نکات مشاوره ای

برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور 1401

برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور 1401

برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور 1401 : همه ی دانش آموزان گوششان از نصیحت کردن و توصیه کردن پر است به گونه ایی که می گویند  خودمان همه چیز را می دانیم و خودمان درس می خوانیم نیاز به راهنمایی کسی نداریم. برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور 1401

اما خب این دانش آموزان باید با نکته ایی آشنا باشند آن هم برنامه ریزی تحصیلی است.

زیرا برنامه ریزی نقطه ی عطف شما است و شما باید کمک بگیرید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن روش های یک تحصیل درست را پیش ببرید. برای کنکور 1401باید در نظر داشته باشید که اصلا شوخی نیست.

شما باید جدی باشید و به صورت منظم درس بخوانید و تست بزنید زیرا یکی از مهم ترین کار های شما بعد از درس خواندن قطعا تست زدن است آن هم به شیوه ی درست.

روش های برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور 1401 را برای شما در ادامه خواهیم گفت. اما قبل از آن باید نکته ایی را یادآوری کنیم تا به شما بگوییم که چرا برنامه ریزی تحصیلی مهم است.

شما در سال دوازدهم مدرسه هم درس مدرسه تان را دارید که برای کنکور بسیار ضروری است و هم کنکور دارید و باید با برنامه ریزی دروس سال قبل را هم بخوانید.

بنابراین همانطور که میبیند باید برنامه ایی وجود داشته باشد تا شما بتوانید به خوبی با برنامه ریزی درست پیشروی کنید. برای اینکه بدانید برنامه ریزی چیست و چگونه باید برای کنکور 1401 برنامه داشته باشید با ما همراه باشید. برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور 1401

نمونه تدریس ریاضی با اساتید برتر کنکور آسان است
ادامه مطلب

برنامه ریزی چه فایده ای دارد؟

ابتدا باید بدانیم برنامه ریزی چیست؟ برنامه ریزی در واقع باعث نظم بخشیدن به کار می شود ما حتی وقتی می خواهیم به مسافرت برویم برنامه ریزی میکنیم که مثلا در فلان شهر پیاده شویم ناهار بخوریم در فلان مکان جای خواب تامین کنیم و…

چطور می توان برای درس خواندن که بسیار حساس است برنامه ریزی نکرد؟ خیلی از دانش آموزان میگویند ما خیلی حساس هستیم باید همین امسال قبول شویم اگر امسال قبول نشویم انرژی برای سال بعد نداریم!

وقتی یک کار را می توان یک بار به خوبی به ثمر رساند چرا دوبار باید برای آن هزینه کنیم و وقت گران بها بگذاریم؟ وقتی می توانیم با برنامه ریزی مشاورانمان همین امسال در دانشگاه قبول شویم چرا نشوبم وقتی که لایق بهترین ها هستیم.

بنابراین می توانیم درک کنیم که این موضوعات بسیار مهم است باید بتوانیم به موفقیت برسیم. و تنها زمانی به موفقیت می رسیم که بخواهیم یا برای آن تلاش کنیم.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور 1401

برنامه ریزی علاوه بر نظم بخشیدن به کار ما جهت می دهد می توانیم نقاط مثبت و منفی خودمان را پیدا کنیم و راهی صحیحی را پیش بگیریم.

کنکور 1401 آیا سخت است؟

کنکور 1401 هم هرسال مانند کنکور های سال گذشته برگذار می شود. و این بستگی به شما دارد تا بتوانید برای آن وقت بگذارید و به خوبی با برنامه ایی منظم پیشروی کنید.

اما سخت بودن یا آسان بودن بدین معنی است که تلاش شما چقدر است؟ باید بدانید که هرکاری نیازبه اصول و تلاش مستمر دارد بنابراین نگران کنکور 1401 نباشید به این فکر کنید که باید برنامه ریزی کنید. و با برنامه ریزی پیش روی کنید.

برنامه ریزی برای کنکور 1401

ما برای کنکور دو نوع درس داریم 1- دروس عمومی 2- دروس اختصاصی

دروس عمومی شامل دروس دینی و زبان و ادبیات و عربی است که ضریب های مختلفی دارند و هر کدام را اگر بتوانید تا 50 درصد برسانید خیلی خوب می توانید رتبه ی عالی بدست آورید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

روش مطالعه ی درس عربی برای کنکور
ادامه مطلب

البته در رشته ی تجربی باید سعی کنید بالای 50 درصد برسانید. این دروس را باید در برنامه ی خود قرار دهید و در طول هفته باید در نظر بگیرید که 20 درصد از تایم خود را به دروس عمومی و 80 درصد از وقت خود را به دروس اختصاصی اختصاص دهید.برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور 1401

در نتیجه یکی از مهم ترین روش هایی که باید انجام دهید این است که به خوبی برنامه ریزی کنید یعنی اینگونه نباشد که در یک روز 4 درس عمومی بخوانید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

بلکه باید در برنامه ریزی خود یک روز دروس عمومی را قرار دهید فردای آن روز تست را و پس فردای آن روز مرور کنید. این روش های خوب درس خواندن باعث می شود تا شما بتوانید به خوبی به درس های خود برسید و دروس عمومی را در ذهن خود به خوبی تثبیت سازید.

دروس اختصاصی هم دروسی غیر از این ها در رشته های انسانی و ریاضی و تجربی است، که باید 80 درصد از وقت خود را به آن اختصاص دهید و بین دروس اختصاصی دروس عمومی را قرار دهید تا از درس خواندن خسته نشوید.

این روش های صحیح برنامه ریزی باعث می شود شما بهتر برای درس خواندن وقت بگذارید و بهتر نتیجه بگیرید.

برنامه ریزی مشاوران

برای کنکور 1401 یکی از مهم ترین کار هایی که باید انجام بدهید برنامه ریزی است باید سعی کنید به خوبی برنامه ریزی کنید و با روش های خوبی که اساتید و مشاورین راهنمایی می کنند کار کنید.برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور 1401

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی به شما از سمت مشاوران کاملا جهت خواهد داد و می توانید به خوبی روش های درستی را پیش بگیرید اما برنامه ریزی چون روش های مهمی دارد بهتر از مشاوران خود کمک بگیرید.

چه روش هایی را برای درس خواندن کنکور 1401 برای دانش آموزان توصیه می شود؟

دانش آموزان می توانند علاوه بر درس خواندن برای کنکور دی وی دی های یادگیری آسان را تهیه نمایند و با روش های خوب و کارآمد اساتید خوب یادگیری آسان پیشروی کنند،

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

همچنین می توانند با کمک مشاورین خوب درس بخوانند و برنامه ریزی انجام دهند، مشاوره ی کنکور از سمت یادگیری آسان برای شما دانش آموزان خوب و درس خون به صورت کاملا رایگان انجام می گیرد و می توانید به خوبی درس بخوانید در کنکور موفق باشید. با یادگیری آسان همراه باشید.برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور 1401

نتیجه گیری

یادگیری آسان به شما کمک می کند تا بتوانید به خوبی روش های درست درس خواندن برنامه ریزی و… را بیاموزید و به صورت علمی و کاملا آکادمیک درس بخوانید. کنکور آینده ی شما را می سازد بهتر است خیلی آن را جدی بگیرید تا بتوانید به خواسته ی خود برسید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *