نکات مشاوره ای

اوج یادگیری دروس تخصصی با کنکور آسان است

نحوه ی شروع کنکور 1401

اوج یادگیری دروس تخصصی با کنکور آسان است : قطعا یکی از مهم ترین بخش کنکور دروس اختصاصی است که از ضریب بالایی برخوردار هستند، شما برای خواندن این دروس قطعا وقت زیادی صرف میکنید شاید آن طور که میخواهید جواب نبینید اما ایرادی ندارد زیرا امروزه دیگر با مجموعه ی کنکور آسان است.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای انتخاب رشته کنکور آسان استادامه مطلب
نمونه تدریس فیزیک نهم امیر مسعودی
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مهارت تست زنیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه تدریس فیزیک نهم امیر مسعودیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مهارت تست زنیادامه مطلب

 

همه چیز حل شده است نیازی نیست خودتان را نگران کنید هر درسی از هر رشته ایی که بخواهید در این پکیج های آموزشی هم روش تست زنی هم روش های آموزشی در آن نهاده شده است.

پس نیازی نیست نگرانی ایجاد کنید شما تنها با تهیه ی این پکیج می توانید بهترین کنکور خود را رقم بزنید و از نگات آموزشی آن استفاده ی درست داشته باشید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

رشته ی علوم انسانی:

دروس ریاضی و اقتصاد، ادبیات، عربی، تاریخ، جغرافیا، جامعه شناسی، فلسفه و منطق و روانشناسی دروس اختصاصی محسوب می شوند و بسیار مهم هستند. قطعا ریاضی و اقتصاد و ادبیات تخصصی و عربی تخصصی و فلسفه و منطق جز سخت ترین دروس هستند

اوج یادگیری ادبیات فارسی با کنکور آسان است

درس ادبیات فارسی بسیار شیرین و خواندن آن لذت بخش است. در کنکور انسانی هم در درس عمومی ادبیات دارند هم در درس اختصاصی. بنابراین یک دانش آموز رشته ی انسانی باید ادبیات را از بر باشد.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

پکیج کامل آموزش تست زنی دروس عمومی و تخصصی با اوج یادگیری
ادامه مطلب

درس ادبیات از بخش زیادی برخوردار است تمامی کتاب پر از نکته است و باید همه ی موضوعات را بخوانید و توجه کنید درس ادبیات اختصاصی برای رشته ی انسانی در کنکور بسیار مهم است.

یکی از راه های مهم یاد گیری درس ادبیات این است که مطالب را به صورت جدا گانه بخوانید و دو یا چند بخش را همراه با هم نخوانید زیرا ذهتان تان درگیر یک موضوع می شود.

و باعث خستگی ذهنتان میشود اما می توانید مباحثی مانند املا و یا معنی را با هم مطالعه کنید. هر مبحثی را که می خوانید، یادتان باشد که حتما آن را خلاصه نویسی کنید.

برای مثال بعد از خواندن آرایه ها یا عروض و قافیه خلاصه ای از آن را برای خود بیان کنید و یا آن را بنویسید. تمامی مطالبی که می خوانید را، بعد مدتی مرور کنید. این درس شاید کمی پیچیده به نظر بیاید ولی با کمک استاد احمدی حل شدنی است.

ایشان روش های بسیار خوب و خلاقانه ایی برای یادگیری درس ادبیات به ما میگویند، همچنین برای آموزش بیشتر میتوانید اوج یادگیری دروس تخصصی با کنکور آسان است را سفارش دهید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

اوج یادگیری عربی  با کنکور آسان است

یکی دیگر از دروس اختصاصی رشته ی انسانی درس عربی است که هم در دروس عمومی این درس را دارند هم در دروس اختصاصی پس میتوان دریافت که این درس چقدر مهم و کلیدی در کنکور انسانی به شمار می رود.

بنابراین با کمک استاد احمدی میتوانید ضعف های خود را در این درس پیدا کنید و برای جبران آن بکوشید. اوج یادگیری همیشه در کنار شماست.

رشته ی تجربی:

در رشته ی تجربی ریاضی و فیزیک و زیست و زمین شناسی و شیمی دروس بسیار مهمی تلقی میشوند که دانش آموزان برای یادگیری آن بسیار تلاش میکنند.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

اوج یادگیری فیزیک با کنکور آسان است:

تست های درس فیزیک به واسطه داشتن فرمول های زیاد و مسائل سختی از آنها در کنکور طرح میشود جزء تست های زمان بر است .

شما داوطلبان باید سعی کنید با استفاه از تکنیک های تست زنی زمان دار؛ حل تست های فرمول دار و سخت فیزیک کنکور را به حداقل برسانید، با کنکور آسان است نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنید.

نکات کلیدی هنگام تست زنی کنکور از نظر مشاوران برتر
ادامه مطلب

اوج یادگیری زیست با کنکور آسان است:

زیست یکی از دروس مهم اختصاصی رشته ی تجربی است .دانش آموزان رشته ی تجربی اکثرا بخاطر درس زیست در این رشته ادامه تحصیل می دهند. درس زیست درسی شیرین است که بسیار در کنکور نمره آور هم می باشد. همچنین لازم به ذکر است؛

درس زیست برای داوطلبان رشته تجربی دارای بالا ترین ضریب در میان دروس تخصصی است  پس درصد بالا در این درس برای افرادی که قصد قبولی در رشته های پزشکی و دندان پزشکی را دارند بسیار حائز اهمیت است . اوج یادگیری دروس تخصصی

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

اوج یادگیری فیزیک با کنکور آسان است

یکی دیگر از دروسرشته ی ریاضی و تجربی درس فیزیک است که دانش آموزان عزیز و گرامی باید برای خواندن آن بسیار وقت بگذارند ت بتوانند موفق شوند قطعا اولین قدم یادگیری درس فیزیک است و دومین قدم تست زنی و قدم بعد مرور وتوجه به نکات مهم است و همچنین آشنایی با تیپ سوالات کنکور.

اوج یادگیری ریاضی با کنکور آسان است

یکی دیگر از دروس مهم بین رشته ی انسانی و ریاضی و تجربی درس ریاضی است که شاید خیلی از دانش آموزان به علت وقت گیر بودن درس نخواهند این درس بخوانند و آن را کنار بگذارند اما توصیه ی ما این است که این درس را بسیار زیاد بخوانید و تست بزنید تا به رتبه ی دلخواه برسید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین. اوج یادگیری دروس تخصصی

اوج یادگیری شیمی با کنکور آسان است:

یکی دیگر از دروس شیرین و خوشمزه ی رشته ی تجربی و البته ریاضی شیمی است، درس شیمی از دروس مهم و حیاتی رشته تجربی و ریاضی است. شیمی باکنکور آسان است یادگیری اش آسان می شود.

شما می توانید از مجموعه ی کنکور آسان است کمک بگیرید تا بهتر مسائل شیمی را بفهمید. آموزش درس شیمی کنکور آسان است بر عهده استاد عارف ربیعیان است .

عارف ربیعیان استاد خوب و عزیز و زحمتکش ما به راحتی با چند راهکار ساده به شما این درس کمی پیچیده را آموزش می دهد تا بهتر بتوانید آن را متوجه شوید.

و در روز کنکور با آنچه که آموختید بتوانید تست بزنید. استاد عارف ربیعیان نکات و اصول تست زنی را به شما به صورت نکته وار یادآور خواند شد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

دروس تخصصی یکی از مهم ترین دروسی هستند که هر سه رشته ی انسانی و تجربی و ریاضی بسیار در یادگیری آن سعی تلاش دارند تا بتوانند بهترین نمره ی کنکور را کسب کنند.

اگر در یادگیری دروس مشکلی دارید ایرادی ندارد زیرا با کمک کنکور آسان است می توانید بهترین معلم ها و اساتیدی را داشته باشید تا نکات مهم آموزشی تست زنی را به شما بیاموزد. اوج یادگیری دروس تخصصی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *