نکات مشاوره ای

مطالعه درس دینی با مشاوران برتر

مطالعه درس دینی با مشاوران برتر

مطالعه درس دینی با مشاوران برتر : دانش آموزان و داوطلبان همه رشته ‌ها باید دروس عمومی و تخصصی را با دقت بسیار بالایی مطالعه کنند. یکی از دروس عمومی که ضریب بالایی دارد درس دینی در کنکور است.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نحوه برگزاری کنکور 1401ادامه مطلب
مطالعه ی حرفه ایی برای کنکور با یادگیری آسان
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای شیوه تست زنی در تابستان 1401 چگونه باشد؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مطالعه ی حرفه ایی برای کنکور با یادگیری آسانادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای حذفیات منابع کنکور سراسری ۱۴۰۱ادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

دینی کنکور با ضریب 3، اهمیت بسیار زیادی در رتبه دانش ‌آموز دارد. دانش آموزان برای اینکه بتوانند تراز بالایی را در این درس به دست آورند،

باید خط به خط کتاب های درسی خود را حفظ باشیند اما چگونه؟ در ادامه نکاتی را برای شما ذکر کرده ایم که شما را در یادگیری این درس یاری می کنند.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

شیوه مطالعه درس دینی

در آزمون سراسری کنکور 25 سوال به درس دین و زندگی اختصاص یافته است و مدت زمان پاسخگویی شما به این درس 25 دقیقه می باشد. عده ای از دانش آموزان با خود می گویند که دروس تخصصی مهم تر هستند.

و ابتدا شروع به مطالعه دروس تخصصی می کنند و دروس عمومی را به ماه های اخر واگذار می کنند اما به یاد داشته باشید که دین و زندگی درسی است که شما باید از ابتدای ایام کنکور شروع به مطالعه آن کنید و کم کم جلو بروید و به هیچ وجه مطالعه این درس را به ماه های پایانی واگذار نکنید زیرا در این صورت نتیجه ای از مطالعه خود نمی گیرید.

تست زنی دروس تخصصی کنکور 1401
ادامه مطلب

برای این درس برنامه ریزی کنید. نه تنها برای این درس بلکه برای تمامی دروس خود برنامه ریزی کنید تا سر وقت به آن ها رسیدگی کنید. شما حداقل باید هفته ای 3 الی 4 ساعت این درس را مطالعه کنید تا روی این درس تسلط کافی داشته باشید.

زیرا همان طور که گفتیم حجم زیادی از آیات و روایات در این درس وجود دارند و شما باید آیات را همراه با معنی آن ها حفظ کنید.
برای شروع مطالعه ابتدا یک بار درس مورد نظر خود را رو خوانی کنید تا از چگونگی مطالب خود مطلع شوید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

مطالعه درس دینی با مشاوران برتر

بعد از رو خوانی آیات و روایات را با دفت بیشتری بخوانید و خوب است که ابتدا خودتان آن را معنی کنید و سپس معنی آن را از روی کتاب بخوانید. هنگام مطالعه اگر به نکات مهمی بر خوردید آن را در گوشه کتاب خود بنویسید و یا آن را هایلایت کنید تا هنگام مطالعه مطالب درسی آن ها توجه شما را جلب کنند و شما بیشتر تمرکزتان را روی آن ها بگذارید.

همچنین با نوشتن مطالب بهتر در ذهنتان می مانند پس خوب است که مطالب مهم را یادداشت کنید. به یاد داشته باشید که درس ها را روی هم نیندازید و آن ها را با هم مطالعه نکنید.

سعی کنید درس به درس جلو بروید تا مطالب را بهتر درک کنید. برای فهمیدن بهتر آیات و روایات و نکات بیشتر می توانید از کتاب های کمک آموزشی نیز استفاده کنید.

کتاب های کمک آموزشی مطالب را با نکات و جزئیات بیشتری برایتان توضیح داده اند. برای تهیه کتاب های آموزشی می توانید از کنکور آسان است کمک بگیرید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

تست زنی درس دینی

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

دانش آموزان باید به ترتیب به سوالات کنکور پاسخ بدهند زیرا اگر به ترتیب پاسخ ندهند و به دلخواه به آن ها پاسخ دهید، امکان این هست که سوالی را جا بیندازید و همچنین زمان شما نیز هدر می رود.

همه چیز در مورد کنکور 1402
ادامه مطلب

هر چند تستی را که جواب دادید برای مثال هر بیست تست، نگاهی به پاسخنامه بیندازید و پاسخ های خود را با پاسخ نامه تطبیق بدهید و همچنین توجه داشته باشید که هنگام پاسخ دادن گزینه ها جا به جا نشوند و اشتباه آن ها را انتخاب نکنید.

خوب است که این کار را در حین پاسخگویی به سوالات انجام دهید زیرا ممکن است بعد از پایان سوالات وقتی برای انجام این کار نداشته باشید. در جلسه کنکور شما وقت زیادی برای پاسخ دادن به سوالات ندارید و نمی توانید وقت خود را روی یک سوال قرار دهید. پس خوب است که در خانه هنگام تست زدن، زمان کمی را برای خود در نظر بگیرید تا به زمان کوتاه و کم عادت کنید.

برخی از دانش آموزان تست های آسان را برای تمرین خود در نظر می گیرند و خود را گول می زنند و فکر می کنند در جلسه کنکور هم با این سوالات مواجه می شوند اما این طور نیست. شما باید در میان تست های خود از سوال های سخت و دشوار استفاده کنید و خود را به چالش بکشید تا در آزمون سراسری کنکور آمادگی پاسخ به سوالات را داشته باشید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

شما میتوانید برای اینکه بدانید چگونه تست بزنید، از اساتید برنامه اوج یاد گیری کمک بگیرید. اوج یاد گیری با مشاوران متخصصی که دارد میتواند به تمامی سوالات شما مانند چگونه تست زدن پاسخ دهد و شما را در زمینه ها درسی راهنمایی کند.

استادانی همچون استاد امیر مسعودی و استاد حسین احمدی و استاد عارف ربیعیان که جزو بهترین ها هستند در این برنامه فعالیت میکنند. برنامه اوج یاد گیری با وجود این استاد ها به یکی از بهترین برنامه های تلوزیونی آموزشی تبدیل شده است. این برنامه هر روز از ساعت 17:19 تا 17:49 به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می شود.

همچنین شما می توانید فیلم های آموزشی این برنامه را به علاوه جزوه درسی و تعدادی تست از این مجموعه تهیه کنید و استفاده کنید. اوج یاد گیری با به روز ترین روش های دنیا کار هایی که برای رسیدن به هدفتان نیاز است را به شما ارائه میدهد و در این راه شما را یاری میکند.

والدینی که به دنبال یک آموزشگاه خوب برای فرزندتان هستید، برنامه اوج یاد گیری بهترین گزینه برای شما فرزندان شما است. برای اطمینان شما میتوانید با اساتید این مجموعه صحبت کنید و از کیفیت بالا و تجربه زیاد این برنامه مطمئن شوید.

خوب است بدانید که دانش آموزان کنکوری زیادی از طریق استفاده از پکیج های آموزشی این برنامه توانسته اند در آزمون کنکور خود موفق شوند و حتی به رتبه برتر شدن دست پیدا کنند.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

تلفن:09121967748_02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *