نکات مشاوره ای

گام اول تدریس استاد مسعودی چیست؟

گام اول تدریس استاد مسعودی چیست؟

گام اول تدریس استاد مسعودی چیست؟ استاد امیر مسعودی متولد سال 1366 در ارومیه به دنیا آمد. ایشان در خانواده ایی تحصیل کرده بزرگ شده اند. ایشان در رشته ی مهندسی مکانیک فارغ التحصیل شده اند.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مطالعه درس هندسهادامه مطلب
قبولی در کنکور 1401 در یادگیری آسان
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای سختی های رشته پزشکی شامل چه مواردی میشود؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مطالعه درس هندسهادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای سختی های رشته پزشکی شامل چه مواردی میشود؟ادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

ایشان با ممارست بالا و تلاش و پشتکار امروز توانسته اند به درجه ایی برسند که مسائل مربوط به کنکور را به خوبی به دانش آموزان آموزش بدهند.. ایشان توانستند با داشتن نبوغ و استعداد بالا در یادگیری آسان یکی از بهترین معلمان و از بهترین مشاوران باشند.

زیرا ایشان بسیار توانستند در این سال ها تجربه کسب کنند. از نمونه های تدریس ایشان را میتوانید در سایت یادگیری آسان ببینید. ایشان با تدریس فوق العاده ایی که دارند توانستند دانش آموزان بسیاری را به خود جلب کنند،

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین.گام اول تدریس استاد مسعودی چیست؟

تدریس استاد مسعودی

دانش آموزان با کمک پکیج آموزشی یادگیری آسان امیر مسعودی میتوانند نکات مهم تست زنی و به یادگیری دروس بپردازند. که این امر باعث پیشرفت آنان در زمینه ی تست زدن و کنکور می شود و می توانند درصد خوبی را کسب کنند.

برای بالا بردن مهارت های خود میتوانید از پایه شروع کنید، و پکیج آموزشی ایشان را تهیه کنید زیرا یک پارچه بودن تدریس از طریق یک آموزگار می تواند برای شما بسیار کارایی باشد.

میتوانید از کسانی که سال های قبل دانش آموز ایشان بوده اند تحقیق کنید، که ایشان واقعا چگونه تدریس میکنند و روش ها وتکنیک هایشان چگونه است. فیزیک کنکور تجربی و ریاضی، در چند سال اخیر به صورت ترکیبی از مفاهیم و محاسبات ارائه می شود.

قبولی کنکور 1401 با پکیج آموزشی یادگیری آسان
ادامه مطلب

استاد امیر مسعودی به این امر واقف می باشد و می دانندکه دانش آموزان با تلاش و کوشش اگر سعی در یادگیری مفاهیم و محاسبات دارند بنابراین روش هایی برای یادگیری آسان وجود دارد:

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

خلاصه نویسی:

امیر مسعودی مدرس درس فیزیک با خلاقیت خودشان شیوه ی خلاصه برداری را به شما می آموزند.

1_ بعد از حل کردن تعداد تست های کافی برای تسلط به مبحث مورد نظرتان شما را به تهیه خلاصه نویسی بپردازید که هم مرور مجدد مطالب آموخته شده است و هم در دوران جمع بندی و در زمان آزمون های آزمایشی جامع کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.

2_تهیه نمودار درختی از سرفصل های کتاب درسی نیز بسیار کار مفیدی خواهد بود و باعث مرور نکات و فرمول ها برای شما میشود پس نمودار درختی فراموش نشود! گام اول تدریس استاد مسعودی چیست؟

سرعت عمل:

از نظر آقای مسعودی مهم ترین نکته داشتن سرعت عمل برای حل کردن فیزیک می باشد. با زدن تست های آموزشی و آزمونی زیاد می توانید ضریب خطا خود را به شدت پایین بیاورید و از طرفی سرعت العمل شما به طور چشم گیری افزایش خواهد یافت.

با رتبه گردون میتوانید پکیج اموزشی استاد مسعودی را داشته باشید تا بتوانید در کسری از ثانیه به تست ها پاسخ دهید.

در کنکور سراسری برای پاسخ گویی به هر یک از مسائل درس ریاضی و فیزیک وقت بسیار کمی خواهید داشت باید یاد بگیرید چگونه تست بزنید و چگونه استرس را کنترل کنید و دستپاچه نشوید. برای یادگیری بالا بردن سرعت عمل کافی است پکیج آموزشی تست زنی حرفه ایی استاد امیر مسعودی را تهیه کنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

درس ریاضی و فیزیک

بسیاری از دانش آموزان در این درس ضعف دارند، و ضعف وارده بیشتر در زمینه های تست زنی می باشد، از آن جایی که در این 12 سال تحصیلی در مدرسه با ما اصلا کار نشده است قطعا باید در این زمینه ضعف داشته باشیم بنابراین برای حل چنین مشکلی باید از کسی که توانایی لازم و تجربیات لازم را کسب کرده است این تکنیک ها و روش ها را بپرسیم.

قبولی در کنکور 1401 با تمرین تست زنی
ادامه مطلب

استاد امیر مسعودی با روش ها و فنون نوین خود توانسته است بسیاری از دانش آموزان را از دام آموزشی نجات دهد و اصولی برای یادگیری به شما بیاموزند.

درس فیزیک یا ریاضی را نباید به ماه های آخر کنکور واگذار کرد زیرا این درس را باید به صورت پیوسته یاد بگیرید و حتما تست های جامع را هم تکرار کنید. برای درس ریاضی یا فیزیک بهتر است تدریس استاد امیر مسعودی را گوش بدهید،

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین.گام اول تدریس استاد مسعودی چیست؟

جمع بندی

و تمارین کتاب یا کتاب های کمک آموزشی را حل کنید سپس به تست زدن بپردازید. البته که توصیه میکنیم تمامی نکات فیزیک را بخوانید و تمامی مباحث را به خوبی فرا گیرید.

فیزیک درسی بسیار شیرین است که با مطالعه درست و تست زنی مفید نتیجه ای بسیار عالی می توانید کسب کنید. مطالب در فیزیک به هم پیوسته هستند پس مطالبی که پایه و پیش زمینه مطالعه فصول دیگر هستند را میبایست ابتدا مطالعه کنید.

فصول پر تست مثل سینماتیک و دینامیک و نور را جدی بگیرید و از طرفی فصولی مطالعاتی مثل پیش ۲ را نیز به شوخی نگیرید که اخیرا شاهد تست های جون دار از این مباحث در کنکور بوده ایم.

مجددا تکرار می کنیم که برای موفقیت در دروسی مثل فیزیک زدن تست های بیشمار و تکرار به حل کردن مجدد آن ها شرط اول برای کسب نتیجه درخشان خواهد بود سپس به خلاصه نویسی پس از مطالعه درس فیزیک بپردازید که باعث می شود در زمانی کم مطالب و فرمول و نکات را مرور کنید و بیشتر وقت خود را بر روی تست زنی بگذارید بنابراین لازمه ی تسلط بر تست زنی، تمرین و تکرار فراوان و آشنایی با نکات تستی می باشد.

شما در حین تست زنی با نکات جدیدی آشنا می شوید و مفاهیم به شکلی کامل تر برای شما جا می افتد.

نتیجه گیری

استاد امیر مسعودی می تواند به بهترین شکل ممکن به ما مسائل مورد نیاز را آموزش دهد. البته که تعداد زیادی از دانش آموزان برای حل کردن درس فیزیک ضعف دارند و تکنیک های آموزشی و تست زنی را نمی دانند و این باعث می شود که نتوانند رتبه ی بالایی به دست بیاورند،

نکات درس فیزک بسیار زیاد است و دانش آموزان برای اولین بار میخواهند کنکور بدهند بسیار کم تجربه هستند بنابراین کنکور آسان است به آن ها کمک می کند تا بتوانند موفق شوند،

موفقیت دانش آموزان ایرانی به معنای سربلندی مجموعه ی کنکور آسان است می باشد. هر یک از دانش آموزهای ما باید بتوانند موفق شوند زیرا ما بر روی هر یک از آن ها سرمایه گذاری کرده ایم و آینده ایی درخشان برای آن ها در نظر گرفته ایم.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین. گام اول تدریس استاد مسعودی چیست؟

شماره های تماس:

09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *