نکات مشاوره ای

اوج یادگیری دین و زندگی با انتشارات گیلنا

از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

اوج یادگیری دین و زندگی با انتشارات گیلنا : یکی دیگر از دروس عمومی، درس دین و زندگی می باشد که بسیار مهم است و دانش آموزان باید برای آن برنامه ریزی لازم را داشته باشند و به خوبی آن را فرا گیرند، دینی در کنکور ضریب3 دارد. برای بالا بردن نمره ی کنکور می توانید پکیج اوج یادگیری دین و زندگی با انتشارات گیلنا را تهیه کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین.

با تهیه ی این پکیج به کمک استاد احمدی می توانید نکات مهم را دریابید و باید بعد از درس گرفتن درس دینی خودتان هم درس را مرور کنید. برای درس دینی نمیتوان از خود انتظار داشته باشید که کل کتاب را حفظ کنید بلکه باید به خوبی آن را دریابید و مسائل را بفهمید.

شما علاوه بر متنی که دارید درکنارش باید نکات آیات را بخوانید، آیات را باید بفهمید و عباراتی که به آیات ربط دارند پیدا کنید، تست زنی دینی با خواندنش برای امتحانات کلاسی بسیار تفاوت دارد.

دینی اندازه ی تمام دروس اختصاصی شما دارای نکته است که حداقل باید چند آن را بخوانید و مرور کنید، علاوه برآن تست زدنش هم مهم است زیرا شما نکات بسیار مفهومی و ریزی را از تست ها به دست می آورید، شما با پکیج اوج یادگیری دین و زندگی با انتشارات گیلنا میتواند ساعت ها به نکات مفهومی آیات بیاندیشید و آنچه را که در ذهن خود به آن پرداخته اید را در امتحان کنکور استفاده کنید.

برنامه ریزی تابستان 1400 برای کنکور
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین.

دین و زندگی کنکور

اوج یادگیری دین و زندگی با انتشارات گیلنا کنکور آسان است ضمن درس دادن به شما نکات مربوطه را یادآوری میکند. شما بعد از درس گرفتن باید ابتدا یک بار درس مورد نظر خود را رو خوانی کنید.

بعد از رو خوانی آیات و روایات را با دقت بیشتری بخوانید و خوب است که ابتدا خودتان آن را معنی کنید و سپس معنی آن را از روی کتاب بخوانید. هنگام مطالعه اگر به نکات مهمی بر خوردید آن را در گوشه کتاب خود بنویسید شما باید بتوانید رابطه درستی بین ایات و متن برقرار کنید.

خواندن این دروس بسیار تمرکز و حوصله میخواهد زیرا باید به تمامی نکات توجه کنید. یعنی قبل از وارد شدن به مباحث باید تیتر را خوب متوجه شوید، که ذهن شما برای فهمیدن مطالب آشنا شود.

این مسئله بسیار مهم است. باید به ذهن آمادگی بدهید. همچنین پاورقی ها و نکات دیگری که در کتاب نوشته شده است باید به آن توجه کنید و خوب بخوانید.

در کنکور هیچ وقت نمی توان گفت از فلان قسمت سوال نمی آید یا فلان قسمت کتاب را حذف میکنم. شما باید تمامی قسمت ها را به خوبی با طمانینه بخوانید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین.

اوج یادگیری دین و زندگی با انتشارات گیلنا

بعد از اینکه که کل درسی که مشخص کرده بودید را به صورت روزنامه وار خواندید این بار به صورت عمیق خوانی باید عمل کنید و مطلب درس را بخوانید.

در بخش باید مطالب وارد حافظه ی بلند مدت شما شود. شما وقتی یک بار به صورت سطحی و روزنامه وار کتاب را خواندید در این زمان به راحتی مطالب وارد ذهن شما میشود.

اگر تند خوان باشید بهتر میتوانید در وقت صرفه جویی کنید و سریع تر یادمیگیرید. بعد از گذشت 24 ساعت از خواندن شما باید تست آن درس زده شود بعد 24 ساعت؛ تست بهترین مرور برای شما خواهد بود.

تست زنی درس زبان انگلیسی دهم با اوج یادگیری
ادامه مطلب

یک توصیه ی کلیدی به تمام دانش آموزان عزیز یادتان باشدکه به هیچ وجه مطالعه این درس را به ماه های پایانی واگذار نکنید زیرا در این صورت نتیجه ای از مطالعه خود نمی گیرید و همچنین انبار کردن دروس عمومی به ضرر خود شما خواهد بود بیشتر سردرگم میشوید و نمی دانید کدام یک کتاب را بخوانید ماه های اخر وقت درس خواندن نیست وقت مرور و دوره کردن و تست زدن است.

اوج یادگیری دین و زندگی با انتشارات گیلنا می تواند به بهترین روش ها به شما درس بدهد درس دینی خواندنش در ماه های آخر اهمیتی ندارد بیشتر شمارا گمراه میکند بنابراین در ماه های نزدیک به کنکور می توانید از پکیج جمع بندی هم استفاده کنید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین.

آیات و نکات با اوج یادگیری دین و زندگی با انتشارات گیلنا

مقدار قابل توجهی از سوالات درس دین و زندگی به آیات اختصاص داده شده است. پس نمیتوان از خواندن و حفظ آیات صرف نظر کرد. پس دانش آموزان عزیز موظف هستید حتما در وهله ی اول آیات را به خوبی بخوانید.

پس از خواندن آیات و مطالب هر بخش از کتاب و آشنایی و خلاصه برداری آن ها برای تسلط به نکات مهم آیات و کلمات کلیدی هر آیه بهتر بتوانید آن ها را بخاطر بسپارید و راحت تر به تست ها پاسخ دهید. درک و فهم معانی و نکات کلیدی آن ها برای پاسخ دادن به تست ها بسیار ضروری تر از حفظ آیات می باشد پس در خصوص آیات درک و فهم آن ها ضرورت بیشتری دارد که نمیتوان به آن توجه نکرد.

شاید برخی دانش آموران به پارگراف دقت نکنند اما بدانید در کنکور هرچیزی که خواندنی باشد یک سوال کنکور است. پس حتما پاراگراف بالا و پایین آیه یا حدیث مورد نظر را بخوانید همچنین بخش مهم ترجمه است که باید به صورت کامل و دقیق آیات را بخوانید و درباره آن بدانید.

بخش اندیشه و تحقیق را به خوبی مطالعه کنید متن کتاب هم نکات بسیار خوب و مهمی را دردل خود جای داده است. که حتما دانش آموزان عزیز برای مطالعه متن اصلی درس باید یک قلم در دست بگیرید و تمام نکات کلیدی و کلمات مهم و کلیدی آن را پیدا کنید.

نتیجه گیری

با کمک اوج یادگیری دین و زندگی با انتشارات گیلنا می توانید به خوبی نکات مهم و تستی را به خوبی دریابید و با روش های گوناگون بتوانید این درس را بخوانید.

دینی در مدرسه با دینی در کنکور بسیار فرق دارد این درس را باید جدی بگیرید و شیوه ی مناسبی برای خواندنش در نظر داشته باشید با کمک استاد احمدی می توانید این درس را بخوانید و موفق شوید. اوج یادگیری دین و زندگی با انتشارات گیلنا می تواند به شما نکات خوب و مهمی را آموزش دهد.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *