نکات مشاوره ای

برنامه ریزی کنکور با اوج یادگیری

برنامه ریزی کنکور با اوج یادگیری

برنامه ریزی کنکور با اوج یادگیری : فقط این مهم نیست که درس بخوانید و موفق شوید بلکه باید برای پیشرفت برنامه ریزی و هدف داشته باشید بنابراین باید با مشاوران خود روش هایی را که می خواهید انجام دهید را مشورت کنید.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تست زنی موفق در کنکور 1401 با برنامه ریزی اصولیادامه مطلب
نکات مهم در جلسه کنکور 1401 چیست؟
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نکات مهم در جلسه کنکور 1401 چیست؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای ثبت نام در موسسه کنکور آسان استادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برنامه ریزی تابستانی استاد احمدی برای کنکور 1401ادامه مطلب

 

تا با داشتن اطلاعات کافی وارد میدان عمل شوید. برای درس باید ان گونه که مشاور برای شما برنامه ریزی می کند پیش روی کنید. نه کمتر نه بیشتر. باید دقت کافی داشته باشید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

همچنین برای اینکه تقویت شوید باید غذا را با کیفیت و کمیت بیشتر میل کنید . از غذاهای پروتئینی مثل گوشت و لبنیات بیشتر استفاده کنید. حبوبات گرچه پروتئین دارند ولی ، به علت ایجاد نفخ و ناراحتی گوارشی در مقادیر زیاد توصیه نمی شوند.

بگذارید، بنیه جسمی شما تقویت شود .از منابع طبیعی ویتامین ها ، مثل میوه ها و سبزی ها و در صورت تمایل به صورت کمکی از قرص های ویتامین ، مثل ب ، آ، ویتامین ث و مولتی ویتامین می توانید استفاده کنید،

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی کنکور با اوج یادگیری

اینها ویتامین های محلول در آب هستند و حتی در صورت مصرف اضافه ، دفع می شوند و اثر مضری نخواهند داشت، در عوض به شما نشاط و نیرو می بخشند و پس از مدتی ، احساس می کنید اساساً سرحال و با حوصله تر هستید.

راهکارهای مقابله با استرس در کنکور 1401 با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

به پیشنهاد اوج یادگیری، در ابتدای صبح و در صورت تمایل عصرها ، کمی ورزش یا پیاده روی داشته باشید زیرا ورزش نشاط می آورد و همچنین برای توانمندی، ذهنی و فراگیری شما بسیارموثراست.

برنامه ریزی دروس باید به گونه ایی باشد که شما به آن مسلط باشید مثلا باید بتوانید از پس درس خواندن تست زدن بربیایید. اگر خودتان نمی توانید برنامه ریزی کنید میتوانید به یک مشاورتحصیلی مراجعه کنید که اوج یادگیری فکر همه چیز را کرده است و بهترین مشاوران را در اختیارتان خواهد گذاشت.

نکته ایی بسیار مهم است این است که برنامه ریزی دروس اختصاصی با دروس عمومی بایکدیگر فرق دارد باید توجه کنید به این مسائل و بهتر بتوانید به برنامه ریزی بپردازید و درس بخوانید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

دروس عمومی:

برنامه ریزی یکی بهترین و مهم ترین راه های موثر برای درس خواندن شما محسوب می شود تا بهترین روش های آموزشی را روی درس خود پیاده سازی کنید دروس عمومی را خوب بخوانید زیرا میتوانید بهترین رتبه ی کنکور را از آن بدست بیاورید؛

دروس عمومی شاید خواندنش خسته کننده به نظر برسد اما یادتان باشد که در عین کسالت آور بودن  گاهی میتوانند شیرین هم باشند. همچنین شما نباید از اهمیت مطالعه این دروس در زمان نزدیک کنکور غافل باشید زیرا که دروس عمومی میتوانند بسیار نمره آور باشند.

یادتان باشد مهم ترین گزینه علاوه بر مطالعه روزانه دروس عمومی، شما حتماً باید به تست زدن هم بپردازید مخصوصا تست های زمان دار. بررسی آزمون‌های زمان دار برای دروس عمومی سرعت عمل شما را افزایش می‌دهد و باعث افزایش دقت شما در مواجهه با تست های دروس عمومی در کنکور سراسری می‌شود.

از طرفی اگر در آزمون‌های زمان دار برای درس‌های عمومی در مبحث خاصی مثل قرابت معنایی ادبیات و یا ترجمه عربی و یا هر موضوع دیگری در چند آزمون احساس ضعف کردید می‌توانید سریعاً اقدام به رفع کردن مشکل خودتان در آن مبحث کنید.

کنترل زمان یا مدیریت زمان خودش در کنکور خودش یه آپشن به حساب میاید و شما را به جلو می اندازد. برنامه ریزی کنکور با اوج یادگیری می تواند شما را چند پله جلوتر بیاندازد زیرا با برنامه ریزی ریتم بهتری به درس هایتان می دهید و برایتان کار ساز است.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

نکات طلایی درس فیزیک
ادامه مطلب

دروس اختصاصی

دروس اختصاصی از جمله شیمی ریاضی و فیزیک در رشته ی ریاضی  و زیست و شیمی و فیزیک و ریاضی در رشته ی تجربی و ادبیات و عربی و اقتصاد و فلسفه در رشته ی انسانی از جمله دروس بسیار مهم اختصاصی به شما می رود که با برنامه ریزی کنکور با اوج یادگیری می توانید به بهترین شکل ممکن درس بخوانید.

چینش دروس با توجه به اینکه دانش آموز زرنگ یا متوسطی هستید خیلی مهم است بهتر با کمک یک مشاور انجام گیرد تا شما با خیال آسوده درس بخوانید.

مشاور طوری برنامه ریزی میکند تا شما مسلط بر درس باشید با برنامه ریزی روان و بسیار صحیح توسط ایشان برای شما شکل می گیرد.

نت برداری کنید و آن ها را مرور کنید:

برای درس خواندن گفتیم حتما نت برداری کنید این نت برداری ها بسیار برای شما میتواند خوب باشد و به شما کمک کند در زمان حال حاضر بهترین منبعی که می‌توانید برای مرور مباحث مختلف از هر درسی استفاده کنید همان خلاصه‌ها و یادداشت‌هایی هستند که در حین مطالعه در طول سال تحصیلی برداشته‌ایم.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

ساعت خواب

یکی از مهمترین ملاحظات هنگام کنکور ، خواب کافی برای یک کنکور و تأثیر آن بر کیفیت مطالعه و سبک زندگی آن شخص در هنگام کنکور است. اکثر داوطلبان این مشکل را دارند که نمی توانند به تنهایی بخوابند و بیدار شوند ،

که این امر می تواند منجر به عدم توانایی عملکرد خوب آنها در طول روز شود. آنها همچنین می توانند در طول روز از کمبود خواب شبانه احساس خستگی کنند و ممکن است به هیچ وجه نتوانند روی مطالعه تمرکز کنند و ممکن است چندین ساعت در طول روز بخوابند و نتوانند برنامه نویسی را کامل کنند.

برخی از افراد خواب خود را مطابق با سلیقه شخصی تنظیم می کنند ، به عنوان مثال تا سه صبح بیدار می مانند و حوالی ساعت ده یا یازده صبح بیدار می شوند ، برخی دیگر زود و خیلی زود شب می خوابند.

. به همین ترتیب. گروه های دیگری نیز هستند که به طور کلی هر بار که به خواب می روند و هر زمان که بتوانند بیدار می شوند.

این نظر در مورد همه با یک دیدگاه مشترک قضاوت و اظهارنظر نمی کند ، اما وقتی نوبت به آزمون کنکور می رسد ، وضعیتی برای همه داوطلبان یکسان است و آنها را در یک وضعیت قرار می دهد.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

یکی از مهم ترین موضوعاتی که قبل از کنکور باید لدان توجه کنید مسئله ی برنامه ریزی است که اگرنمی توانید باید یک مشاور بسیار قهار این کار را برای شما انجام دهد تا بهتر درس بخوانید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *