نکات مشاوره ای

تست زنی نمونه سوالات کنکور با یادگیری آسان

تست زنی نمونه سوالات کنکور با یادگیری آسان

تست زنی نمونه سوالات کنکور با یادگیری آسان : گفتیم برای آشنایی بیشتر با کنکور بهتر است حتما نمونه سوالات کنکور را تمرین کنید، برای شروع بهتر است با قدرت بالاتری شروع کنید.

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

زیرا کنکور آنچه که در ذهن دارید نیست کنکور کمی پیچیدگی دارد که با هدف گذاری و برنامه ریزی و خوب درس خواندن می توانید پشت سر بگذارید،

بنابراین برای تست زنی سوالات اگر جایی را خوب جواب ندادید ایرادی ندارد زیرا این جز اولین های شما می باشد پس از خود انتظار نداشته باشید همان ابتدا 100 درصد بزنید.

البته به نظر یادگیری آسان همان روز های اولی که شروع به درس خواندن کرده اید هرگز سراغ این سوالات نروید امکان دارد خودتان را ببازید و گمراه شوید.

بهتر است هر وقت که کل کتاب هایتان را خواندید و برای سنجش خود از این سوالات استفاده کنید. همچنین یادگیری آسان در کنار شما می ماند تا بهتر این سوالات در ذهن شما تفهیم شود با یادگیری آسان همراه باشید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

در صورت موفق نبودن در پاسخگویی به سوالات کنکور چه کنیم؟

در این بخش وقتی از خود امتحان گرفتید و متوجه شدید که نتوانستید به خوبی به آن ها جواب دهید بهتر است رجوع کنید به روش های خواندتان و سعی کنید روش دیگری را برای خود آغاز کنید. در ادامه با یادگیری آسان همراه باشید.

نکات طلایی درس فیزیک
ادامه مطلب

1_ تحلیلی درس بخوانید

برای کنکور باید تحلیلی درس بخوانید زیرا سوالات در کنکور هوشی می باشد. برای یادگیری باید همه مسائل را برای خود توضیح دهید تا در ذهن شما بماند.

علاوه بر تحلیلی درس خواندن باید در زمینه ی تست ها هم ذهن تحلیل کننده ایی داشته باشید. تست ها را اگر درست یا غلط زده اید باید آن ها را بخوانید تا بهتر بتوانید در ذهن خود آن را بیاموزید. باید دفتری در نظر بگیرید و نکات را بنویسید.

برای تست زدن هم باید از تست های جامع استفاده کنید. تست هایی مشابه با سوالات کنکور تا با تیپ سوالات آشنا شوید.

2_تست ها با هدف سنجشی زده شود!

وقتی که دروس اختصاصی را خواندید گفتیم باید تست بزنید تا بهتر بتوانید مطالب را در ذهن خود نهادینه کنید. باید خود را بی آزمایید و با درصد گیری متوجه ی عملکرد خود در تست زنی شوید تست ها در حد 50 تا باشد و درس به درس جلو بروید. تست ها حتما مطابق کنکور سراسری باشد .

3_ مرور

تست زدن خودش مرور محسوب می شود اما نوع دیگری از مرور که می توان به آن توجه کرد مرور مطالب کتاب است که باید با هدف بیشتری پیش روی کنید. مرور کردن را از یاد نبرید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

5_تست های زمان دار

تست های زمان دار به شما کمک میکند بهتر بتوانید زمان خود را در کنکور مدیریت کنید، گفتیم باید برای تست زدن مدیریت زمان را بیاموزید و بهترین روش های تست زنی را هم در کنارش پیاده کنید تا زمان کم نیاورید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

برای این کار می توانید در خانه تمرین کنید. در زمانی مشخص تعدادی تست زماندار انتخاب کنید و در زمان مشخص تست بزنید.

یادتان باشد درس با درس با توجه به سوالات کنکور با یکدیگر فرق دارند باید زمان های آن را بدانید و بیشتر برای آن تلاش کنید.

تست های زمان دار به شما کمک میکنند تا مدیریت زمان را به خوبی بیاموزید و بهتر بتوانید در کنکور زمانتان را مدیریت کنید تست زنی را باید بلافاصله بعد از مطالعه آغاز کنید.

درست است قبلا به شما گفته بودیم برای دروس عمومی 24 ساعت صبر کنید و برای دروس اختصاصی بلافاصله بعد از درس خواندن تست بزنید اما اگر تست زنی جنبه ی آموزشی داشته باشد مانعی ندارد. زیرا باید زیاد تست بزنید و تمرین داشته باشید.

کد امنیتی کنکور چیست
ادامه مطلب

بنابراین در هر صورت تست زنی را فراموش نکنید زیرا تست باعث تثبیت در ذهن شما می شود یکی دیگر از روش های تست زنی را در ادامه برای شما توضیح می دهیم که آن هم تکنیک ضربدر منها می باشد.

تکنیک ضربدر منها

برای تست زنی سوالات کنکوراین تکنیک بسیار مهم و موثر است. با تمرین کردن می توانید به خود در زمینه ی تست زنی کمک کنید.

شما باید کنار سوال هایی که بلد نیستید و برایتان سخت است علامت منها قرار دهید و کنار سوال هایی که به پاسخ آن ها شک دارید علامت ضربدر قرار دهید و وقت خود را سر این گونه سوالات نگذارید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

بعد از پایان سوال ها با صبر و حوصله بر سر این سوالات برگردید و برای آن ها فکر کنید. هنگام تست زنی که به سوال هایی بر می خورید که آن ها را بلد نیستید،

بعد از پایان تست زنی در مورد آن ها مطالعه کنید و دوباره آن ها را حل کنید. سوال های خود را با دقت و تا آخر بخوانید زیرا در آخر برخی سوالات نیست، بود، هست و … وجود دارد که اگر شما سوال را تا آخر نخوانید ممکن است پاسخ سوال شما اشتباه شود.

در حین تست زدن نکات مهمی که در تست ها وجود دارد را در کنار آن ها یادداشت کنید و با خود تکرار کنید تا در ذهنتان ماندگار شوند.

خوب است که برای همه کار هایتان مانند درس خواندن، تست زدن و کار های روز مره دیگر خود برنامه ریزی داشته باشید و طبق برنامه ریزی خود پیش بروید.

همچنین سعی کنید یک مشاور درسی برای درس ها و تست هایتان داشته باشید تا به سوالات شما پاسخ دهد و به شما در راه رسیدن به موفقیت کمک کند. با برنامه ریزی و هدف داشتن می توانید موفق شوید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

فقط کافی است اراده داشته باشید. از خودتان ازمون بگیرید و بسیار تمرین کنید. در حین تست زدن هی به سراغ پاسخ نامه نروید باید خوب فکر کنید و خوب تلاش کنید. و بعد سراغ پاسخ سوالات بروید و با مرور کردن و تمرین کردن به راحتی می توانید جواب سوالاتتان را پیدا کنید.

نتیجه گیری

برای کنکور باید تنها چیزی که در آن تلاش کنید تست زدن و تمرین کردن در این زمینه باشد تست زنی نمونه سوالات کنکور با یادگیری آسان یکی دیگر از تمرینات شماست که می تواند شما را با کنکور آشنا کند بنابراین با یادگیری آسان همراه باشید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *