نکات مشاوره ای

کنکور آسان است کلاهبرداری

کنکور آسان است کلاهبرداری

کنکور آسان است کلاهبرداری : موسسه ی کنکور اسان است از سال ۱۳۷۳ تا کنون برپایه ی ایجاد توازن بین دانش آموزان برای آموزش تلاش های بسیاری کرده است.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

و اولین موسسه ایی بوده که با ارائه ی دی وی دی های آموزشی برای دانش آموزان دلسوزانه برای کنکور تلاش های بسیاری کرده اند.

استاد حسین احمدی یکی از دلسوز ترین اساتید است که سالیان سال وقت و هزینه های بسیاری برای دانش آموزان کنکوری کرده است و با دانشی که در زمینه های مختلف کنکوری و مشاوره برنامه ریزی روش های صحیح تست زدن داشته است.

توانسته یکی موفق تریم چهره های موسسه های کنکوزی باشد بین این همه موفقیت برای دانش آموزان باخبر شدیم عده ایی شیاد برای کسب درآمد به اسم استاد احمدی کلاهبرداری میکنند و اصلا هیچ تخصصی در زمینه های کنکوری ندارند و به گونه های مختلف کلاهبرداری می کنند.

به اسم استاد احمدی به اسم کنکور آسان است و این ها کاملا تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت که انشاالله دستشان به زودی رو می شود اما سخنی که با والدین دانش آموزان و دانش آموزان عزیز داریم است که هر دانش آموزی باشد دلش میخواهد در همان سال اول فارغ التحصیل بشود اما هزینه به این روش و وقت تلف شدنشان به این صورت آنان را عقب خواهد انداخت.

شغل های رشته ریاضی و فیزیک
ادامه مطلب

پس برای خرید دقت کنید که محصولات را از کجا میخرید در موسسه ی کنکور اسان است طی جلسات مختلف از چند وقت پیش تا کنون ویج های آموزشی را از این موسسه به صورت آنلاین می توانید سفارش دهید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

اینگونه کلاهبرداری چه بلایی سر دانش آموز می آورد؟

وقتی دانش آموز هدفمند و باهوش می خواهد برای کنکورش سرمایه گذاری کند و با تلاش و ممارست بالا به پیش می رود و فردی سود جو سنگ جلو پای این دانش آموز می اندازد چه بلایی سر این دانش آموز می آید؟

در حالت کلی دانش آموزان فشار زیادی را برای درس تحمل میکنند در مدرسه روش های تست زنی مدیریت زمان و… را نیاموخته اند و میخواهند اینبار این مسائل را بیاموزند.

پس در نتیجه یک اشتباه و روی آور به فرد سودجو که برای برنامه ریزی درسی هم از دانش آموز پول میگیرد در صورتی که استاد حسین احمدی گفته بود برای برنامه ریزی دروس نیازی به پرداخت هزینه نیست و جالب اینجاست که این افاد سودجو با رفتار های خود موسسه ی کنکور آسان است را زیر سوال برده اند. دانش آموزی که اینگونه بازی میخورد چه بلایی بر سر روحیه اش می آید آیا می تواند برای درس خواندن ادامه دهد؟

آیا آن همه انرژی که داشت را اکنون دارد؟ فکر کنید اول سال است و تصمیم گرفته اید برای کنکور شروع به درس خواندن کنید و می روید و پکیج آموزشی را تهیه میکنید؛

در نتیجه اواسط سال می فهمید برای برنامه ریزی درسی که برایش پول داده بودید برپایه ی هیچ اصولی نیست و محتوای پکیج ان چیزی نیست که میخواستید اکنون با این همه حجم کتاب های نخوانده و راه اشتباه آمده میخواهید چه کنید؟ چه کسی مسئول است؟

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

خرید پکیج های کنکوری

برای خرید پکیج های کنکوری هر سه رشته باید به سایت اصلی مراجعه کنند و در آنجا سفارش های خود را انجام دهند زیرا اینگونه اطمینان و اعتبار کالا بیشتر است و زیر نظر استاد احمدی برنامه ریزی کنکوری برای شما به صورت رایگان اتفاق می افتد،

اساتید درس ریاضی و فیزیک یادگیری آسان
ادامه مطلب

شما برای اینکه مطمئن باشید که از کدام سایت باید خرید کنید اسم اصلی و لوگو را باید دقت کنید، شماره هایی که قرار داده می شود و شکل و محتوای سایت کاملا گویای این است که این سایت فیک است یا سایت اصلی است بنابراین برای خرید هر چیزی باید دقت کنید و با تحقیق جلو بروید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

حسین احمدی

موسسه کنکور آسان است یکی از موفق ترین موسسات کنکوری است که باارائه ی خدمات آموزشی باری دانش آموزان به صورت دی وی دی های آموزشی تست زنی و.. توانسته موفقیت خود را به رخ همگان بکشد.

عده ای از افراد سود جو با راهکار های مختلفی از نام و اعتبار موسسه کنکور آسان است استفاده می کنند و با کپی کردن دی وی دی های آموزشی اساتید کنکور آسان است تخلفاتی را انجام میدهند و با شما ارتباط برقرار می کنند.

با خرید و اعتماد به این افراد محصولی در اختیار شما قرار نخواهد گرفت و یا محصولات به صورت دی وی دی های کپی و کاملا بی کیفیت در اختیار شما قرار خواهد گرفت،

در صورتی که شما هزینه کامل برای دی وی دی های اصل پرداخت کرده اید و پس دریافت دی وی دی های کپی و بی کیفیت این افراد مسئولیتی بر عهده نخواهند گرفت.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

اما در صورت خرید از روش های معتبری که در سایت می باشد و شماره ی تماس هم قرار داده ایم تا بهتر با موسسه ما ارتباط بگیرید. دی وی دی های اصل و با کیفیت HD به دست شما خواهد رسید،

و خدایی نکرده در صورت داشتن ناقصی کسری آن نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید که برای ارتباط با موسسه فقط و فقط از طریق راه های ارتباطی معتبر موسسه اقدام به خرید و همکاری با موسسه کنید،

تا در دام کلاهبرداران و افراد سود جو قرار نگیرید. استاد حسین احمدی که موسس کنکور آسان است هستند از برترین اساتید دروس عمومی کنکور در کشور می باشند.

که فارغ التحصیل رتبه برتر مهندسی از دانشگاه سراسری تهران، رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد مترجمی عربی دانشگاه تهران و اولین و تنها مشاور و برنامه ریز کنکوری از ایران دارای مقالات برگزیده در کنفرانس های بین المللی آموزشی جهان، والنسیا اسپانیا، رم ایتالیا، بانکوک تایلند، مادرید اسپانیا و تقدیر شده در بیش از ۲۰ منطقه آموزش و پرورش سراسر ایران هستند.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

استاد حسین احمدی یکی از اساتید به نام است که با تاسیس موسسه ی کنکور آسان است به فکر کمک به دانش ۀموزان کنکوری افتاده است اما امروز با وجود کلاهبرداری ها دانش آموزان ترسی برای خرید پکیج دارند که ما فکر همه چیز را کرده ایم و آدرس رسم

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *