نکات مشاوره ای

برنامه ریزی تابستان 1400 برای کنکور

برنامه ریزی تابستان 1400 برای کنکور

برنامه ریزی تابستان 1400 برای کنکور : برای تابستان خود برنامه ریزی کنید جوری که بتوانید از پس آن بربیایید باید نسبت به تونایی های خود شناخت داشته باشید و بدانید که اگر فلان کار را برای خود می کنید به خوبی می توانی از پس آن بربیایید،

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

یکی از مهم ترین روش های برنامه ریزی توجه به نقاط مثبت و منفی در درس است اگر در درسی ضعیف هستید بیشتر آن درس را بخوانید اگر در درسی قوی هستید سعی کنید بیشتر وقت خود را به تست زدن اختصاص دهید،

یکی از مهم ترین موارد برای برنامه ریزی عمل کردن به آن است این گونه نباشد ساعت ها وقت مشاور را برای برنامه نویسی بگیرید اما هیچ به آن عمل نکنید. بنابراین عمل کردن به آن از همه چیز مهم تر است. برنامه ریزی به نوعی به کار های شما نظم می بخشد. همچنین نقش مشاور بسیار مهم است در برنامه ریزی درسی شما؛

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی تابستان 1400

هنگام مطالعه، نه تنها مطالعه و موفقیت مهم است، بلکه این مهم است که برای پیشرفت برنامه و هدف داشته باشید. بنابراین، شما باید در مورد روش هایی که می خواهید استفاده کنید با مشاوران خود مشورت کنید.

تست زنی نمونه سوالات کنکور با یادگیری آسان
ادامه مطلب

برای ورود به حوزه درسی و کنکور با اطلاعات کافی باید وارد شوید. برای درس، باید طبق برنامه مشاور برای شما پیش بروید. نه چیزی کمتر، نه بیشتر. باید به اندازه کافی مراقب باشید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

علاوه بر این ، برای تقویت روحیه، باید غذاهای با کیفیت و بیشتری بخورید. غذاهای پروتئینی بیشتری مانند گوشت و محصولات لبنی مصرف کنید. لوبیا، اگرچه پروتئین زیادی دارد،

اما به دلیل نفخ و سوء هاضمه به مقدار زیاد توصیه نمی شود. اجازه دهید قدرت بدنی شما افزایش یابد. از منابع طبیعی ویتامین ها ، مثل میوه ها و سبزی ها و در صورت تمایل به صورت کمکی از قرص های ویتامین، مثل ب، آ، ویتامین ث و مولتی ویتامین می توانید استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که نه تنها می توانید مطالب را مطالعه کرده و به خاطر بسپارید، بلکه می توانید نکات مورد نظر را برای محک زدن آن نیز آزمایش و مرور کنید.

همچنین، شما باید هر درس را در دفترچه خود برای مطالعه بنویسید تا بتوانید خود را بهتر ارزیابی کنید. بنابراین برای مطالعه و برنامه ریزی باید تست بزنید و مرور داشته باشید تا بهتر مطالب در ذهن شما تثبیت بشود.

سعی کنید روح خود را آزاد کنید در درس خواندن خیال پردازی و… واقعا در این دوران ممنوع است باید سعی کنید حواس و تمرکز خود را به درس خود بسپارید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

کنکور را پشت سر خواهیم گذاشت…

یکی از شعار هایی است که می توانید بر روی کاغذ بنویسید و به در دیوار اتاقتان بچسبانید، کنکور را با تلاش و موفقیت خود به پایان خواهیم برد.

شما باید د کنکور تجربه کسب کنید تا موفق شوید یکی از مهم ترین روش های درس خواندن قطعا تجربه کردن وشکست خوردن است اگر شکست خوردید نرنجید بلکه قوی تر ادامه دهید. یه داستان از تیمور لنگ تعریف می کنیم همیشه در ذهن داشته باشید؛

تیمور هنگامی که در یکی از جنگ ها شکست خورد و در صحرا ها سرگردان بود به خرابه ای رفت تا قدری استراحت کند، دید مورچه ای یک دانه گندم به دهن گرفته و می خواهد از دیوار بالاببرد وچون وزن دانه ی گندم بیشتر از خود اوست از دهنش می افتد.

مورچه باز به پایین می آید دانه را بر می دارد بالا می برد باز قدری رفته دانه می افتد تا این عمل۶۷ بار تکرار شد و مورچه از عزم و اراده ی خود منصرف نگردید تا بار شصت و هفتم دانه را به لانه برد و امیر تیمور می گوید من از او درس عبرت گرفتم و به خود گفتم تو کمتر از مورچه نیستی .

نمونه تدریس درس شیمی دهم استاد ربیعیان
ادامه مطلب

بدین جهت تا به مقصود نرسیدم از کوشش دست نکشیدم و به همین عزم شش سال تمام در خاک ماوراءالنهر به زدوخورد مشغول بود و آنقدر با رقیب خود امیر حسین کشمکش کرد تا به تصرف قطعی آنجا نائل گردید و سی سال تمام پس از استقرار او در ماوراءالنهر به جهانگیری وجهانگشایی پرداخت و این درسی بود که یک مورچه به امیر تیمور گورکانی داد. پس دست از تلاش کردن تست زدن نکشید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

دروس عمومی:

برنامه ریزی تابستان کنکور 1400 می تواند برای شما موثر باشد زیرا دروس عمومی شاید خواندنش خسته کننده به نظر برسد اما باید آن را بخوانید و تست همبزنید اگر درس را خوب متوجه نشده اید ایرادی ندارد دروس عمومی را استاد احمدی تدریس می کند می توانید با تهیه ی دی وی دی های یادگیری آسان به خوبی متوجه تست ها و دروس بشوید.

یکی از کار های مهمی که در خواندن دروس عمومی باید انجام دهید تست زدن است. مخصوصا تست های زمان دار. بررسی آزمون‌های زمان دار برای دروس عمومی سرعت عمل شما را افزایش می‌دهد و باعث افزایش دقت شما در مواجهه با تست های دروس عمومی در کنکور سراسری می‌شود.

از طرفی اگر در آزمون‌های زمان دار برای درس‌های عمومی در مبحث خاصی مثل قرابت معنایی ادبیات و یا ترجمه عربی و یا هر موضوع دیگری در چند آزمون احساس ضعف کردید می‌توانید سریعاً اقدام به رفع کردن مشکل خودتان در آن مبحث کنید.

کنترل زمان یا مدیریت زمان خودش در کنکوربسیار مهم است. برنامه ریزی تابستان کنکور 1400 با می تواند شما را چند پله جلوتر بیاندازد زیرا با برنامه ریزی ریتم بهتری به درس هایتان می دهید و شما چند پله به جلو می روید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

دروس اختصاصی

هنگام مطالعه این دروس، باید به زنجیره مطالعات توجه داشته باشید و دروس ها را با در نظر گرفتن الزامات مطالعه کنید. هنگام مطالعه کتاب درسی دوره های تحلیلی، از وسواس مطالعه خودداری کنید.

اگر برای اولین بار نتوانستید به سوال پاسخ دهید می توانید به درس نامه مراجعه کنید و شیوه ی حل کردنش را بیاموزید و این تکرار تمرین باعث می شود بتوانید بهتر به نتیجه برسید

نتیجه گیری

برنامه ریزی تابستان 1400 برای کنکور با کمک یادگیری آسان می تواند برای شما مانند یک راهنما عمل کند و به شما روش های درست برنامه ریزی و مطالعه را بیاموزد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *