نکات مشاوره ای

نکات مهم در جلسه ی کنکور با کنکور آسان است

از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟

نکات مهم در جلسه ی کنکور با کنکور آسان است : برای کنکور باید از قبل تمرینات لازم را داشته باشید مثلا اگر فرد استرسی هستید پیش از برنامه و ریزی درس خواندن باید به فکر از بین استرس در خود شوید.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای یادگیری درس شیمی با مشاوران برتر کنکور آسان استادامه مطلب
راهکارهای مقابله با استرس در کنکور 1401 با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نکات طلائی و تست زنی کنکور فیزیک با استاد مسعودیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای یادگیری درس شیمی با مشاوران برتر کنکور آسان استادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تست زنی اصولی فیزیک با امیر مسعودیادامه مطلب

 

زیرا درس خواندن شما و آماده شدن شما برای کنکور خودش به اندازه ی کافی استرس را تشدید می کند اگر فرد استرسی باشید شاید حتی شب ها هم نتوانید به خوبی بخوابید.

بنابراین باید پیش از درس خواندن به فکر از بین بردن استرس شوید زیرا استرس کار شما را مختل میکند و شما را اذیت میکند. بنابراین خیلی از ویژگی ها را باید در خودتان رشد بدهید و خیلی از ویژگی ها را باید از خود دور کنید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

مثلا تمرینات مروبط به اعتماد به نفس باید داشته باشید و شکست را بپذیرید. این ها برای یک پشت کنکوری خیلی مهم است. اگر هنوز کنکورتان شروع نشده است بهتر است این تمرینات را انجام دهید و اگر سردرگم هستید حتما پیش یک مشاور خوب بروید که کنکور آسان است بهترین مجموعه ایی است که برای کنکور تلاش میکند و فکر همه جا و فکر همه چیز را کرده است زیرا با کنکور آسان است همه چیز نصیبتان خواهد شد.

اعتقاد بر این است که در طول یکسال درس خواندنتان باید عادات صحیح را در بدن خود رشد بدهید بنابراین در این مقاله سعی داریم هم نکات یکسال قبل کنکور را بگوییم هم نکاتی برای یک روز قبل از کنکور را با ما همراه باشید. نکات مهم در جلسه ی کنکور

رشته های انسانی پر درآمد ترین ها
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

نکات مهم یکسال قبل از کنکور برای درس خواندن

1_ تحلیلی درس بخوانید

شما باید جوری درس بخوانید که برای خود آن قسمت هایی را که بلد نیستید توضیح دهید و در ذهن به تحلیل بپردازید. به خود همه چیز را توضیح دهید تا بهتر تثبیت شود .

مثلا بعد از تست زدن باید یه روشی در نظر بگیرید برای یادگیری تست ها. تست ها را اگر درست یا غلط زده اید باید آن ها را بخوانید تا بهتر بتوانید در ذهن خود آن را بیاموزید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

باید دفتری در نظر بگیرید و نکات را بنویسید. برای تست زدن هم باید از تست های جامع استفاده کنید. تست هایی مشابه با سوالات کنکور تا با تیپ سوالات آشنا شوید. نکات مهم در جلسه ی کنکور

2_تست ها با هدف سنجشی زده شود!

باید خود را بی آزمایید و با درصد گیری متوجه ی عملکرد خود در تست زنی شوید تست ها در حد 50 تا باشد و درس به درس جلو بروید. تست ها حتما مطابق کنکور سراسری باشد  نت برداری یادتان نرود.

3_ مرور

مطالبی که در گذشته خواندید با کمک برنامه ریزی با کنکور آسان است آن را مرور کنید و دوره کنید. هرآنچه که در گذشته تست زده اید را در زمانی مشخص دوره کنید. این کار به تثبیت بیشتر مطالب در ذهنتان بسیار کمک میکند.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

1_درس خواندن یک روز قبل از کنکور اشتباه است

یادتان باشد یک ماه قبل از کنکور باید درس هایتان را مرور کنید نه اینکه بخواهید مطلب جدید بیاموزید. این یک اشتباه بزرگ است که بسیاری از دانش آموزان در این روز ها بخاطر استرس زیاد می خواهند درس بخوانند و حس میکنند شاید آن ها سوال کنکور باشد.

عزیز من شما باید به این مسائل قبلا فکر میکردید نه در دقیقه ی 90. این کار اشتباه بزرگی است مطالعه  کردن در روز آخر هیچ نتیجه ای جز آشفته كردن ذهن شما نخواهد داشت در روز قبل از کنکور فقط به نكات مهم و خلاصه نویسی ها بسنده كنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

نکات طلائی و تست زنی کنکور فیزیک با استاد مسعودی
ادامه مطلب

2_روز قبل از کنکور خوب بخوابید و غذای مناسب میل کنید

قطعا با این همه مسائلی که بیان شد همیشه به شما متذکر شدیم برنامه ی خواب و غذای خود را باید در د.ران کنکور عوض کنید و خوب بخوابید و غذای مفید بخورید برای شب قبل از کنکور هم همین مسئله بیان می شود شما باید غذای مناسب بخورید و خوب بخوابید. نکات مهم در جلسه ی کنکور

در وعده‌ های روزانه هم، غذا‌ های حاوی کربوهیدرات‌ های پیچیده مثل نان، برنج و سیب زمینی بخورید.

تغذیه ی مناسب باعث می شود که بتوانید عملکرد خوبی در جلسه ی کنکور داشته باشید یعنی یکی از مهم ترین کار هایی که باید انجام دهید این است که بدن خود را به غذا های مناسب و ویتامین دار عادت دهید.

و بدن شما هضم خوبی داشته باشد تا ذهنتان با ارامش بهتری بخوابد در نتیجه این عمل برای مکانیزم بدن شما بسیار مناسب است و عادتی می شود برای شما که حتی در روز کنکور هم این عمل را رعایت کنید.

اگر هم عادت به این کار ندارید حداقل این یک روز را رعایت کنید. بنابراین کنکور آسان است توصیه دارد که داشتن خواب کافی و تغذیه مناسب برای شما دانش آموزان عزیز  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود؛

همچنین باید از استرس خودتان را دور کنید مثلا تمرین و مطالعه در شب‌ های باقیمانده به کنکور نداشته باشید تا بهتر ذهن شما بتواند عملکرد خودش را تثبیت کند.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

3_نوشیدنی‌ میل کنید

نوشیدن یک لیوان گل گاو زبان که سبب ایجاد کاهش استرس در داوطلب می شود  و روحیه ی فرد را افزایش می دهد و سبب آرامش بالا در فرد می شود. همچنین می توانید از چای سبز، بادرنجبویه ، اسطو قدوس و سنبل طیب که خوابی راحت را برایتان به ارمغان می ‌آورند .

4_دارو مصرف نکنید

شب قبل از امتحان به هیچ عنوان دارو‌های خواب ‌آور مصرف نکنید و سعی کنید با دمنوش‌ ها درد‌ های احتمالی مثل سردرد را تسکین دهید. نکات مهم در جلسه ی کنکور

5_آماده کردن وسایل مورد نیاز

چند مداد مشکی نرم، پاک‌ کن، مداد تراش، کارت ورود به جلسه، سنجاق، کارت ملی، ساعت مچی، دستمال کاغذی یا پارچه ای، یک بطری آب کوچک در بسته، مواد قندی مثل شکلات را از روز یا شب قبل کنکور آماده کنید و یک جا قرار دهید و به ‌هیچ عنوان این کار را برای صبح نگذارید. به نظر کنکور آسان است این ها را قبل از شروع آزمون آماده بگذارید مثلا شب قبل از امتحان.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین. نکات مهم در جلسه ی کنکور

نتیجه گیری

کنکور یکی از مهم ترین آزمون های سرنوشت ساز ما تلقی می شود باید در همان ابتدا به فکر این باشید که بهترین روش ها را برای درس خواندن پیاده سازی کنید. شماره تماس:09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *