نکات مشاوره ای

تاریخ برگزاری کنکور ۱۴۰۳

تاریخ برگزاری کنکور ۱۴۰۳

تاریخ برگزاری کنکور ۱۴۰۳

تاریخ برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای رشته های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان، کنکور سال ۱۴۰۳ امسال متفاوت است.. برنامه زمانی سازمان سنجش بر اساس این گروه های آزمایشی تنظیم شده است تا همه آزمون ها با هم تداخل نداشته باشند. نوبت اول کنکور سراسری در تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.تا پایان مقاله با انتشارات گیلنا همراه باشید.

داوطلبانی که در کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت نام کرده اند، باید از تاریخ برگزاری دقیق آگاهی داشته باشند تا در آزمون اشتباهی شرکت نکنند. ثبت نام در کنکور سراسری از طریق وبسایت سازمان سنجش انجام می شود و زمان برگزاری کنکور سال ۱۴۰۳ نیز توسط این سازمان اعلام می شود. داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد را دارند، می توانند چند روز قبل از تاریخ برگزاری کنکور ۱۴۰۳ وارد وبسایت sanjesh.org شده و کارت ورود به جلسه کنکور خود را دریافت کنند.

زمان برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ برای رشته های اصلی و شناور متفاوت است. بنابراین، داوطلبان بدون نگرانی از تداخل زمانی می توانند در کنار رشته اصلی، در یک یا هر دو رشته امتحانی دوم یا شناور (هنر و زبان) نیز ثبت نام کنند. اطلاع از زمان برگزاری آزمون ۱۴۰۳ به داوطلبان کمک می کند تا از شرکت در جلسه آزمون جا نمانده و برنامه ریزی دقیق برای جمع بندی مطالب و برنامه ریزی بلندمدت خود انجام دهند. در ادامه، تاریخ برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در گروه های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ارائه شده است.

تاریخ برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳

کنکور سراسری هر سال برگزار می شود و در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان صورت می گیرد. تاریخ برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ از طریق اطلاعیه ای که از سوی سازمان سنجش منتشر می شود، اعلام می شود. در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری، تاریخ و ساعت دقیق برگزاری آزمون برای هر یک از گروه های آزمایشی قید می شود.

آخرین تغییرات کنکور
ادامه مطلب

همچنین برای اطالاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با مشاوران کنکور آسان است همراه باشید.

با توجه به تصویبات جدید در خصوص کنکور ۱۴۰۳، ثبت نام برای نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ آبان ماه انجام می شود و آزمون در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود. نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود و ثبت نام آن از تاریخ ۷ تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام می شود. جزئیات تاریخ برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای هر دو نوبت در جدول زیر آمده است:

زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳:

نوبت اول: روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نوبت دوم: روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳

داوطلبان ساکن سایر کشورها که موفق به ثبت نام در کنکور خارج از کشور ۱۴۰۳ شده اند، می توانند در زمان برگزاری کنکور خارج از کشور در گروه آزمایشی خود در جلسه آزمون حاضر شده و در کنکور ایران شرکت کنند. توصیه می شود داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان برگزاری کنکور سراسری خارج از کشور، مقاله مربوطه را نیز مطالعه کنند.

تاریخ برگزاری کنکور ۱۴۰۳

ساعت شروع کنکور سراسری ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه، مجوز ورود داوطلبان به جلسه تمامی آزمون های سراسری است. بنابراین، همه داوطلبانی که ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ را انجام داده اند، باید طبق اطلاعیه های منتشر شده توسط سازمان سنجش، چند روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، با استفاده از اطلاعات ثبت نامی، وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ خود را دانلود و پرینت کنند تا در روز آزمون به همراه داشته باشند.

مشاوره آنلاین و برنامه ریزی کنکور مختص تابستان با یادگیری آسان
ادامه مطلب

اگر سوال های دیگری در رابطه با کنکور 1403 دارید میتوانید با ارتباط با مشاروان اوج یادگیری جواب سوال های خود را بگیرید.

سازمان سنجش کشور برنامه  زمانی ثبت نام و برگزاری آزمون های سراسری سال ۱۴۰۳ را در سایت خود به نشانی سنجش منتشر کرده است. ساعت شروع گروه های آزمایشی کنکور سراسری به طور دقیق، چند روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون منتشر می شود. داوطلبان می توانند ساعت دقیق کنکور خود را، علاوه بر اطلاعیه های سازمان سنجش، از کارت ورود به جلسه خود نیز دریافت کنند. در ادامه مقاله،زمان برگزاری و ساعت شروع کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای نوبت اول و دوم را ارائه خواهیم داد:

زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳:

– نوبت اول: روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

– نوبت دوم: روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳

داوطلبانی که در کارت ورود به جلسه خود اشتباه یا مغایرتی مشاهده می کنند، در فرصت باقیمانده تا روز برگزاری آزمون باید اطلاعات خود را ویرایش کنند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید. لازم به ذکر است که برخی از این اصلاحات از طریق سایت سنجش و برخی دیگر از طریق باجه های رفع نقص کنکور سراسری ۱۴۰۳ انجام می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *