نکات مشاوره ای

مشاوره و موفقیت در کنکور 1401

مشاوره و موفقیت در کنکور 1401

مشاوره و موفقیت در کنکور 1401 : بسیاری از دانش آموزان دغدغه ی کنکور را دارند و می خواهند برای کنکور موفق شوند، برای موفقیت هم که نمی توان دست خالی وارد میدان شد باید بسیار تلاش کرد و سعی در موفق شدن داشت،

 

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

شما برای همراهی نیاز به یک مشاور قهار دارید تا راهکار هایی برای شما برای درس خواندن تست زدن و موفق شدن در کنکور 1401 بیاندیشد. مهم ترین کاربرد یک مشاور خوب آموزش روش های یادگیری هدفمند برای دانش آموز است.

تکنیک هایی مانند روش های صحیح یادگیری، تست زدن ، اصلاح روش های یادگیری و … با یادگیری این تکنیک ها، دانش آموز می تواند به درستی یاد بگیرد و به هدف خود نزدیک شود.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

بعضی اوقات دانش آموزان فکر می کنند که با مطالعه مداوم می توانند در کنکور سراسری قبول شوند، اما این کاملاً اشتباه و باعث خسته شدن شما می شود در واقع همان آب در هاونگ کوبیدن است.

مشاور مسئولیتی در قبال دانش آموز برعهده می گیرد تا دانش آموز را با روش های درست روانشناسی هدایت کند و درس خواندن دانش آموزان را کنترل کند.

بنابراین برای داشتن یک مشاور خوب که ویژگی های مثبت در خود داشته باشد می توانید در یادگیری آسان با داشتن مشاور خوب به موفقیت خود در کنکور 1401 برسید، فقط کافی است با یادگیری آسان همراه شوید تا ببینید که یک مشاور چقدر می تواند در موفقیت شما تاثیرگذار باشد.

اوج یادگیری دینی با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

وظایف یک مشاور در قبال ما چیست؟

1_برنامه ریزی برای درس خواندن

مشاوران در یادگیری آسان سعی  می کند به خوبی دروس را در برنامه ی درسی شما بگنجانند، تا شما از نظر ذهنی شما را خسته نکند؛ مثلا بعد از درس فیزیک؛ ادبیات را پیشنهاد می دهد. یا بعد از درس ریاضی درس سختی مثل شیمی را برای شما نمیگذارد زیرا به ذهن شما فشار می آورد.

به بیان دیگر بین دروس اختصاصی یک دروس عمومی قرار می دهد؛ زیرا حجم دروس تخصصی کمی زیاد است. مشاور در یادگیری آسان روش های صحیح درس خواندن تست زدن و… را می آموزد تا هیچ کم و کسری نداشته باشید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

2_مشاور برای کنکور

شما برای موفقیت در کنکور نیاز به یک مشاور دارید تا روش هایی را به شما بیاموزد علاوه بر برنامه ریزی بتواند بسیار برای شما کاربردی باشد تا بهتر بتوانید به سوالات جواب دهید و سرعت عمل داشته باشید.

برای پاسخ دادن به سوالات کنکور باید به یک سری نکات توجه داشته باشید. به عنوان مثال در روز های نزدیک به کنکور سعی در یادگیری نداشته باشید، شما در این تایم باید مرور کنید نه یادگیری ذهن شما نمی تواند مطالب جدیدی به آن اضافه سازد.

این ها می تواند به نوعی توصیه  یک مشاور برای شمای کنکوری باشد که این نکات بسیار مهم است و اگر ندانید امکان دارد ضرر کنید.

در زمان های نزدیک کنکور حتما مشاور یادگیری آسان به شما می گوید در ماه آخر مطالبی که تا الان خوانده اید را مرور و جمع بندی کنید و تست هایی مرتبط با همان  مطالب بزنید و تمریناتی حل کنید تا آن مطالب در ذهنتان ماندگار شوند.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

3_تکنیک های تست زنی

مشاور علاوه بر برنامه ریزی و توصیه های درسی به شما روش های تست زنی را هم می آموزد یکی از تکنیک های رایج تست زنی، تکنیک ضربدر منها است. این گونه است که در تست زدن هنگامی که به سوالات سخت بر می خورید که نیاز به فکر کردن دارد یا آن سوال را بلد نیستید،

برنامه ریزی تابستانی مطالعه کنکوری
ادامه مطلب

کنارشان یک علامت ضربدر قرار دهید و کنارسوالاتی که جواب ان ها را بلدید اما بهشان شک دارید علامت منها قرار دهید و بعد از پایان تست ها به همان سوالات بر گردید و درموردشان فکر کنید و اگر به سوال سختی وقتتان را بر سر آن سوال نگذارید درست است بعد از مدتی آن سوال را حل می کنید اما وقت جواب دادن به چند سوال دیگر را از خودتان می گیرید.

یکی از اشتباهاتی که اکثر دانش آموزان آن را انجام می دهند این است که سوالات را تا نصفه می خوانند و بعد شروع به پاسخ دادن می کنند اما توجه داشته که در آخر برخی سوال کلماتی مانند نیست، هست، نبود و ازین قبیل وجود دارد که گاهی اوقات نخواندن سوال تا آخر موجب می شود که پاسخ سوال شما اشتباه باشد؛

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

بسیاری از دانش آموزان امکان دارد سوالی را بلد باشند اما به دلیل استرس یا نخواندن درست سوال اشتباه کنند. بنابراین یکی از تمرینات مهم شما خوب فکر کردن و غلبه بر استرس است.اگر نتوانستید در آن موفق شوید یک مشاور در کنارتان خواهد ماند تا این مشکل را به راحتی برطرف سازید.

از مشاوره تا موفقیت فردی

شاید از خود بپرسید که خدمات مشاوره ای چیست؟ در واقع خدمات مشاوره ایی از جنبه های مختلف شخصی ، اجتماعی ، اقتصادی و تحصیلی باشد که توسط روانشناس یا مشاور مورد بررسی قرار می گیرد که هر یک از این موارد مهم است.

خدمات مشاوره ای می تواند مشاوره، روند یادگیری آموزشی و اصول تست زنی و تکنیک های مربوط به آن باشد که با ارائه پیشنهادات و برنامه ریزی توسط مشاور صورت می گیرد.

یک مشاور در زمان کنکور در کنار شما کهبه هدف هایتان با برنامه ریزی درسی معنا ببخشد. مشاوران با دلسوزی فراوان از زمانی که می خواهید برای کنکور بخوانید تا زمانی که کنکور می دهید در کنار شما می مانند و روش های درستی را به شما برای بهتر شدن و رسیدن به اهدافتان به شما پیشنهاد می کنند،

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

خدمات یک مشاور را نمی توان نادیده گرفت زیرا مشاورین با روش های درستی که در زمینه ی روانشناسی و علم های مربوط به آن می دانند می توانند دانش آموزان را در هر موقعیت اجتماعی که باشند هدایت و راهنمایی کنند، برای موفقیت باید کمک گرفت و برای دانش آموز پشت کنکوری تنها راه نجات مشاوره است.

نتیجه گیری

برای موفقیت در کنکور کافی است کمی ممارست به خرج بدهید و به حرف مشاورتان گوش فرا دهید تا با روش هایی که ارائه می دهد بتواند بهتر به ما کمک کند.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *