نکات مشاوره ای

کد امنیتی کنکور چیست

در صفحه ورود به پورتال سنجش به منظور انجام امور مختلف مانند دریافت کارت ورود به جلسه، نتایج، کارنامه و …، علاوه بر شماره داوطلبی، پرونده و سایر اطلاعات شخصی داوطلبان، کد امنیتی کنکور ۱۴۰۱ نیز نیاز می باشد. کد امنیتی کنکور 1401 در صفحه سایت سنجش نوشته شده و داوطلب باید آن را در کادر مربوطه وارد نماید.

علاوه بر شماره داوطلبی، کد رهگیری، شماره پرونده و سایر اطلاعات فردی، برای انجام فرآیند کنکور سراسری، نیاز به وارد کردن کد امنیتی کنکور می باشد. کد امنیتی کنکور در واقع اعدادی هستند که در صفحه ورود به پورتال سازمان سنجش درج شده و داوطلبان باید این اعداد را در باکس مربوطه به درستی وارد نموده تا بتوانند به بخش مورد نظر خود وارد شوند.

برای خرید پکیج های کنکوری به کنکور آسان است مراجعه فرمایید

داوطلبان به منظور انجام هر عملیاتی در سایت سازمان سنجش نیاز به وارد کردن کد امنیتی دارند. بنابراین در این مقاله کد امنیتی کنکور، نحوه دریافت کد امنیتی کنکور ۱۴۰۱ و مشاوره دریافت کد امنیتی کنکور 1401 به طور کامل توضیح داده شده است.

کد امنیتی کنکور چیست؟

در سایت سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبان آزمون های مختلف از جمله کنکور سراسری، کنکور کارشناسی ارشد، دکتری تا آزمون های استخدامی سازمان ها و شرکت های دولتی می توانند به بخش مورد نظر خود وارد شده و فرآیند مربوط به هر یک از آزمون ها را انجام دهند. امور مختلف مربوط به هر یک از آزمون ها مانند ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، انتخاب رشته و اعلام نتایج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

تاثیر قطعی معدل در کنکور
ادامه مطلب

برای خرید پکیج های انتشارات گیلنا به فروشگاه ما مراجعه فرمایید

 

برای ورود به پورتال سازمان سنجش برای مثال ورود به بخش اعلام نتایج کنکور سراسری، داوطلبان باید کد داوطلبی، کد رهگیری، شماره پرونده و اطلاعات هویتی مانند شماره شناسنامه و کد ملی را نزد خود داشته و در محل های خواسته شده این اطلاعات را وارد نمایند. علاوه بر این کد ها، کد دیگری با عنوان عبارت امنیتی یا کد امنیتی کنکور باید در محل مربوطه وارد شود.

 

کد امنیتی کنکور همان اعداد درج شده در صفحه مربوط به اعلام نتایج، ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه یا هر عملیات دیگر در سایت سازمان سنجش است. این اعداد را باید داوطلبان به همراه سایر اطلاعات خواسته شده مانند کد داوطلبی، در باکس مشخص شده وارد نموده تا بتوانند به صفحه مورد نظر خود وارد شوند. وارد نمودن کد امنیتی کنکور برای ورود به پورتال سنجش در هر مرحله از آزمون های مختلف ضروری می باشد. در تصویر زیر کد امنیتی کنکور در صفحه سنجش مشخص شده است.

همان طور که توضیح داده شد، کد امنیتی کنکور برای ورود به هر بخش از سایت سازمان سنجش و مشاهده اطلاعات کارنامه، نتایج، کارت ورود به جلسه کنکور و سایر امور آزمون های مختلف ضروری است. در این قسمت از مقاله نحوه دریافت کد امنیتی کنکور ۱۴۰۰ در روند مشاهده کارنامه نهایی کنکور سراسری برای داوطلبان توضیح داده شده است.

 

در ابتدا داوطلبان باید وارد صفحه اصلی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شده و از منوی سمت راست تصویر بر روی گزینه سراسری کلیک نمایند. در این صورت داوطلبان به صفحه کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش وارد می شوند.

خرید پکیج آموزشی مجموعه ی کنکور آسان است
ادامه مطلب

 

کد امنیتی کنکور چیست

 

در این صفحه، داوطلبان باید بر روی گزینه کارنامه نهایی آزمون سراسری یا مشاهده نتایج نهایی آزمون سراسری کلیک نمایند.

 

کد امنیتی کنکور

 

در صفحه اعلام نتایج و دریافت کارنامه کنکور سراسری، همان طور که در تصویر زیر مشخص است، داوطلبان دو روش برای ورود به پورتال و مشاهده نتایج دارند. در روش اول، باید شماره پرونده، شماره شناسنامه و سال تولد خود را وارد نمایند. در روش دوم، داوطلبان باید شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد خود را وارد کنند. در هر دو روش از داوطلبان خواسته می شود تا کد امنیتی کنکور را در کادر خواسته شده وارد نمایند.

 

نحوه دریافت کد امنیتی کنکور 1400

 

داوطلبان باید کد امنیتی کنکور 1401 که همان اعداد درج شده در تصویر بوده را با دقت و به طور کامل در باکس مورد نظر وارد نمایند.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه دریافت کد امنیتی کنکور ۱۴۰۱ ، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا اطلاع رسانی می شود.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *