نکات مشاوره ای

نکات طلایی درس فیزیک

نکات طلایی درس فیزیک

نکات طلایی درس فیزیک : درس فیزیک از سخت ترین و مهم ترین دروس در کنکور سراسری است که دانش آموزان زیادی در این درس مشکل و ضعف دارند. شما برای یادگیری درس فیزیک باید تمرینات زیادی انجام دهید.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تهیه پکیج های تخصصی دروس چه تاثیری در قبولی کنکور دارد؟ادامه
روش مطالعه ی درس عربی برای کنکور
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای شیمی اوج یادگیریادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای چرا بعضی ها هیچوقت موفق نمیشوند؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای شیوه پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401 با اساتید برترادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

باید به حدی از تسلط در فیزیک برسید که بتونید به طور متوسط هر تست فیزیک کنکور را در حداکثر 74 ثانیه جواب بدهید.

اگر تجربی هستید حداقل 12 درصد و اگر رشته ریاضی هستید حداقل 20 درصد از کل ساعت مطالعه هفتگی را برای فیزیک کنار بگذارید. در ادامه نکات مهمی را در مورد مطالعه درس فیزیک برای شما بیان کرده ایم. با ما همراه باشید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

شیوه صحیح مطالعه درس فیزیک

اول از همه برای یاد گیری این درس باید هنگام تدریس معلم، سراپا گوش باشید و با دقت به توضیحات او گوش کنید. بهتر است که قبل از شروع کلاس یک پیش خوانی از مطالبی که قرار است مطالعه کنید داشته باشید تا هنگام تدریس معلم، با شنیدن فرمول ها آن ها را متوجه شوید. این درس، درس حفظی نیست و برای یاد گیری این درس باید تمرینات زیادی را انجام دهید.

هنگام تدریس معلم، فرمول های جدید را یادداشت کنید. توجه کنید که برای یاد گیری این درس باید مطالب جلسه قبل را به خوبی یاد گرفته باشید زیرا برخی از مطالب این درس پیوسته به هم هستند.

تأثیر سهمیه مناطق در کنکور سراسری
ادامه مطلب

هنگام تدریس معلم زیر نکات مهمی که او بر روی آن ها تاکید دارد خط بکشید و هایلایت کنید. در ابتدا و پایان کلاس به گفته های معلمتان دقت کافی داشته باشید.
تمام نکاتی که استادتان می گوید را یادداشت کنید و مطالعه کنید. هر جایی که به مشکل بر خوردید و سوالی را متوجه نشدید، اصلا خجالت نکشید و با صراحت مشکل خود را بیان کنید و از معلم خود بخواهید تا مشکل شما را بر طرف کند.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین. نکات طلایی درس فیزیک

مطالعه درس فیزیک

بعد از پایان کلاس، جزوه خود را مطالعه و مرور کنید. بعد از مرور جزوه تکالیف خود را حل کنید و اگر تکلیفی ندارید مسائلی را مرتبط با مباحث مورد نظرتان حل کنید تا نکات در ذهنتان هک شوند.

قبل از شروع مطالعه و تست زنی، برای آن ها برنامه ریزی کنید زیرا با برنامه ریزی بهتر و زودتر می توانید به دروس خود رسیدگی کنید. هر روز بخشی از این درس را مطالعه کنید.

هنگام مطالعه اگر به نکات مهم بر خوردید، آن ها را در حاشیه کتاب تان یا در یک برگه یادداشت کنید. یکی از راه هایی که موجب یاد گیری بهتر می شود این است که مطالب را با صدای بلند مطالعه کنید.
وقتی مطلبی را یاد می گیرید سعی کنید آن را برای دوستانتان نیز توضیح دهید. در این صورت هم آن ها مطالبی را یاد می گیرند و هم مطالب بهتر در ذهن شما می مانند. بعد از مطالعه به سراغ تست زنی بروید. سعی کنید زمانی به سراغ مطالعه بروید که مطالعه کافی و کامل داشته باشید در این صورت در زمانتان نیز صرفه جویی می شود.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

چرا همه اسادان و معلم ها بر روی تست زنی تاکید دارند؟ زیرا تست زنی نشان می دهد که شما چه قدر از مطالبی کا خواندید را مطالعه کردید. نکات زیادی را باید در تست زنی در خانه و در جلسه کنکور رعایت کنید.

برای مثال در جلسه کنکور، زیاد ننشینید و گاهی از روی صندلی بلند شوید. زیرا اگر زیاد بنشینید اکسیژن به مغز نمی رسد و خون زیادی به مغز شما نمی رسد. این کار را هنگام تست زنی در خانه نیز انجام دهید.
هنگام تست زنی که به سوال هایی بر می خورید که آن ها را بلد نیستید، بعد از پایان تست زنی در مورد آن ها مطالعه کنید و دوباره آن ها را حل کنید. سوال های خود را با دقت و تا آخر بخوانید زیرا در آخر برخی سوالات نیست، بود، هست و … وجود دارد که اگر شما سوال را تا آخر نخوانید ممکن است پاسخ سوال شما اشتباه شود.

نمونه تدریس فیزیک دوازدهم با امیر مسعودی
ادامه مطلب

دانش آموزان باید به ترتیب به سوالات کنکور پاسخ بدهند چرا که در این صورت هم در وقت صرفه جویی می کنید و هم سوالی را از قلم نمی اندازید. هر چند تستی را که جواب دادید برای مثال هر بیست تست، نگاهی به پاسخنامه بیندازید و پاسخ های خود را با پاسخ نامه تطبیق بدهید و همچنین توجه داشته باشید که هنگام پاسخ دادن گزینه ها جا به جا نشوند و اشتباه آن ها را انتخاب نکنید.

در جلسه کنکور شما وقت زیادی برای پاسخ دادن به سوالات ندارید و نمی توانید وقت خود را روی یک سوال قرار دهید. پس خوب است که در خانه هنگام تست زدن، زمان کمی را برای خود در نظر بگیرید تا به زمان کوتاه و کم عادت کنید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین. نکات طلایی درس فیزیک

نتیجه گیری

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

شما برای اینکه بتوانید بهتر درس بخوانید به یک برنامه ریزی دقیق و یک مشاور برای راهنمایتان نیازمندید. مجموعه کنکور آسان است با اساتید متخصص و ماهر خود میتواند نیاز های شما را در این زمینه بر طرف کند.

کنکور آسان است با توجه به علایق و شرایط شما به شما برنامه درسی میدهد و مشاوران در درس هایتان بسیار راهنماییتان میکنند. تعداد پذیرش کنکور آسان است بسیار محدود است پس اگر میخواهید کنکور خود را با موفقیت پشت سر بگذارید کنکور اسان است را از دست ندهید.

رتبه گردون هم جزوی از مجموعه کنکور اسان است می باشد که بهترین زیر مجموعه کنکور اسان است است. شما میتوانید از محصولاتی که رتبه گرئون برای شما میفرستد بهترین استفاده را بکنید.

برای مثال اگر در کلاس درس حاضر نبودید میتوانید با دیدن سی دی های آموزشی رتبه گردون درس های تدریس شده آن روز را یاد بگیرید. مهندس فراهانی در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده است و از دانشگاه علم و صنعت ایران فارق التحصیل شده است.

مهندس فراهانی و تیم برنامه ریز و مشاوره دهنده اش توانسته اند دانش آموزان برتری در کنکور داشته باشد. مهدس فراهانی و تیم ایشان به طور تخصصی دانش آموزان را راهنمایی میکنند. شما میتوانید مستقیما با استاد فراهانی ارتباط بر قرار کنید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین نکات طلایی درس فیزیک

تلفن:09121967648_02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *