؟ رشته ی تجربی یکی از سخت ترین رشته های دبیرستان است که باید واقعا از همان هنگام ورود به این رشته در دبیرستان بسیار آن را جدی گرفت تا بتوان در آن موفق شد.

 

رشته ی پزشکی و دندان پزشکی در رشته ی تجربی بسیار مورد توجه دانش آموزان قرار دارند و همگی می خوهند در این رشته ها درس بخوانند. برای اینکه بتوانید در این رشته ها موفق شوید باید بسیار درس بخوانید تا موفق شوید. کتب تست زنی دروس پزشکی کدام اند؟

درس زیست شناسی

یکی از دروس پر حجم و نکته دار درس زیست است و باید بتوانید این دروس تخصصی را با حوصله و دقت فراوان بخوانید. باید بتوانید کتب و منابع مهم تست را پیدا کنید تا بهتر در آن موفق شوید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

زیست شناسی خیلی سبز

کتاب های خیلی سبز یکی از کتاب های مورد علاقه ی دانش آموزان است زیرا که با وجود حجیم بودن، تمام مباحث را به خوبی در برمیگیرد. این کتاب سطح متوسطی نسبت به کتاب نشرالگو دارد،

و دانش آموزانی که سطح ضعیف یا متوسط دارند می توانند از این کتاب استفاده کنند و داوطلبانی که وقت کافی دارند بهتر است از این مجموعه استفاده کنند.

زیست شناسی نشرالگو

بهترین کتاب برای داوطلبی که فقط میخواهد منبع تست زیست شناسی داشته باشد، کتاب زیست شناسی نشر الگو است. این کتاب کلا کتاب تستی بدون درسنامه می باشد.

تقویت حافظه با کنکور آسان است
ادامه مطلب

 زیست شناسی کامل میکرو طلایی گاج

این کتاب به اندازه ی دو کتاب دیگر قوی نمی باشد ولی سطح متوسطی دارد. این کتاب شامل دو جلد است که جلد اول شامل تست های چالشی با پاسخنامه کاملا تشریحی و جلد دوم نیز به بررسی مباحث کتاب و درسنامه ها پرداخته است.

درس شیمی

برای یادگیری درس شیمی کتاب مبتکران بهترین گزینه است از نظر تست و درس نلمه بسیار کامل است. در واقع این کتاب مسائل را خیلی خوب توضیح می دهد و به دانش آموزان کمک های بسیاری میکند.

تست کتاب مبتکران شیمی شامل 4 بخش، تست های بسیار مهم  Very Important Test، تست‌هایی درباره مطالب حفظی کتاب درسی، تست‌های ویژه تکرار بیشتر و تست‌های ویژه نوادگان مندلیف که در کنار هر تست درجه سختی آن مشخص است.

بنابراین این کتاب منبع خوبی برای تست می باشد که استاد عارف ربیعیان هم به دانش آموزان توصیه می کنند این کتاب را حل کنند و از آن استفاده نمایند.

درس فیزیک

یکی از دروس سخت محاسباتی در رشته ی تجربی و ریاضی درس فیزیک است که اگر در این درس قوی هستیئ به سراغ تست ها بروید اما اگر قوی نیستید بهتر است اول آن را به خوبی یاد بگیرید و سپس به سراغ تست بروید، کتب تست زنی دروس پزشکی کدام اند؟

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

زیرا اگر ابتدا تست حل کنید و بعد درس بخوانید سخت بودن تست ها را افسرده و نگران می کند در نتیجه نمی توانید خودتان را بالا بکشید

.

انتشارات گاج

انتشارات گاج  در زمینه انتشار کتاب فیزیک بسیار قوی عمل کرده است و توانسته تا کنون به خوبی  به بسیاری از دانش آموزان کمک کند، این کتاب بسیار مناسب برای دانش آموزان ضعیف تا قوی است.

این کتاب کتاب تست و پاسخ دارد. اگر کتاب های گاج را برای فیزیک انتخاب کنید بسیار منابع قوی دارید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

انتشارات نشر الگو

کتاب فیزیک نشرالگو نیز کتاب مناسبی است اما به اندازه فیزیک گاج قوی نیست. انتشارات نشرالگو تاکنون برای درس فیزیک کتاب جامعی ارائه نداده است و کتاب‌های تست پایه به پایه دارد و هر کتاب شامل 1000 تست است. همچنین آزمونهایی برای مرور هر فصل و سنجش مهارت داوطلبان در هر مبحث، در این کتاب ها گنجانده شده است.

پکیج آموزشی تست زنی دروس تخصصی با اوج یادگیری
ادامه مطلب

درس ریاضی

یکی از دروسی که اگر به آن توجه کنید می توانید بهترین نتیجه را ببنیید. اگر ریاضیتان خوب است وقت بگذارید کتاب های تست تهیه کنید و کمی ریضی حل کنید تا بتوانید دیگر دروس را تقویت کنید.

در رشته ی تجربی نمی شود درسی را حذف کرد زیرا در این رشته تعداد شرکت کنندگان بسیار زیاد است و باید دانش آموزان به خوبی درس بخوانند تا به جبران دروس بپردازند.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

انتشارات مهر و ماه

انتشارات مهر و ماه بسیار جامع است و باید به آن هم بپردازید بسیاری از دانش آموزان از این کتاب بسیار راضی هستند و می خواهند این کتاب را داشته باشند. تا بهتر درس بخوانند.کتب تست زنی دروس پزشکی کدام اند؟

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

در کل منبع بسیار خوبی برای دانش آموزان است. کتاب‌های ریاضی مهر و ماه هم برای تست زنی و هم برای آموزش مناسب هستند و علاوه بر اینکه آزمون‌های تستی تفکیک شده در انتهای هر فصل دارند، شامل پاسخنامه تشریحی نیز می‌باشند که تمام نکات یک تست را بررسی می‌کند.

انتشارات میکرو گاج

کتاب ریاضی گاج نیز کتاب مناسبی است. ویژگی مثبت این کتاب دارا بودن تست های تالیفی استاندارد و کنکوری است که مانند مهر و ماه، شامل دو جلد می‌باشد. همچنین پاسخ نامه این کتاب تشریحی است که نکات کاربردی برای شما دانش آموزان عزیز را دار می باشد.

انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز در درس ریاضی به دو جلد کتاب تقسیم می شود که در یک جلد برای پایه تعبیه شده است و یک جلد نیز برای پایه دوازدهم. در واقع این کتاب کتاب ریاضی خیلی سبز کتاب کاملی است که می‌توان هم به عنوان منبع آموزشی و هم بعنوان منبع تست از آن استفاده کرد.

درس زمین شناسی

یکی از دروسی که اگر بتوانید آن را خوب بخوانیدمی توانید رتبه ی خوبی بدست آورید. برای درس زمین شناسی، کتاب هفت چیز خیلی سبز و جامع مهر و ماه را تهیه کنید در این کتاب ها به صورت جامع به دروس پرداخته است.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

درواقع کتاب هفت چیز خیلی سبز زمین شناسی بیشتر نکات آموزشی دارد تا نکات تستی می توانید این کتاب را برای یادگیری تهیه کنید برای تست هم می توانید کتاب مهر و ماه را تهیه کنید.کتب تست زنی دروس پزشکی کدام اند؟

نتیجه گیری

موفقیت در کنکور علاوه بر تلاش نیاز به این دارد تا از برنامه ایی درست پیروی کنید و همچنین منبعی را برای تست در نظر بگیرید. این کتاب هایی که در بالا نام برده شده با توضیحات می تواند به شما کمک هایی کنند. همچنین کتاب خریدن مهم نیست بلکه خواندن و استفاده کردن از آن بسیار مهم است.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *