نکات مشاوره ای

روش های تست زنی کنکور تمامی دروس رشته ریاضی

اوج یادگیری عربی با کنکور آسان است

روش های تست زنی کنکور تمامی دروس رشته ریاضی : دانش آموزان عزیزی که برای کنکور میخوانید و می دانید که درسی که قرار است بخوانید سختی های خودش را برای یادگیری و تست زنی دارد بنابراین باید اطلاعات لازم را برای هر درس چه از نظر تست و چه از نظر مطالعه و آموزش بدانید.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تند خوانی در کنکورادامه مطلب
راهکار تست زنی دروس تخصصی کنکور 1401 چیست؟
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برای قبولی در کنکور 1401 چند ساعت درس بخوانیم؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای خرید پکیج های تخصصی کنکور 1401ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه تدریس درس شیمی دهم انتشارات گیلناادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

دروس ریاضی دروسی مفهومی است و کسانی که در این رشته درس می خوانند می دانند چگونه سوال می آید و می دانند چه چیز هایی برای یادگیری دروس برای آنان نیاز است. اما خب کسانی که نمی دانند هم ایرادی ندارد زیرا می توانند خودشان را بالا بکشند.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

شیمی

یکی از دروس بسیار شیرین رشته ی تجربی و ریاضی درس شیمی است که بسیاری از دانش آموزان از خواندن آن امتناع میکنند و حس میکنند شیمی وقتشان را میگیرد و نمی توانند به خوبی درس بخوانند،

اما باید گفت موضوع این نیست شما اگر در هر درس بتوانید بهترین باشید قطعا بهترین رتبه را بدست خواهید آورد.کافی است به خود رجوع کنید و توجه داشته باشید که می توانید،

این درس را چون بسیاری از دانش آموزان نمی خوانند شما بخوانید، زیرا می توانید چندین برابر خودتان را جلوتر ببینید. باید بدانید که تجربه ایی که از تست زدن به دست می آورید از هیچ منبعی به دست نمی آورید.

خرید پکیج های تخصصی کنکور 1401
ادامه مطلب

شما باید حتما نکات مربوط به تست هایی را که غلط یا درست زدید را در برگه ای یادداشت کنید، این نکات را در کنار خلاصه نویسی که انجام دادید بنویسید تا مطالب را به صورت یک جا داشته باشید .یادداشت کردن این نکات به شما این امکان را می دهد که در هنگام مرور به این نکات توجه داشته باشید و آنها را نیز مطالعه کنید .

برای بخش دوم مطالعه شیمی کنکور شما فقط نیاز به تسلط به فرمول ها و تمرین زیاد برای حل مسائل دارید. یادتان باشد یکی از راه های خوب درس خواندن برنامه ریزی است،

دروس تخصصی بسیار گسترده است و خواندن و فهمیدنشان بسیار وقت شما را میگیرد، بنابراین برای کنکور شما نیاز به برنامه ریزی خوب دارید تا بتوانید از پس درس خواندن بربیایید.

همچنین برای مطالعه ی اصولی شیمی، باید اطلاع درستی نسبت به بودجه بندی سوالات آن داشته باشید تا راحت تر بتوانید سوالات کنکور را بررسی کنید. برخی سوالات شیمی محاسباتی اند برخی مفهومی. با توجه به توضیحاتی که دادیم شما باید مدیریت زمان را خوب بلد باشید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

فیزیک

برای یادگیری درس فیزیک نیاز دارید به خوبی به درس های معلم گوش فرا دهید و تمرینات لازم را حل کنید. در ابتدا فیزیک پیچیده و سخت به نظر میرسد اما وقتی سعی در حل کردن تمارین داشته باشید و یا بعد از هر درس گرفتن از معلم آن بخش را به خوبی بخوانید پیچیدگی ها حل میشود.

همچنین از معلم سوال بپرسید. معلمان دانش آموزانی که سوال میپرسند را دوست دارند. نکته سنج باشید هنگام تدریس معلم زیر نکات مهمی که او بر روی آن ها تاکید دارد خط بکشید و هایلایت کنید دقت کافی داشته باشید.همیشه جزوه هایتان را مرور کنید این تیپ درس ها نیازمند مرور هستند.

با زدن تست های آموزشی و آزمونی زیاد می توانید ضریب خطا خود را به شدت پایین بیاورید و از طرفی سرعت العمل شما به طور چشم گیری افزایش خواهد. وقتی یک درس‌نامه را روزنامه‌وار خواندید،

سپس برگردید و مطالب را عمیق‌تر بخوانید، این نکته را اکثر مشاوران به دانش آموزان تذکر میدهند. فرمول‌ها را روی کاغذ بنویسید و واحد‌های هر کمیتی را به طور دقیق بررسی کنید.

سعی کنید برای هر فرمول بدانید که کمیتی که محاسبه می‌کنید با کدام کمیت‌ها رابطه‌ی مستقیم و با کدام‌یک رابطه‌ی عکس دارد. تا جایی که امکان دارد به جای حفظ کردن فرمول‌ها و نکات تستی، محاسبات خود را سریع کنید.

بهترین مشاور کنکور تهران
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین.تست زنی کنکور تمامی دروس رشته ریاضی

مطالعه درس فیزیک

تمام فرمول‌های تستی از یک فرمول به دست می‌آیند. اگر به دنبال اثبات فرمول‌های تستی فیزیک بروید می‌دانید که فرمول‌های تستی از اعمال شرایط خاص که مسئله بر اساس آن طراحی می‌شود در فرمول اصلی و انجام محاسبات بر اساس پارامترها به دست می‌آیند.

اگر محاسبات شما سریع باشد می‌توانید با استفاده از فرمول اصلی و داده‌های مسئله به راحتی به جواب برسید. پس از این‌که مبحثی را خواندید، بلافاصله به سراغ حل تمرین و تست بروید.

نباید این تست‌ها و تمرین‌ها را برای سنجش یادگیری خود حل کنید، بلکه باید آن‌ها را برای تثبیت فرمول‌ها و موضوعات مطالعه‌شده در ذهنتان و آشنایی با نحوه‌ی استفاده از آن‌ها در طراحی مسائل استفاده کنید.

تعداد تست‌ها و تمرین‌هایی که بلافاصله بعد از خواندن درس‌نامه حل می‌کنید نباید خیلی زیاد باشد. وقتی احساس کردید این فرمول برای‌تان شفاف شده به سراغ مبحث بعد بروید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین.تست زنی کنکور تمامی دروس رشته ریاضی

ریاضی

بعد از خوب درس خواندن مطالعه ی بسیار بهتر است تست بزنید، تست زدن هم نکاتی دارد مخصوصا برای دروس حل کردنی چون ریاضی. ما به تست زنی اعقاد داریم زیرا با تست زنی خیلی نکات را می آموزید وقتی که درس راخوب یاد گرفتید و خلاصه نویسی هم کردید باید برای تثبیت و تسلط مطالب و نکات و بالا رفتن سرعت تست زنی چند تست تمرینی حل کنید.

تست هایی که این بار حل نکردید یا غلط حل کردید را باید علامت گذاری کنید چون در این تست ها ضعف دارید و باید ضعفتون رو برطرف کنید. اگه سوالی می بینید که نمیتوانید حل کنید یا حتی جواب تشریحی سوال رو می خوانید و سر در نمی آورید باید علامتش بزنید یا یک جا یادداشت کنید و از معلم خود بپرسید.

بنابراین این ها روش های تست زنی درست است که باید بعد از خواندن درس ریاضی به تست زدن بپردازید یادتان باشد برای تست زنی نباید خیلی خودتان را اذیت کنید باید با برنامه ریزی درست پیش بروید و تست بزنید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین.تست زنی کنکور تمامی دروس رشته ریاضی

نتیجه گیری

روش های تست زنی کنکور ریاضی به گونه ایی است که خودتان میدانید مباحث مفهومی را در برمیگیرد که همه ی آن ها برای هر درس نکاتی دارند و برای خوب تست زدن قطعا باید ازپایه آماده باشید و بتوانید نکات تست زنی را بهتر دریابید. میدانیم کنکور مولفه اش تست زنی است پس با برنامه ریزی توام با هدف باید بتوانید تست زنی را تمرین کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *