نکات مشاوره ای

افزایش تراز و درصد در آزمون های آزمایشی

افزایش تراز و درصد در آزمون های آزمایشی

افزایش تراز و درصد در آزمون های آزمایشی : شاید شما جز کسانی باشید که خواهان پیشرفت در درس و بالا بردن میزان درصد در آزمون های آزمایشی باشید.

 

بنابراین اگر دانش آموزی هستید که درصد پایینی در آزمون های آزمایشی می آورید اصلا هیچ ایرادی ندارد نیازی نیست نگران باشید زیرا در دفعات اول آزمون تقریبا همه ی دانش آموزان نمی توانند در آزمون های آزمایشی رتبه ی خوبی بیاورند البته طبیعی هم هست زیرا هرگز در این آزمون ها شرکت نکرده اند و برای اولین بار یا دومین بار شرکت میکنند همچنین در مدرسه هرگز توضیحی درباره ی کنکور و ازمون های شبیه به آن ندادند پس دانش آموز طبیعی است که چیزی در ذهن خود درباره ی کنکور نداشته باشد.

اگر در اوایل سال دچار مشکل در آزمون ها شدید و از نتایج کنکور راضی نبودید می توانید در خانه بیشتر برای تست ها تمرین کنید اگر در آزمون های آزمایشی وقت کم آوردید در خانه برای سرعت عمل در تست بیشتر تلاش و تمرین کنید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

آزمون های آزمایشی

دانش آموزی که فقط ناراضی باشد و کاری برای خود نکند و فکری نیاندیشد نگرانی اش کاملا بیخود است چرا که اگر شما از عملکرد خود راضی نیستید پس بیشتر باید برای درس تلاش کنید تا جبران کننده باشد.

سامان مطلبی بهتر است یا آریان حیدری؟
ادامه مطلب

اگر پیشرفت کنید پس می توان گفت شما تلاشتان بیهوده نبوده اما. اگر تلاش کنید و نتیجه نگیرید نشان دهنده ی این است که یک جای کار میلنگد و شما نمیدانید ایراد از چیست اما دررابطه با کنکور به شما باید بگوییم که حتما تست زیاد تمرین کنید سرعت عمل خود را بالا ببرید و خوب درس بخوانید و هدفتان را دنبال کنید.

یکسال سال سختی باشد برای شما اما در عوض همیشه راحت خواهید بود. یادگیری آسان در این مقاله می خواهد درباره ی افزایش تراز و درصد دز آزمون های آزمایشی با شما صحبت کند با یادگیری اسان همراه باشید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

چگونه تراز خود را افزایش بدهیم؟

برای افزایش تراز شما به عنوان دانش آموز می دانید مهم ترین چیز درس خواندن و خوب تست زدن است با یادگیری اسان همراه باشید.

1_درس بخوانید:

میدانید که برای کنکور باید درس بخوانید و مهم ترین منبع منکور شما همان کتاب هایتان است از ب بسم الله تا قیمت کتاب رو خوب بخونید زیرا کنکور به این صورت نیست که بگوید خب از این بخش سوال نمیدهیم.

یا از این بخش سوال  می دهیم پس کنکور ازمونی است که شوخی ندارد و از همه ی بخش ها سوال می اید شما به عنوان دانش آموز باید بدانید که برای کنکور چگونه درس بخوانید زیرا درس خواندن کنکوری با درس خواندن امتحانات مدرسه فرق دارد شما در دوران کنکور باید کتاب را ابتدا روزنامه وار بخوانید سپس یک دور به صورت تحلیلی و دور بعد به صورت مرور و پرسش و پاسخ و در نهایت تست.

البته تست دروس اختصاصی با تست دروس عمومس باهم فرق دارد که در ادامه به شما توضیح می دهیم. پس در کنکور شما باید کتاب را به خوبی بخوانید و مطمئن باشید که بلد هستید. برنامه ریزی برای درس خواندن هم فراموش نشود.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

2_تست:

تست به دو صورت می باشد تست دروس عمومی تست دروس تخصصی پس می دانیم که این دو با یک دیگر فرق دارند مثلا در تست تخصصی دانش آموز بعد از درس خواندش باید تست بزند در دروس عمومی دانش آموز باید ۲۴ ساعت بعد از خواندن دروس عمومی تست بزند.

مثلا برای درس تخصصی اقتصاد برای یک درسش شاید ۱ ساعت نیم بخواهید وقت بذارید البته اگر تند خوان هستید اگر نه که ۲ ساعت مفید وقت بذارید و بعد از درس خواندن یک کتاب تست جامع بردارید و ۲۰ دقیقه به خودتان وقت بدهید تا سوالات را جواب دهید البته برای شروع ۲۰ دقیقه خوب است اما از دفعات بعدی باید تایم را کمتر کنید.

خرید حضوری و غیر حضوری پکیج دروس عمومی اوج یادگیری
ادامه مطلب

خب دروس عمومی هم که مشخص است وقتی برنامه ریزی درسی کردید برای درس عمومی فردای آن روز را تایمی خالی کنید برای تست زدن درس عمومی.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

3_خلاصه نویسی:

در طول روز هر مبحثی را که میخوانید داخل دفتر یادداشت کنید در واقع می توانید با این خلاصه برداری ها هم نکات را به ذهن خود بسپارید و هم  می توانید یک کتابچه همراه خود داشته باشید تا هرجا که میروید بتوانید آن را مرور کنید.خلاصه برداری ها نزدیک کنکور هم می تواند بسیار برای شما خوب باشد.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

4_مرور:

یکی از مهم ترین بخش های درس خواندن مرور است یعنی شما به عنوان یک دانش آموز باید سعی داشته باشید که دروس خود را مرور کنید تا باعث تثبیت آن در ذهن خود شوید مرور باعث می شود اشکال کار خود را دریابید و از دفعه های بعدی متوجه باشید که کدام مباخث را باید بیشتر بخوانید مرور باعث درک بهتر مباحث در ذهن شما می شود همچنین می توانید بهتر مطالب را بیاموزید.

یکی از مهم ترین توصیه های یادگیری اسان به شما بعد از خواندن هر درس مرور آن درس می باشد خیلی از دانش آموزان دوست دارند بعد از خواندن مرور کنند خیلی های دیگر دوست دارند آخر شب مرور کنند بستگی به میزان سبک خوانش و علاقه ی شما به درس دارد.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

5_کاغذ استیکری:

یکی از وسائلی که هر کنکوری باید داشته باشد کاغذ استیکری است. مثلا کاغذ استیکری و هایلایتر و مداد و پاک کن از وسائل مورد نیاز کنکوری هاست.

با کاغذ استیکری میتوانید بسیاری از نکات را داخل آن یادداشت کنید و به دیوار اتاقتان بچسبانید یادگیری آسان توصیه می کند از کاغذ اسنیکری استفاده کنید زیرا رنگ های آن باعث می شود بهتر مطال در ذهنتان جای بگیرد و چون همیشه پیش و روی شماست می توانید مطالب را مرور کنید.

6_کتاب تست جامع:

برای تست اگر می خواهید کتاب تهیه کنید کتابی را تهیه کنید که بتوانید از پس آن بربیایید در واقع باید کتابی را انتخاب کنید که بیشترین قرابت را با سوالات کنکور داشته باشند پس در نتیجه بهترین کار این است که از تست های جامع استفاده کنید.

نتیجه گیری

کنکور آسان است با یادگیری اسان زیرا می توانید بهترین روش های درس خواندن و تست زدن را از اساتید خوب و مشاورین کوشا یاد بگیرید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط با رسول فراهانی

شماره های تماس :

09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *